Tak obratiksá trebárs preto, že tam vodiči lezú z vozidiel:-P. A nežliabkové výhybky sú zbytočné, lebo aj tak by sa tam musela použiť prídržnica. Keby boli širšie obruče, dali by sa ja pri väčších uhloch odbočenia použiť hlboké srdcovky, čo by bolo rádovo užitočnejšie. No a trať na hl. st, by mohla byť otvorená ale načo ju otvárať, keď už je raz zapanelovaná? Možhno pri rekonštrukcii ostanú niektoré úseky otvorené... A to isté na Krížnej - 5 m otvorený kúsok po lokálnej oprave by asi vyeral dosŤ blbo:-P.
Ono by asi stačilo prehodiť konečné 39 a 61 na Ostredkoch, len by sa bolo treba zbaviť dogmy o potrebe priameho spojenia Bahnhofu a Flughafenu. Aj tak to využíva absolútne mizivé množstvo ľudí.
ked ti to trva 40 minut, tak nastup do 78, ta ta tam odvezie aj priamo a mozno to aj skor stihne
Re #49139 d3k0: neviem, 71 mala sice svoje vyhody ale z tych polikvidovanych spojov sa mi zda byt asi najmensim zlom, akurat by to este pytalo poposuvat asi odchody 74 zo slovnaftu lebo dost hojne pocuvam vo svojom okoli pitchung na to ze vzdy ked dorazi 87 do slovnaftu (v smere do mesta) tak 74 akurat zdrha prec a nie je mozny prestup (resp. treba hodne cakat)
Neviem ako ty, ale keď mne vynechala 83 na Sokolskej, tak to som sa na to radšej vykašľal a išiel som na SAV pešo alebo nejakým trolikom. Odtiaľ ti ide pekne 93 na Smolenickú, tam prejdeš na opačnú stranu a 68 na Romanovu. ?
Nemusíš ísť z Nového mosta 70 z prestupom na 87, ale aj zo 70 s prestupom na Prievozskej na trolejbusy 201 a 202, ktoré chodia podstane častejšie.. 71 bola súbežná expresná neefktívna linka, ktorá v minulosti ešte ako 115 slúžila hlavne na dopravu do podnikov. Na Dolné hony je dobré spojenie do centra 201 a 202, Nový most nieje až tak ďaleko. Nemôže všade chodiť priama linka.
Ja viem... Veď nedávno som videl v správach na Markíze ako vodiči nerešpektujú semafory cez vlakové priecestia... ? , ale snáď to pomôže lebo častokrát zavadzajú na trati a elina musí niekedy až zastaviť...
Bol by som rad, keby mi niekto vysvetlil, preco zrusili linku c. 71 - za 15 minut sa dalo dostat z Dolnych Honov k Malej scene, pohodlne prepojenie juhovychodnej casti mesta cez Slovnaft s centrom. Teraz mozem ako pako cakat na L87, v Slovnafte cca. 10 minut cakat na 70-ku, ktora stoji na kazdom rohu - a celkovo to vychadza na min. 35 (aj 40 minut). Skutocne "genialne"! Za toto by som niekoho nakopal! Takisto zrusenie 81-ky - uplne chore, naco sa mam vozit na Zochovu a tam prestupovat na 80-ku?
Ostatne je celkom OK, aj ked o 82-ke by sa tiez dalo diskutovat (byvala 23-ka)... Fajn vnutromestsky spoj, cest jeho pamiatke!
tuším na predĺženie linky 22 v úseku po Tesco dopláca Tesco, a od Tesca na Kramáre pripláca na predĺženie Dúbravka a Devínska Nová Ves.. teda tuším je to tak.
Ale vies ako to bolo - existovala aj 22, aj 49. A clovek nikdy nevie, kedy si Tesco prestane platit a bude aj po dlhej 22 92S vznikla priamo z 92 a som veru zvedavy, kolko ludi sa nou bude vozit
Cestuje tam aj Stare mesto, ale povedz mi, cim su dolezitejsi Staromestania od Petrzalcanov, ktori teraz priame spojenie maju a podla niektorych navrhov diskutujucich by onho prisli? Je pocet Staromestanov cestujucich na Antolsku vacsi ako pocet Petrzalcanov z 11 zastavok, ktore nie su po trase (podotykam byvalej) 95? Uz to tu x-krat odznelo - nemoze mat kazda mestska cast spojenie s kazdou nemocnicou, skolou, hypermarketom a miestnym uradom. Tahat trojminutovu linku niekam do lesa sa mi nezda byt zmysluplne.
P.S. Som ukrivdeny, lebo nemam priame spojenie ku svojej zubarke a musim dokonca 2x prestupovat ?
veď tak to už bolo napr. pri 77, 57,.. ale napr. pri 53 z nejakého dôvodu zas nie. Podobne by sa to dalo aj s 22 / 49, lebo mi to dosť pripomína linku 92 v sedle a v špičkách.. ?
Inak všimol som si že pred pár mesiacmi robili niečo s výhybkami na ružinovej trati na výhybni pri Štrkoveckom jazere. Chvíľu tam ostal otvorený koľajový zvršok a teraz vidím že to je zaliate asfaltom hoci to je na samostanom telese.Teraz som si všimol že na niekorých miestach aj na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou otvorili trať, no predpokladám že ju asi zalejú asfaltom, no neviem načo je to tam dobré, keď tam autá ani autobusy nepôjdu. Alebo aj trať na Hlavnú stanicu bymohla byť na niektorých miestach otvorená a tiež nechápem prečo musia byť obratiská tiež zabetónované... A tiež prečo sa v BA nikde nepoužijú nežliabkové výhybky? napr. na výhybni v Karlovke pri konečnej v Karlovke, pri Vinohradoch atď.. teda tam kde je koľajiskou položené na samostanom telese, s otvoreným zvrškom.. Vie sa niekto k tomuto vyjadriť?
A 53 rozdelit na 53, 153 a 253? :)) A co 57, 77 a 79? Opat 57, 157, 257, 77, 177, 277, 79 a 179? A dojazdova 201 by bola 251? No ale dost bolo srandy Nech sa aspon vyuziju digitalne transparenty
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023