co mate vsetci stale s tym safkom, vsak na nom nic nie je, to je pre mna absolutne nezaujimava lokalita kde som asi v zivote nesmeroval (ked nepocitam pesibus), ked prestupny uzol/stanica tak Zochova alebo hl. stanica a nie nejake blbe safko, stacilo by keby tie elektricky chodili po hl. stanicu resp. ekvivalent dlzky po hl. stanicu, to by bolo tak akurat, aspon by sa ludia z petrzky nemohli stazovat ze nemaju priame spojenie s hl.st.
Zastávka "Farského":
- na nájazde na Starý most pre linky 78 a 95 zrušená.
- na Bosákovej pre linky 78, 84, 99 zrušená.
- nová zastávka "Farského" pred križovatkou na Jantárovej pre linky 84, 95, 99. (v opačnom smere je zastávka Farského na Jantárovej kde stoja 84, 95, 99)
- nová zastávka "Farského" pri TPD pre 78.
Cestujúci z Ovsišta do oblasti Šafka z 84 a 99, prestup na 78 bez prechdu cez cestu (dnes 2 prechody), prestup na 95 jeden prechod cez cestu (dnes 2 prechody)
Zastávka "Mlynarovičova" na Bosákovej v smere na Ovsište posunutá tak aby tam mohla stáť 78, 84, 99. Tým by sa nahradil prestup zo 78 na 84 a 99 na zrušenej zastávke Farského na Bosákovej.
Prestup z 95 v smere na Ovsište, jeden prechod cez cestu ako dnes ale kratšia vzdialenosť od zastávok.
zastávku Mlynarovičova by som tiež posunul aby tam mohla stáť aj 78. Kedže by sa posunula aj zastávka Farského pred križovatku vzd. by bola podobná. A v smere do mesta by zastávka Farského pre 78 by bola pri TPD takže by to bolo z 84 a 99 na 78 smere do mesta pred prechodu cez cestu a nie ako teraz.
InTony: nechápem, jak chceš spraviť tie zastávky???
A keď budem chcieť prestúpiť zo 78 na 99 (v smere z mesta do Petržalky) to akože budem chodiť zo 78 z Muchovho nám. pešo?
Inak s týmto trocha súhlasím pretože to je nebezpečné podobne ako križovatka v Karlovke kde sa prestupuje z električiek na busy na Dlháče.
Ja by som zastávky Farského na nájazde na Strý most a na Bosákovej zlúčil do jednej resp. by som posunul pred križovatku na Jantárovu cestu. Už tam nemá zmysel také prerozdelenie zastávok. Pretože už zo Starého mosta na Boskákovu a opačne už nič neodbočuje a ani už nebude. Dnešná 78 sa nepočíta pretože konečná je v tej lokalite.
Tak by sa smerom z Ovsišta s prestupom na križovatke Farského prechádzalo len raz cez cestu. A aj budúca zastávka električiek má byť obojsmerne až za križovatkou na Jantárovej.
Koľko miliónov máš na osvetu, aby chodci nechodili na červenú? Mám z vás pocit, ako keby bolo všetko v poriadku bez výnimky a akákoľvek kritika nie je na mieste. Pritom ja nemám žiadne pripomienky voči prelinkovaniu Petržalky, na všetko sa dá zvyknúť, avšak toto je jediné, na čo sa zvyknúť nedá a potrebujem sa niekde vyjadriť, že to treba zmeniť. Aspoň túto jedinú vec.
a do tretice - prečo by mali riskovať život prebiehaním na červenú, keď o TRI minúty pôjde ďalší??? To už nie sú tie "úžasné" 20 minútové intervaly, pri ktorých to naozaj bolo treba!!! ľudia veď už prestaňte vyrábať problém tam, kde nie je... ?
Megaloman: sorry ale kto uteká hlava-nehlava za autobusom aj na červenú tak ak sa mu niečo stane môže si za to sám..
Myslím že rozumný človek si rozmyslý či bude riskovať život alebo si 3 min. počká... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony
Ja by som zastávky Farského na nájazde na Strý most a na Bosákovej zlúčil do jednej resp. by som posunul pred križovatku na Jantárovu cestu. Už tam nemá zmysel také prerozdelenie zastávok. Pretože už zo Starého mosta na Boskákovu a opačne už nič neodbočuje a ani už nebude. Dnešná 78 sa nepočíta pretože konečná je v tej lokalite.
Tak by sa smerom z Ovsišta s prestupom na križovatke Farského prechádzalo len raz cez cestu. A aj budúca zastávka električiek má byť obojsmerne až za križovatkou na Jantárovej.