Vďaka Vám !
Touto cestou by som sa chcela DP poďakovať že mi zrušením spojenia z Jungmanovej do Tesca a Carrefouru ( ak nerátam tú okružnú jazdu po Petržalke spojom č. 99 ), vlastne šetrí peniaze. Núti ma nakupovať v priľahlých drahých domácich obchodíkoch s obmedzenou ponukou, pretože do nákupného centra Danubia z Jungmanovej nejde nič. Tým DP vlastne vyriešil viacero problémov, ktoré sa nepodarilo ani našej vláde. Napr. : stúpne obrat našim drobným slovenským obchodníkom, chudobný človiečik si za rovnaké peniažky však kúpi menej tovaru, nebude aspoň zbytočne priberať, no a nakoniec - ušetrí nám kopu času, ktorí môžeme využiť aj inak.
Takže ešte raz - VĎAKA.
Touto cestou by som sa chcela DP poďakovať že mi zrušením spojenia z Jungmanovej do Tesca a Carrefouru ( ak nerátam tú okružnú jazdu po Petržalke spojom č. 99 ), vlastne šetrí peniaze. Núti ma nakupovať v priľahlých drahých domácich obchodíkoch s obmedzenou ponukou, pretože do nákupného centra Danubia z Jungmanovej nejde nič. Tým DP vlastne vyriešil viacero problémov, ktoré sa nepodarilo ani našej vláde. Napr. : stúpne obrat našim drobným slovenským obchodníkom, chudobný človiečik si za rovnaké peniažky však kúpi menej tovaru, nebude aspoň zbytočne priberať, no a nakoniec - ušetrí nám kopu času, ktorí môžeme využiť aj inak.
Takže ešte raz - VĎAKA.
hoppusmark
Lenže ktorá zo súčasných troch bus-liniek by mohla byť trolejbusová??? 88 nemá a ani nemôže mať na Novom moste troleje, 87 ich nemá zas vo Vrakuni, takže iba 68...Ale nebolo by výhodnejšie radšej kúpiť plynové autobusy ako stavať kvôli jednej linke trolejbusovú trať do Petržalky? A nespomaľovali by troleje križujúce sa napr. s trolejmi pre L201,202 na Prievozskej tieto trolejbusy?