Kami: Presovsky druhy City Bus bol zakupeny v roku 2001, dodany v decembri 2001, zaradeny do premavky v januari 2002. Ide o vozidla z tej istej serie, takze o tom, kto ich mal prvy rozhoduje len to, do ktoreho zavodu dosli skor.
Neviem, ci to uz nahodou niekto nepisal, ale je mozne, ze Aupark linka bude potiahnuta az na hlavnu stanicu - montuju tam novy oznacnik a videl som tam prazdnu Auparkarosu C734.
kami> hmm...pozeral som si fotky na kamim.host.sk/fotky.htm...ale nemozes v nejakom programe niektore fotky otocit tak aby som nemusel naklanat monitor o 90°?
To chce prax. Aj ked mozno mne ani to nepomoze. Vraj fotim "umelecky". Ale hadam sa da z toho vybrat aj nieco normalne. Snazim sa poucit zo svojich fotiek, teraz som sa sustredil na spravne zaostrenie a aby som bol voz dost velky.
Inak pozeral som si stranku karosy a zaujal ma motor Iveco. Variant D pre solo mestske vozy ma 180 kW/2050 ot a 1100 Nm/1080-1500 ot, ale takmer 180 kW ma v rozsahu 1600 - 2050 a viac ako 800 Nm v 800-2050 otackach. Variant C pre klbaky ma takmer 213kW pri 1800 - 2050 (je to strmsie) a skoro 1100 Nm pri 900 - 1800 otackach. Najsilnejsi 8 liter G (medzimestske a dialkove) ma oficialne 228 kW/2050 a 1250 Nm/1080-1700 ot, ale viac ako 220 kW/1700-2100 a viac ako 1100 Nm/950-2000. Tu je krivka zas plocha.
Udavaju aj svetlu vysku 951 - vnutro 2.1 m (Citybus 2.3 m) a vyska podlahy 790/890 mm, prvy schod na 355 mm (Citybus 320 mm). Takze ziadna zasadna zmena co sa tyka podlahy, ale motor je fakt super. Pri rozbehu z miesta ho trocha pocut, potom uz je tichy (nie ako MAN v I400).
hehe... tie fotky - kompozicia. treba sa lepsie nachystat. ale ak si to robil v behu, tak pohoda, to sa aj mne stavalo. konkretne v nedelu som si kupil Zenit made in ZSSR a udajne robi celkom dobre fotky, len v nom mam akurat teraz zaseknutty film. Moj prvy, co v nom bol, takze neviem... Cest praci!
Tieto fotky celkom vysli. Cast sposobujem ja, cast automat a zvysok prevod do jpg. Pomer chybovosti sa stale meni. Co konkretne Ti vadi ? Mozno sa to da do buducna odstranit.
Papyr> docital som sa ze v roku 2000 bol na Slovensku jediny Citybus - v Presove. Dufam, ze BB predbehla Presov aspon v modeli Euro3. Kedy ich Presov kupi (kupil) ?
Uz mam nove fotocky. Oba Citybusy
kamim.host.sk/fotky/867-1.jpg
kamim.host.sk/fotky/868-7.jpg .. 868-1.jpg
interier
kamim.host.sk/cityint1.jpg .. cityint7.jpg
Ako perlicku riadne vysluzili voz B732.40
kamim.host.sk/fotky/106-3.jpg
kamim.host.sk/fotky/106int1.jpg .. 106int5.jpg
Dnes vrbusti opravovali vedenie v Ruzovej doline a cakal tam 6610 na linke 207.
---
Mal som dnes ale pekne to stastie na Dopravne nehody> Raz stali na Kriznej, potom v Ruzovej doline a napokon som ich stretol na Kamennom namesti. To cele v priebehu dvoch hodin.
Andy dnes mam toho na jazyku strasne vela a tak tych prispevkov bude mozno trochu viac. sorry
---
dnes rano v hustej hmle tahala nejaka suprava T6 OPAT supravu SAS 7843+44 do vozovne. Som to odfotil, len neviem co bude v tej hmle vidno.
---
Juro> to som teda zvedavy ci sa mi ten film podari vybrat... teda vybrat ho vyberiem ale ako to potom bude vyzerat...
Vcera som videl supravu k2+t3+t3 (7069+7843+7844) na Ruzinovskej.
Dnes v radiu expres hjovorili o havarke na kolibe s trolejbusom... Tak som tam vyrazil a uz tam bolo iba auto s odtahovkou... A riadna poladovica...
Kami: #4949)... v Presove bol nizkopodlazak skutocne prvy na Slovensku, zaciatkom roku 1998, a to CityBus. Kosice si svoj prvy Solaris kupili az potom.
Hura konecne sem mam pristup HURA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No dobre ja viem som blazon HEHEHE.
70.576 navstev!
---
Som mrzol na zastavke kvoli 7111, ale som sa sekol v poradi... idem teda mrznut znova. Majte sa tu vsetcia dvaja a pol. Nech zhniju telekomunikacie!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr