Tak som sa dnes viezol 7085 , vydavala divne zvuky a klepotal 2.podvozok. Dvere ktore su snad aj na najstarsej T3 pekne v I , mali uz tendenciu ist do M , vzhladom na to ako dlho je v premavke pochybujem ,ze to je od narvanosti elektricky. Naozaj ma prekvapuje co na nej tak dlho mohli (ne)robit a napada ma otazka ci je vyhodnejsie robit prerabku tu alebo v CR? ?
Možno by nebolo odveci, keby sa na električku vykašľali a kúpili by každý rok 100 autobusov.. Keby bol vozový park obnovený, potom by mohli stavať električku. Lebo to bude dosť na hovno, že síce bude električka, ale zase ňou bude cestovať len spodina, lebo od električky domov pôjde rozpadnutý Ikarus , resp. Karosa...
Já bych řekl, že pokud má město určitou velikost, tak při JAKÉKOLIV změně linkového vedení budou lidé, kteří si pomohou (přestupovat nemusí) a ti, kteří si uškodí (přestupovat musí). Jde jen o to, v jakém je to poměru a jako celek musím říct, že už byl nejvyšší čas, že se s autobusovými linkami začalo něco dělat!
A rozhodně netvrdím, že to v Bratislavě znám, ale na Kúpalisku Matador jsem nastupoval dost často (skoro vždy, když jsem dorazil na ŽST Petžalka- je to pár metrů a já rád jezdím z konečné ? ) a nevzpomínám si, že by v tom autobuse bylo více než 5 lidí. Ale opakuju, že je to jen můj subjektivní pocit, ovšem nevypadá to tam zrovna jako nejdůležitější stanice v Petžalce, fakt sorry...
Tak električka do Petržalky sa má začať stavať nabudúci rok (dúfajme že sa aj začne, ale už to vyzerá dosť sľubne), nákup autobusov je asi nereálny, pretože to by sa muselo nakúpiť aspoň tých 600 kusov (ono také Ikarusy radu 400 sú podľa mňa stále dobré ale predsa im už nabudúci rok uplynie životnosť) a to ostatné - nechajme sa prekvapiť, snáď sa toho dožijeme.
P.S: Už ostáva len jedná taká maličkosť a síce aby sa našiel nejaký taký naivný výrobca, ktorý by to urobil. ?
Emo: inač ja som najprv dúfal že to nové linkovanie je tzv. začiatok obnovy MHD v BA, že potom príde narad nové linkovanie električiek, nákup autobusov, električka do Petržalky, spraví sa nejaká MHD v budúcej zóne Pribinova...
...no ale asi ťažko....
p.s. podľa mňa sa čaká na to, že dostaneme zadarmo nejakých pár (asi tak 600 ?) prezentačných autobusov od nejakej firmy ?
Veď hej, ja keby som mal tú moc zmeniť niečo v našej mhd, tak ako prvé by som kúpil nové busy predovšetkým kĺbové. Lebo ako som povedal, súčasným systémom sa možný kritický nedostatok vozidiel oddiali, ale nevydrží to večne. Povedal by som, že tento nový systém, niežeby bol zlý, ale je len akýmsi východiskom z núdze, pomocou ktorého sa zopár ľudí v DPB, ktorým ešte záleží na našej mhd (skoda že ich nie je viac) snaží udržať tu mhd stoj čo stoj aj v zlej finančnej sitácií.
Malic: to nové linkovanie električiek sa páči aj mne ?
Lenže bojím sa toho, že treba vybudovať prestupný uzol(zastávku) na Radlinského, a to by sa tam musela obmedziť IAD, a to v BA určite neprejde...
Emo: máš pravdu ?
Lenže už som čítal v novinách (tuším Pravda) rozhovor s niekým z DPB a ten tam hovoril, že ľudia píšu žiadosti o kĺbové autobusy na L96, s čím aj DPB súhlasí, ale...."nemajú kĺbové autobusy navyše"...
Takže vozový park sa musí aj tak zväčšiť, MHD sa nedá robiť predsa iba tak, že sa "uberá kde sa dá", ale musí sa aj posilniť tam, kde je to treba...
S tymto sa zial neda nic ine len suhlasit, obnova vozoveho parku by mala byt priorita. Ani nevravim o nizkopodlazakoch, proste naposledy sa kupovali IKARUSY tusim 7 rokov dozadu, tie 435, a odvtedy nic moc.
Podla mna by sa na to malo vyclenit hooooooooodne penazi a malo by sa s tym daco robit.
Nic menej, stale trvam na tom, ze optimalizacia je dobra vec a treba v nej pokracovat aj v inych mestskych castiach a aj s elektrickami. Jasne, ze sa urobia aj chyby, ale som za to, aby sa opravili len RELEVATNE chyby, nie kraviny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony
2
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Radlinského - Vazovova - Krížna - Vajnorská - NOVÉ MESTO
3
RAČA - Čachtická - Račianska - Radlinského - Vazovova - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
4
KARLOVA VES - Karloveská - tunel - Námestie SNP - Špitálska - Krížna - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - tunel - Obchodná - Radlinského - Račianska - Čachtická - RAČA
9
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
12
KARLOVA VES - Karloveská - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁMESTIE
(premávka len v špičke)
13
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Obchodná - Námestie SNP - ŠAFÁRIKOVO NÁMESTIE
17
KARLOVA VES - Karloveská - tunel - Námestie SNP - Špitálska - Radlinského - Račianska - VINOHRADY
(premávka len v špičke)
Keďže sa po vybudovaní petržalskej trate počíta s linkami z Petržalky do Karlovky, Rače a na Hlavnú stanicu, tak by to malo vyzerať asi takto nejako:
2
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Radlinského - Vazovova - Krížna - Vajnorská - NOVÉ MESTO
3
RAČA - Čachtická - Račianska - Radlinského - Špitálska - Starý most - Jantárova - PETRŽALKA
4
KARLOVA VES - Karloveská - tunel - Námestie SNP - Špitálska - Krížna - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - tunel - Obchodná - Radlinského - Račianska - Čachtická - RAČA
9
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
12
KARLOVA VES - Karloveská - nábrežie - Starý most - Jantárova - PETRŽALKA
13
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Obchodná - Námestie SNP - Starý most - Janárova - PETRŽALKA
17
VINOHRADY - Račianska - Radlinského - Vazovova - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV