1. ale to nieje moj problem odkial maju zobrat peniaze!maju si vsetko vyvazit a nedavat peniaze sebe do vackov!mi povedz co spravia s tymi usetrenymi peniazmi?!nic!!!velke nic!akurat si to vocpu do vlastneho vrecka!
2.nevravim,ze bude napraskana 95 napraskana,ale 96 bude napraskana tak ako predtym.pretoze ludia budu hladat priame spoje!a preco?pretoze to prestupovanie zaberie dost casu!
ideme pocitat ok?..pozri 95 sa dovezies v pohode na farskeho za 6 minut ak nebude bus stat na cervenej.lenze co ked mi prave pred nosom zdrhne 78?dalsih osem minut cakania.nastipus do busu a cesta ma trvat 23 minut,lenze plus ranne zapchy.to skoro celu jendu hodinu budem iba cestovat.
predtym mi stacilo sadnut do busu a za taku pol hodku som tam bola.
Pre vsetkych, ktory sa stazuju by si mali uvedomit:
1. DPB nedostava uz peniaze od statu.
2. Nikdy sa nevyhovie vsetkym.
3. Ako ma DPB ziskat peniaze, ked cestujuci neplatia (dovodom je vraj to, ze za takuto dopravu platit nebudu. Ale ked nebudu platit nebude ani doprava)
4. Mozeme byt radi, ze sa niektore linky zachovali. Neviem ako by ste hovorili, keby sa zrusili.
5. Aj tak si zvyknete
6. Mali by ste sa naucit setrit svoj cas (naco sediet v jednej linke 50 min., ked to s inymi linkami s prestupom spravim za 20 min.)
7. Necakajte, ze vsetky spoje budu chodit okolo vaseho domu
8. Cim bude linka okruznejsia, tym bude plnsia a intervali medzi spojmi kratsie.
9. Ak mate problemy s listkami, kupte si elektricenku.
Specialne pre #48581 kolik:
1. Navrhni lepsie riesenie
2. Ak sa budu nabalovat teraz, tak sa museli aj predtym a sa tu nikto nestazoval. Sediet na ich mieste sa nabalujes aj ty ...
3. Ja musim tiez chodit peso na svoj spoj, alebo prestupim. (a to na mojej zastavke zrusili)
4. 1. septeber je asi najlepsi cas ... v skole sa aj tak neucia, takze ak bude meskat nevadi. Ja ked som chodil do skoly som si zistil spoje ake mi chodia do skoly kazdy rok, aby som potom nemusel stresovat.
Ak chce niekto v Prahe spachat samovrazdu, skoci v stanici Kacerov pod vlak a paralizuje tym cele Prazske Cecko.
Autobusy nemaju sancu rovnomerne dodrzat trojminutovy interval uz len na zaklade stavu vozoveho parku a rozdielnych schopnostiach a odvahe vodicov. ?
Na kolajniciach je to jednoduchsie. To je fakt.
Uvaha smeruje tym smerom, ze by bolo vhodnejsie takto vytazenu linku rozdelit na dve. Mozno.
Nebude mať mačiatko chory mozog ak poprosi suseda aby ju odviezol autom, tým nemusi skoro vstávať do školy, autobus bude o 1 cest. prázdnejší, a aj tak onedlho tu bude z toho ešte horšie šrotovisko ... ?
Hehe..alebo napr. v posledných Petržalských Novinách bol článok na celú A4 od nejakého združenia dôchodcov či čo, že "zrušili ste nám všetky autobusy z našej zastávky!!!" pričom išlo tuším o zastávku Hrobáková, odkiaľ bude(ako to už niekto tu písal) najlepšie spojenie do celého mesta...Ako príklad l. 95 ktorá pôjde odtiaľto priamo...
Alebo tam ešte bolo napísané že "keď budeme musieť prestúpiť do iného autobusu, nachytáme tam viac chorôb!!! Lebo cesta dvoma autobusmy ROVNá SA dvojnásobný počet nachytaných chorôb"
To je fakt .. kym by to niektori obcania zistili, kedy mu ide dalsi, tak ten dalsi aj pride ..
Re #48585 hoppusmark: Poznal som jedneho, co cakal na zastavke cez vikend, ktora nepremava. ked som sa ho spytal preco na nu caka , ked nepremava a on mi tvrdil, ze neprememava iba o 12-tej, pretoze to tam bolo napisane..
ale,ale, ale, no taaaaak. BA nie uz par rokov nie je diera a nechapem, ze si niekto moze kydat na svoje hlavne mesto. dierou v ociach inych ho robia ludia, ktori maju velke oci na orahu, vieden a pod. ale kto trocha cestuje aj za inym ucelom, ako uzivat si velky svet pochopi, ze mesto ako BA, nie je diera. smutny obraz dopravy v nom, mu ale robi velmi pokazeny image. v tom mas zial plnu pravdu. a kym tu obyvatelia a turisti nebudu moct mhd behat kulturnejsie a kvalitnejsie, ten image sa nezlepsi. lenze to by museli ludia ako nemenovany pan Lubo R. pochopit, ze do tych jeho restauracii sa sice da dostat autom, ale az toto mesto ludi prestane bavit, moze si v nich otvorit utulok. amen ?
