Myslím, že JOJ-ka, ale aj ostatné televízie by mali spraviť pár kvalitných reportáží o DPB, aby sa ľuďom otvorili oči. Tým myslím, ísť do DPB, nakrútiť tam zábery busov v najžalostnejšom stave, že o dva roky skončí životnosť Ikarusom 435, že práve prebieha vyraďovanie starých Ikarusov a pod., ukázať katastrofický scenár intervalov o dva, tri roky, keď neprídu nové busy... Bežní ľudia si toto nevedia uvedomiť, treba to dostať do médií a riadne tlačiť na magistrát (štát). Problém je však aj v tom, že títo ľudia z televízií väčšinou tiež jazdia autom a nemajú o tom ani potuchy. Vedia spraviť len takúto subjektívnu reportáž ako včera, spravenú so sťažností ľudí, neobsahujúcu reálny pohľad na celú vec. ? ? ?
Juro: a kolko ludi predtym vystupovalo z 95/88 a utekalo napr. na 78?
d3k0: miesto plagatu by sa mohli vytiahnut vozy z ohrady a volne porozhadzovat po trasach liniek. Napis by znel: "nad tymito autobusmi kruzia supy, ked sa na tie zvysne pozrie Jastrab, budete radi ak ostane aspon linka 99".
megaloman: dnes som otestoval krizovatku Farskeho. Signalny plan pre chodcov uplne nahovno! Aaale ...
... kym som sedel v 99, preletela okolo 95. Cez prechody som siel poctivo, cca 2 minuty. Bez cakania som mohol nastupit do dalsej 95. Potom aky problem?
Na vetu "Naco je dobre aby 20 - 30% 95-ky po 1zastavke zo Safka vystupilo a bezalo na prchajucu 99?" si si podľa mňa čiastočne odpovedal vetou "V rannej spicke na vychodzej zastavke nastupuje tak cca.15-20 ludi, zvysok na Farskeho." - čiže ľudia, ktorí na Farského prestúpia na 84+99 sú nahradení pristupujúcimi zo 78
Zastavka oproti TPD smer mesto by komplikovala dopravu a jednoduchsie je presmerovat 95-ku cez Bosaovu a Lachovu a mas prestup na 99 a 84 porieseny. Pre fandov do rychlych busov moze byt zrusene napr. zastavovanie na Starohajskej al. Mlynarovicovej aby sa obyvatelia Luk nezblaznili z 3min navyse. Zaujimave ze niekto moze behat 3min cez krizovatku a niekto nemoze 3min stat v buse.
V konciacej 78-ke sa na konecnu vezie len nepatrne mnozstvo ludi. V rannej spicke na vychodzej zastavke nastupuje tak cca.15-20 ludi, zvysok na Farskeho.
Len si zabudol, ze tu ziadne metro nechodi. V pripade ze by tu metro bolo, tak ma nedovezie len na Safko ako 95-ka. Mimochodom ten prezentovany interval 95-ky sa nedodrziava je to iluzia, bezne sa vynechavaju spoje.
Naco je dobre aby 20 - 30% 95-ky po 1zastavke zo Safka vystupilo a bezalo na prchajucu 99?
Po dlhšom čase som sa pozrel na K-Report a v tejto diskusii sú pomerne zaujímave a možno sa domnievať, že fundované príspevky na tému stavby podpovrchovej električky:
uznavam ze Zochova moc zaujimava nie je, ale prestupuje tam v sucasnosti kopa ludi
hl. stanica je prestupna stanica/uzol snad v kazdom meste a ma to svoju logiku ked sa tam musi zbiehat x liniek
inak suhlasim s tym navrhom co tu mal niekto ohladne prestupnych uzlov kamenne/trnavske a dalsie, to nebol zly napad, rozhodne lepsi nez vecne tlacenie nejakeho safka ako keby vsetci obyvatelia BA tuzili dostat sa nan ked tam prakticky nic nie je okrem par drahych obchodov, divadla ci hotelov a pod. nepraktickych institucii
A inak nehnevajte sa, ale Tá DOPRAVA je strašná...
Ne len, že pomenili tie spoje, ešte na to by som si vedel zvyknúť, ale odkedy je to na novo, sú balíky ľudí ešte aj o 20:00 večer...
Je všetko pekné, že sa to takto prekombinovalo, ale kvalita je úbohá! Proste keď už mam tri krát prestupovať tak by som sa rád aj natlačil do busu!
68mička je stále naprataná a akože je 18:00 a balíky proste neutíchajú...
98ička? oničoom, tam budú baliky aj keby je štátny sviatok!
a 99 naozaj neviem k čomu je...
Dlho som sem nepisal a asi ani dlho nebudem, ale neda mi to... Najvacsiu vinu na sucasnom stave a nepochopeni v Petrzalke nesu komunisti. Keby najskor vybudovali nosny system a az potom sidlisko, ludia by boli uz davno nuteni prestupovat - a nejednalo by sa o prestopovanie na hrane pripadne s presunom cez 3 prechody pre chodcov (ako teraz), ale o behanie hore-dole na prestupnych terminaloch (ako vsade inde na zapad i vychod od Slovenska). Takto si vsak tisice cestujucich zvykli najskor na expresy, potom na spojenia odvsadial vsade a postupom casu sa zdegenerovali do takej miery, ze maju vyhrady typu "mne vela autobusov linky 95 vadi, rano ma budia, a radsej sa budem tlacit na poslednom schode v linke 78 ako by som mal prestupovat z poloprazdnej 95." Teraz uz ludi nerobi dobytok DPB, ludia zo seba robia dobytok sami. Vacsina cestujucich nema ani len predstavu, co to "metro" znamena, len o nom stale rozpravaju a dozaduju sa ho, ale zaroven dodavaju, ze aj tak chcu mat priame spojenie do mesta (vdaka comu ale metro nepotrebuju). Iste, ak niekto doteraz cestoval z Ovsista na Safko 10 minut a teraz musi prestupovat, pricom cesta cez krizovatku trva 3 minuty, tak to nie je prijemne. A po zavedeni nosneho systemu, ked po Starom moste nebude moct prejst autobus, to uz prijemne bude? Cele toto je iba obrazom toho, ze sa pre ludi neoplati vobec nic robit. Pekne krasne mal DPB vyradit hned na konci prazdnin 50 vrakov radu Ikarus 28x a primerane tomu zredukovat intervaly. A uz aj viem, ktora mestska cast by si to najviac zasluzila. Ale mozne je to aj teraz. Krasne by sa na linke 95 s intervalom 10 minut v spicke vynimali plagaty "Tato linka od 5.9. do X.X.2005 premavala v 3-minutovom intervale. Na zaklade staznosti sme museli pridat zrusene linky a predlzit interval na 10 minut". Je mi z toho zle.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
NN
hl. stanica je prestupna stanica/uzol snad v kazdom meste a ma to svoju logiku ked sa tam musi zbiehat x liniek
inak suhlasim s tym navrhom co tu mal niekto ohladne prestupnych uzlov kamenne/trnavske a dalsie, to nebol zly napad, rozhodne lepsi nez vecne tlacenie nejakeho safka ako keby vsetci obyvatelia BA tuzili dostat sa nan ked tam prakticky nic nie je okrem par drahych obchodov, divadla ci hotelov a pod. nepraktickych institucii