Pre vsetkych elektrickofilov mam zatial len jednu otazku...
Ak casom
- ma byt pod zemou (s rozvojom mesta predpokladam podzemne vjazdy a vyjazdy Tunel, Bajkalska, Jurajov dvor, dajme tomu Racianske myto)
- ma byt obsluhovana velkokapacitnymi vozidlami s ciastocnym dosahom po Budmerice a Dunasku Stredu
?
Otazka je, ako sa budu prestavovat 0.5 metrove nastupne ostrovceky, ktore absolutne nevyhovuju narokom na rychly vystup a nastup, vzhladom na to, ze vsetky radialy su vsunute medzi cesty tak ako su ?
Ak casom
- ma byt pod zemou (s rozvojom mesta predpokladam podzemne vjazdy a vyjazdy Tunel, Bajkalska, Jurajov dvor, dajme tomu Racianske myto)
- ma byt obsluhovana velkokapacitnymi vozidlami s ciastocnym dosahom po Budmerice a Dunasku Stredu
?
Otazka je, ako sa budu prestavovat 0.5 metrove nastupne ostrovceky, ktore absolutne nevyhovuju narokom na rychly vystup a nastup, vzhladom na to, ze vsetky radialy su vsunute medzi cesty tak ako su ?
Sommelier
Zamer vyflaknut niekolko miliard za elektricku do Petrzalky je opodstatneny tym, ze mesto velmi potrebuje rozvojovu zonu, ktora je ohranicena tymto koridorom. Uz pocas vystavby elektrickovej trate zacne v koridore a jeho okoli zivelna vystavba prveho aj posledneho nekontrolovana nikym. Co sa da robit ?