#49798 cybermop: "Podobnost s nasim mostom Apollo cisto nahodna"
- tento japonský most sa už riešil, ešte predtým než sa Apollo otočilo nad Dunaj. Žiadna fotomontáž, ani Apollo nieje žiadny plagiát,... Proste tých možností na design mosta ako takého až tak veľa nieje, tak sa niektoré z takejto diaľky podobajú no. ?
__________________________
RUSKÉ BUSY
Neviem čo sa vám na nich nepáči, plne súhlasím so SZKV, oproti tomu, čo u nás jazdí teraz tie ruské čo ukazoval Tomi vyzerajú ako "Designed by Giorgetto Giugaro"! ?
Treba zistiť v tých DP, ktoré ich používajú akú majú spoľahlivosť, spotrebu atď. Kašľať na design! ?
__________________________
si #49796: "V pripade stedreho sponzorskeho daru ale nie je problem nakupit dalsi HW"
- na môj vkus je tu málo reklamy.
Tie mosty nie sú cez Dunaj, sú to cestné nadjazdy pokiaľ sa pamätám. Keď ideš vlakom z Viedne do Linzu, tak pred Linzom na pravej strane ich uvidíš, sú vidno asi 4, nepočítal som ich.
No, aj cez Linz som siel po Dunaji a su tam mosty ale vobec sa nepodobaju na Apollo.Jedine,co s nim maju spolocne je to,ze su zavesene na lanach.Ale zase moze byt,ze ten most nesiel cez Dunaj a ja som ho jednoducho nevidel ?
Re#49800 Emo: Aj mne to vrtalo v hlave,ale v detailoch (pocet priecok medzi oblukmi a typ lamp) sa lisia, takze asi to bude origos.
Což o to, samo o sobě to nevypadá nejhůř (bohužel to má výrazně evropštější rysy než SOR BN12...), ale otázkou je, do jaké míry je to spolehlivé, jak by to snášelo bratislavskou údržbu (která se od toho Ruska už moc lišit nebude) a jak by to bylo s náhradními díly. A osamocená dodávka 25 kusů bez naděje na další dodávky není ekonomicky moc výhodná.
A pokud jde o Petržalku, ono je to jedno- už teď je to "nejruštější" sídliště v bývalém Československu a to, co tam jezdí teď se od Sibiře taky moc neliší, takže s estetického hlediska by to bylo celkem jedno...
Ako som písal, niekoľko týchto zázrakov som videl v Rakúsku. Proste radový most, vyrábaný veľkosériovo. Ten náš je akurát trochu väčší a vyblbli sa keď ho otáčali, ale inak tam nie je veľký rozdiel.
pretoze to stoji vela procesoroveho casu a toho je akosi pri tej zatazi co tu byva nedostatok. V pripade stedreho sponzorskeho daru ale nie je problem nakupit dalsi HW a vyhladavanie spojazdnit ? ? ? ?
A jeden postreh z dneška..Opäť sa (mne ? ) len potvrdilo že nové linkovanie električiek je vážne treba...Išiel som do Rače a na Obchodnej mi zdrhla 5. Pritom ešte stála na križovatke hneď za zastávkou, a dosť dlho...Ešte som sa snažil "mačkať" tlačítko dverí, ale márne ? ..Stála na semafóre dosť dlho...
Samozrejme sa mi nechcelo čakať 12 min. na ďalšiu, tak som išiel na práve prichádzajúcu 1, že prestúpim (a sa aj prejdem z jednej zast. na druhú) pri STU...
Ako som prichádzal na zastávku kde stojí L3, uvidel som elinu 11 stojacu na zastávke Americké nám. smer Rača... Super...Nemal som možnosť prestúpiť...Tá 11 sa potom pohla a zastavila na semafore hneď pri nás..Samozrejme poloprázdna....
Tak som ďalej čakal až kým neprišla L3..
Samozrejme že prázdna z HLST....
K tomu len chcem povedať že je zbytočné aby chodili celé prázdne vozy L3 na HLST, keď L5 do centra a Dúbravky je prepchatá...
A okrem toho idú všetky eliny naraz a potom dlho nič..
Takisto je zle byriešené prestupovanie v okolí Vazovovej(Amerického nám.)...
? ? ?
Emo: jasné, chápem čo myslíš ?
Samozrejme teraz sa všetko hádže na ten nový systém, pritom ten systém to nespôsobil, práve naopak...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy