Pridam nejake to dobre slovo (v zaplave staznosti ):
Ja som naopak rad, ze 92ka premava aj v sedle a aj len z Patronky. Je to super spojenie z Patronky (a teda aj pre ludi z Dubravky - zvezu sa 34, 83) a z Lamaca (zvezu sa 30, 37, 63), ktori chcu ist do Petrzalky. Za 12 minut z Patronky na Dvoroch a odtial mozu ist do Celej Petrzky (84 smerom k EU, 92 pokracovat do stredu a 93/94 na juh Petrzky).
Okrem toho nie je blokovana havarkami a zapchami okolo Tesca, takze bude chodit nacas a svizne.
Akurat jej mohli v sedle dat konecnu Vojenska Nemocnica a nie Patronka; vsak ajtak budu parkovat pri Vojenskej. Alebo sa mylim?
Tak sa nám to už blíži ľudkovia, čo???
Plánujete večer nejaké nostalgické jazdy?
Ja si zrejme hodím nejakú kombináciu - možno 90 97 81 82. Už nad nimi supy krúžia. ?
kedze odzajtra rusia L81 aspon mohli dat za tuto linku adekvatnu nahradu a vo forme kratsich intervalov L83. V mojej oblasti dojde k zasadnemu zhorseniu cestovania na hlavnu stanicu. A vsetci vieme ake intervaly maju najma cez vikendy elektricky.. Cestovanie na stanicu/hodzovo namestie sa predlzi v priemere minimalne o 10-15 minut.
Podľa mńa je zakončenie 83 na dostihovej dráhe the best solution, do toho by som viac nerýpal.. Vedď ľudia čo bývajú okolo Starohájskej už nemusia šlapať na zastávku Hrobákova.....
S 84 by sa mohlo niečo pomeniť, hlavne ten súbeh s 99.. Lebo napr. na Šafko v pohode stačí 99+ prestup na95...
No neviem....Ale 83 by som nechal na tej Dostihovej...
d3kO: Ozaj a ako je to s tou 80, budú na nej cez weekend chodiť SOR-y???
Tak keď zruším 84 a 83 nechám z Ovsišťa a pridám 5 zdvojených odchodov, je nad slnko jasné, že ešte mnoho km ušetrím. A keby som chcel aby vzkm zostali rovnaké, môžem na 83 skrátiť interval o minútu-dve, alebo urobiť polovičný interval s tým, že každý druhý spoj by končil na Hroboňovej (niečo ako 80 bude). A keby mi na tom veľmi záležalo, tak to aj presne vypočítam, ale som v tom nezainteresovaný, takže nič také nemienim robiť. Bol to len návrh na zlepšenie, čo by myslím väčšina ľudí uznala. ?
Jednoducho - clovek ma mapu, odmeria si vzdialenosti - nemusi to byt predsa presne na metre. Chcel som tym povedat len to, ze je velmi jednoduche napisat "malo by to byt takto a bolo by to lepsie", ale ked to clovek zacne naozaj prepocitavat, tak rychlo zisti, ze to take jednoduche a jednoznacne nie je. Napr. kto by len-tak bez hlbsieho skumania povedal, ze obratisko Antolska je z Lucanky dalej ako Dolnozemska? Dalsim prikladom bolo "zanedbatelne" predlzenie linky 93 okolo Lucanky ako to tu niekto spominal. Zo "zanedbatelneho" predlzenia sa vyklulo o 1080 metrov na kolo viac. Takze ak niekto povie, ze ma lepsi navrh, ale nechce sa mu to prepocitavat, tazko tomu mozem uverit. Verim, ze lepsi navrh moze existovat, ale opat len lepsi pre niekoho a pre ineho horsi.
to cestujúci majú pre DPB rátať vzkm? Ja som len chcel naznačiť, že zámery zmien MHD v PTA sa dali naplniť ešte lepšie. Ale nijako sa ma to netýka, tak nebudem zase chodiť s analýzami do DPB ? Keby mi za to zaplatili, tak by to bolo o inom. ?
Takze ak tomu dobre rozumiem, chces metro, ale ak by aj bolo, nebudes nim cestovat, lebo nejde spred tvojho domu a bolo by nan treba prestupovat. Dobre, ze sa to metro nepostavi, lebo aj tak by potom vsetci kricali, ze oni vlastne metro nechcu, staci im, ak im pojde autobus rovno spred brany...
Ale nemusíš šlapať niekoľko zastávok peši.. Stačí prestúpiť na bus, na ktorý nebudeš ani čakať (95) ? Ja bývam na Dlháčoch a keď chcem ísť hocikam až na pár výnimiek musím prestúpiť a nieje to žiaden problém...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe