Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spectre #50442:
Nie, ale vyliečil som sa z choroby "dopravopatizmus", tebe tiež úspešné uzdravenie.
Reakcia na: Andy #50435:
Akú som napísal kravinu?
Reakcia na: Spectre #50440:
To je jedno, ide len o to, že píšeš, že autobus je menejcenný dorpavný prostriedok. Je to proste kravina. Autobus je jednoducho na niektoré miesta vhodnejší než trolejbus a tých miest napríklad aj v Bratislave nie je málo.
Reakcia na: Andy #50433:
Pojedol si niečo? 🙂
Reakcia na: tomas1 #50438:
A navyše rozsvecujú sa lampy a semafory. A zatiaľ som sa s nejakými vážnejšími problémami s osvetlením a semaformi nestretol.
Reakcia na: Andy #50429:
Zase IGK maniere?
Reakcia na: tomas1 #50436:
Jednoducho poveadné, istá skupina členov tohoto fóra má tendencie kritizovať všetko aj keď ešte nepoznajú okolnosti.
Reakcia na: Andy #50437:
Tak dobre, počkajme. ?
Reakcia na: tomas1 #50436:
No ja by som hneď na Siemens nenadával, ako vieš, či to ešte náhodou nie je len v procese stavby? A keby aj nie, tak je to problém magistrátu, že im ich riešenie plne vyhovuje. Nadával by som až keby sa magistrát sťažoval na nesplnenie zakázky a následne by to Siemens nevyriešil. Však ako by napríklad bolo možné, že na západ od nás preferencie a podobné veci fungujú aj keď sú od Siemensu?
Reakcia na: Andy #50433:
To staval Siemens nie? Mám blbé info?
Reakcia na: tomas1 #50434:
Lebo píše kraviny, deti mu to zožerú a potom tie deti budú zase písať kraviny.
Reakcia na: Andy #50429:
Prečo je Spectre menejcenný???? ?
Reakcia na: tomas1 #50432:
Tak ale to nie je problém Siemensu.
Reakcia na: Andy #50431:
napr tie preferencie ?... Tak preto.
Reakcia na: tomas1 #50430:
Prečo by sa akože nemohli chváliť?
Reakcia na: Red-Hawko #50389:
To by sa asi ovládalo dvoma pákami ako UNCéčko. Škoda že je to len fotomontáž. ?
___________________________
Re #50390 Emo: Áno všimol som si, bez vysvetliviek je to dosť blbé. Pravda pred časom takto vydala aj železničný CP a tam im užneviemktorá trať úplne chýbala, oni vždy pokazia dobrú myšlienku magorskou chybou. ?
___________________________
#50400 NN: "a celkovo nemam rad elitarstvo, aj miesto klobasy pouzivam radsej "klbak""
- s tými slangovými výrazmi je to zaujímavé, keby bol slovník tak asi by bol dosť hrubý, ono sa to líši aj podľa regiónu. Napr. na Trnafsku kĺbovému autobusu nikto nepovie inak ako "harmonika". ? ?
___________________________
Re #50424 Red-Hawko: No s tými 23mld. si riadne prestrelil také drahé by to až nemalo byť. Električka do 5ržalky by bola dobrá vec, ale neviem či by nebolo lepšie najprv so súčastných tratí akoženosnej električky spraviť nosný systém (skrátiť cest. časy a nasadiť veľkokapacitné električky) a potom spraviť ďalšiu trať do Petržalky.
___________________________
BTW Pred chvíľou som na TA3 videl reklamu Siemens so zábermi večernej BA, s rozsvecujúcimi sa lampami a semaformi - no neviem či sa môžu až tak chváliť. ?
Reakcia na: Spectre #50427:
A ty si menejcenný tiež...
Reakcia na: hoppusmark #50411:
Hej, videl si dobre, niektoré úseky sú už zasfaltované, myslím, že už pred týždňom to spravili.

Ináč tá zatrávnená električková trať je super, ale ak by mala takto vypadať stále, treba sa o to riadne starať, čo je dosť nákladné (hnojivá, kosenie, nahrádzanie poškodených úsekov novým kobercom). Bohvie ako by to vypadalo s umelou trávou...
Reakcia na: Red-Hawko #50424:
Už Ti to napísal hoppusmark. Autobus je jednoducho menejcenný smradľavý dopravný prostriedok.

Ideálny prípad (teda nie v Bratislave)

Rýchlodrážna električka - nosný systém, linky typu A-C-B.
Električka, resp. trolejbus - doprava v centre, vnútorné okruhy a pod.
Trolejbus - doprava do odľahlejších častí, resp. do častí, kde z určitých dôvodov nemôže jazdiť rýchlodrážna električka, alebo obyčajná električka. Zároveň doplnková doprava k električke, okružné linky a pod.
Autobus - menejcenná pomocná doprava. Krátke linky ako napájač k trolejbusu, prípadne električke.

V ideálnom prípade by autobusový vozidlový park pozostával iba z kinderiek a kapacitnú dopravu by riešila rýchlodráha, trolejbusy a električky.

Príklad napájačových autobusových liniek k metru, resp. tramvaji- viď. Viedeň
Príklad cestnej dopravy, kapacitných trombelusov a menejcenných smradobusov - viď. Salzburg
Reakcia na: Red-Hawko #50423:
No to je jednoduché. Indivíduum - to si ako Ty a Gumokol - to je ako Tvoje auto (pokiaľ máš pneumatiky z iného materiálu, tak sa vopred ospravedlňujem)
? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.