Reakcia na: Andy #50924:
asi cestujem inou MHD, kedze ja sa s podobnymi zivlami prakticky nestretavam (alebo si ich mozno nevsimam a nepohybujem sa v ich blizkosti, aby mi nevadili)ale samozrejme z principu je jasne ze vo verejnom prostriedku pristupnom verejnosti sa skor vyskytne nejaky zivel ako v prostriedku sukromnom pristupnom len naozaj uzkemu okruhu ludi, je to vsak scestny argument pri hovoreni o MHD, kedze z principu sa s tym stretnes v kazdom meste (mozno nie v tych kde sa nastupuje prednymi dvermi u vodica a treba jednoznacne zaplatit ci maju nejako inak osetrene overenie platenia)
je jasne ze v aute sa s tymi zivlami nestretnes, auto sa ti vsak tiez samo nepovysava (naklady), nepoumyva (naklady), neodsoferuje... proste tych argumentov proti autam je obrovske kvantum, vacsinou sa daju vsetky zhrnut do ohromnej penaznej nakladnosti v porovnani s elektricenkou, blavacka MHD je na tom myslim este dost dobre, ked si odmyslim prepchatu spicku, dostanes sa prakticky hocikde za min. naklady a zvacsa pohodlne bez toho aby si sa musel zaoberat riadenim auta si mozes citat trebars tu knihu
Peon
Tento týždeň som využil na ceste zo školy dojazdy 201 aj 202 až po Amfiteáter, dobre je to spravené, napr. 201-ke na vonkajšom transparente preblikáva, že ide cez Kramáre. Aj všetky zastávky sa na vnútornom transparente zobrazujú. Ale ako sú označené vozidlá nevybavené digitálnymi transparentmi?
Čo bráni zavedeniu dojazdov s cestujúcimi aj na iných linkách okrem 4, 9, 12, 96, 201, 202 (ak sú ešte iné opravte ma prosím)? Chápem, že na každej linke by sa to nedalo, ale na mnohých aj autobusových by to iste išlo...
A čo výjazdy? Chápem, že tam sa to dá ťažšie zorganizovať (možné meškanie na riadnu trasu, na rozdiel od dojazdov nie je možné na bežných CP tie výjazdy zapísať), len na 96-ke to funguje, ale to sa dá chápať aj ako zachádzanie určených spojov (napr. ako, že 92-ka zachádza na Paulinské). Aspoň ja som to tak pochopil...