Martin: No zase az tak za opicami niesme.. Solarisy su pre BA nevhodne, bolo to tu uz pisane. my potrebujeme KLBOVE autobusy, velkokapacitne. To iste plati aj o trolejbusoch.
Ze 14 a 15 Tr sa o par rokov prestanu vyrabat ? ;))) No diiik ! To mame cakat a byt odkazany na 14 a 15 tr este PAR rokov ? ;)) Sak to uz sa budu vyrabat 27Tr a 28Tr !
Ze 14 a 15 Tr sa o par rokov prestanu vyrabat ? ;))) No diiik ! To mame cakat a byt odkazany na 14 a 15 tr este PAR rokov ? ;)) Sak to uz sa budu vyrabat 27Tr a 28Tr !
COLOR
---
V nedeľu sa mi stali zaujímavé príhody:
1. Idem z Auparku Aubusom a za mnou sedí rodinka s dvoma deťmi asi 3-ročnými, a jedno z nich povedalo "električka" keď zbadalo trolejbus, tak mu to potom vysvetlili. Vystúpil som na stanici a išiel som na 3-ku. Na nástupišti bola zase ďalšia rodinka a tiež malé detsko, ktoré na električku povedalo "vlak". Zas mu to vysvetlili a život išiel ďalej. No a keď som sa v 7103 (najšpinavšia, najrozdrkotanejšia a najsmradľavejšia K2S v BA) blížil k Račku, jedno decko sa učilo vyslovovať autobus a furt mu to nešlo, vyzeralo to asi ako "Aftobs". Budúci iMHĎáci :-)) Len som to napísal sem ako zaujímavú zhodu a chcel ukázať, že aj MHD formuje životy (budúcich fanatikov). :-)))) Ak sa niekomu (konkrétne dvom) zdá, že je to blbá príhoda a že moje fotky sú "COLORfotky", nech sa páči, ale ja si za svojim stojím.
2. (Pokračuje jazda 7103-kou, ktorej vodič ani poriadne nevie zatvárať dvere, vždy ich zavrie tak na druhý, tretí krát) Ideme po Račianskej a vodič je nejaký dedko s baranicou na hlave, vyzerá dosť napito. Pohneme sa zo zastávky a ja vidím na palubáku "Čekáni na odjezd --- Hlavná stanica --- Komisárky", aj keď sme už na Račku. Napadne mi, že ak to takto funguje po vyše dvoch rokoch, tak sme tie palubáky ani nemali kupovať, no samozrejme, vodič ma kútikom oka sledoval, že čo mu to pozerám do kabínky. A keďže bol ten palubák dosť zle vidno, musel som sa k nemu trochu viac nakloniť a ten vodič sa na mňa pozrel pohľadom typu "Keby sa pohľadom dalo zabiť...", pričom sa na kresle otočil tvárou priamo ku mne a asi štyri sekundy sme si pozerali len tak do očí a on ma tým pohľadom asi fakt chcel zabiť, pričom vôbec nepozeral na cestu (nie je to náhodou v rozpore s Bezpečnosťou cestnej premávky a tým, čo je v Zmluve Dopravného podniku?). Potom sa obrátil a začal nesmierne prudko brzdiť, tú páku snáď musel až vytrhnúť. Pol osadenstva električky sa šmýkalo, vrátane mňa, ktorý som bol nalepený na kabínke. Pozriem, a na priecestí z Kraskovej ležal ožran... (Tak vidíte, mal by som podať podnet kvôli ohrozeniu bezpečnosti cestnej premávky na vodiča linky 3 s odchodom z Hlavnej stanice o 17:43, dátum 27.1.2002) Tak vodič vystúpil, išiel ho odpratať (Vrana k vrane sadá...:-)) a mohli sme pokračovať v jazde. Na Ursínyho, kde som mal pôvodne naplánované vystúpiť, sa predné dvere síce otvorili, no ten IDIOT KRABUST mi ich po sekunde hneď zavrel (ani sa nestihli poriadne otvoriť), na zastávke samozrejme čakali ľudia, tých nenapadlo, že ma má vodič v zuboch a tak keď sa im neotvorili dvere, čakali na ďalšiu električku. Ja som sa však nevzdal a prebehol som k druhým dverám, ktoré sa predo mnou začali zatvárať, no ešte som stihol prebehnúť. Nechápem celkom dobre vodičov električiek z Krasňan, jeden ide príliš rýchlo, druhý príliš pomaly a takýto RETARD sa bude vyvršovať na cestujúcich ?!