Ak by sa ti kazila elektricka a mohlo by to ohrozit ludske zdravie, viezol by si ich dalej? Ja nie a po druhe vodic to mam zakazane, lebo sa to povazuje za verejne ohrozenie zivota a vodic si kvoli tomu nemusi ist sadnut do lochu. PS: nebola to nahodou 7783-84 a nie 63-64 :))
Lenže nezabúdaj, že na to auto musíš mať aj vodičák, ak ho nemáš, tak v Bratislave zaplatíš 8-10 tis. (neviem ako v Prahe a zvyšku Slovenska). To je síce len jednorázová investícia, ale tiež je to riadna pálka.
"Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba." - nezmysel. Kedysi, v minulosti, ked bola na cestach tak mozno desatina a menej aut, nez je dnes, mal expresny autobus zmysel, pretoze dokazal skutocne rychlo preletiet z jedneho konca na druhy. V sucasnej intenzite dopravy vsak na expresnom autobuse neusetris oproti obsluznemu hole NIC, kedze bude stat rovnako v tyh istych zapchach, ako ten obsluzny, akurat vynecha niektore zastavky, a obsluzak ho vzdy na najblizsom semafore dobehne. Dnes, ked cesta nejakou trasou obsluznym autobusom trva 60 minut (pricom ta ista trasa v minulosti trvala do 45 minut), tak expresnym autobusom ju urobis za cca 55-58 minut. Ma to nejaky zmysel? V dnesnej dobe moze byt expresny LEN segregovany dopravny system, ktorym su v BA elektricky.
Pojem "expresny autobus" v MHD je obycajny oxymoron (pre tych co nevedia - slovne spojenie, ktore si samo sebe odporuje).
A este P.S.: je mi ho ochotna dat zadarmo preto, ze v bazare jej ani tych 5000 mozno nedaju, a nechce sa jej kvoli tomu behat hore dole. A ja som ho ochotny kupit, lebo som s nim 3 mesiace jazdil a viem, ze okrem vyfuku mu nic nie je.
A poprosil by som ta o cislo na bratislavsku taxisluzbu, ktora jazdi za 10-12 Sk/km, az budem v noci v Bratislave, rad ho vyuzijem.
Tak este raz a pomaly: tento konkretny Forman, r.v. 1992, poznavacej znacky 3S0 2840, mi majitelka je ochotna DAT ZADARMO. Preco by som sa vzpieral? Jedine, co budem musiet zaplatit, je STK, EK a opravy, ktore tymto kontrolam predchadzaju. Coz dohromady je nieco okolo tych 5 az 10 tisic.
Nie, ziaden tuning, v zivote! Nemam nic proti tuningu, ale 99 percent tunovanych aut vyzera proste strasne. Neda sa hovorit o tuningu, ale o TUZINGU. A to plati aj na DPB karosy 16xx, uz len cakam kym sa objavi nejaka s "mracitkami" na svetlach, co je zakladny kamen tuzingu. Bleeeee ...
navrhovateľ Dopravný podnik Bratislava, a.s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava predložil zámer “Trolejbusová doprava Bratislava – Dlhé Diely”.
Do zámeru je možné nahliadnuť v dňoch od 4.10.2005 do 25.10.2005 na prízemí budovy Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, v priestoroch Služieb občanom/FRONT OFFICE. Verejnosť môže svoje písomné stanovisko doručiť Ministerstvu životného prostredia SR, odbor posudzovania vplyvov na životné prostredie, Nám. Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava 1 do 2.11.2005.
Vdaka. Preco by ma to nemalo potesit. To je realita.
Zatial z toho funguje iba autobus (aj to dost obmedzene). Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba. A s tym ostatnym..to je vo hviezdach.
Jasne že su neni, ale oproti DPB ano. A ak aj nemaju prachy, tak je im uplne jedno kolko miliardovy dlh spravia, šak nakladna železnična doprava to vykryje. Toto si DPB nemože dovolit.
Na železnici sa také niečo nestane, respektive stane málo kedy a to z jedneho strašne jednoduchého dovodu. Majú viac penazí na modernizaciu, udržbu, servis a pod. ako DPB. Tie peniažky maju najma vdaka tomu, že tvoria neuveritelnu sekeru, ktoru musi cvakat ziskova nakladna železnična doprava. DPB si takuto tvorbu nemože jednoducho dovolit. A ak dake peniaze su, tak si ich rozobere menežment DPB na čele so Zacharom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71