..aj keď viem si predstaviť že veľa "ťuťmasov" a nechápavcov, keby sa pozreli do takého "prázdneho" CP, by začalo nadávať a rozhorčovať sa že "TÍ SÚ ALE DRZÍ, oni nám zrušili VŠETKY spoje v špičke!!!!!!!!!" ? ?
tr3mp: Podľa mňa by to malo byť u liniek 93, 94 a 95 vyriešené tak, že na CP by neboli vypísané presné odchody liniek v špičke, ale na celom riadku by bolo iba "interval: 3 min."
Vieš čo myslím? Je to tak aj vo Viedni..
Lebo ak bude interval 3, resp. 4 minúty tak ľudia aj tak nepôjdu na "presne tan spoj v tom a tom čase".....
A hlavne keď bude preklad 93 a 94 - čiže interval 1.5 min.
Je to zbytočné aby tam boli vypísané presné odchody.. ?
Kto je tu chory mozog?! Jedine ty!
1. Mali sa pridat autobusy? A odkial sa maju zobrat dalsie autobusy, ked teraz uz musia jazdit polorozpanute vraky? Ked das DPB peniaze, nech sa paci.
2. Doteraz boli autobusy na prasknutie. Preco? Lebo boli dlhe a nerozumne intervaly. Nevrav ze bude napraskana 95 v spicke s intervalom 3 min.
3. Preco hladas len priamy spoj? Nemozes prestupovat?
4. Prides neskoro prvy den do skoly? Vstavaj skor , ja tiez nechodim 7.55 zo zastavky v Petrzalke do skoly na druhom brehu Dunaja.
5. Doprava sa zhorsi? Takze nechame to tak a zasa sa budeme vsetci tlacit rano v busoch s 20 min. intervalom?!
Tá Tvoja úvaha je nejaké divná. V priebehu prvého trojminútového intervalu príde na zastávku n1 ľudí, v priebehu ďalšieho n2 atď. Tento počet je ťažko presne odhadnúť, no v ideálnom prípade, že budú množstvá n1, n2, ... rovnaké autobusy budú zaplnené rovnako.
Alebo je nejaký dôvod, že všetci, čo by išli na druhý spoj, prídu skôr aby bol prvý obsadený a druhý voľný?
Ďalej, prečo je rozdiel pri koľajovej doprave v uvedenom kontexte? To, že ju má väčšina európskych miest nepovažujem za zdôvodnenie.
Ako by si riešil situáciu? Navrhuješ zväčšiť intervaly liniek? Myslíš si, že potom bude prvý spoj čo príde, prázdnejší?
ja neviem aky chory mozog toto vymyslel!!!...tu sa mali pridat autobusy a nie zrusit...doteraz boli autobusy na prasknutie a teraz to bude este horsie..a este "rozumnejsie"to bolo hodit na prvy den skoly....rano bude vladnut vsade zmatok...chaus...nervozita...nikto nebude vediet kam sa vlastne vezie a ci spravne nastupil...mali to dat aspon o nieco skorej do prevadzky!...tu z petzalky sa do skoly ledva dostanem jedinym autobusom,ktory mi nechali a to 96...problem je,ze musim ist este poriadny ale naozaj poriadny kus peso...teraz sa to este da,ale v zime ked bude vsade sneh a lad vobec netusim ako sa dostanem do skoly!...najlepsi mi bol spoj 78...tu z petrzalky uz ale od pondelka nechodi a kym by som poprestupovala a nakoniec sa dostala do vitaznej 78,este by ma cakala dlha cesta okolo mesta kym by som sa dostala do skoly. to uz si radsej naozaj pochodim peso.
inak,uz vidim ako v prvy den vdaka tomuto excelentnemu napadu pridem neskoro do skoly!na zabitie!
co z toho,ze linky budu chodit castejsie?napriklad 96 ma 8 minutovy interval!to mi chcu nahovorit,ze ho zkratili?!no nech sa nedaju vysmiat!!
ty hore si tie "usetrene"peniaze akurat postrkaju do vlastnych vreciek!doprava sa z horsi!a nic z toho!...kurnik mam chut im nieco tvrde otrieskat o hlavu nech sa im apson minimalne vyjasni!
ti chlapici urcite v zivote necestovali tymi rozheganymi ikarusmy v dezolatnom stave, rano natlaceni ako sardinky!!!sa im vozi v tych ich autickach!!a nikto nemysli ako sa bude cestovat tym pod nimi!!
chcem povedat len jedno, ze podobne ako v pripade zdvojenych nocakov do Petrzalky. Realita je takmer vzdy taka, ze do toho prveho sa vsetci narvu a ten druhy ide za nim (takmer) prazdny. Takze tak.
3 minutovy interval je vazne luxusny, ale je vhodny pre kolajovu dopravu (vzhladom na to, ze vacsina europskych metropol ju ma). Lenze vzhladom na dieru akou je toto mesto a akou dierou aj bude sa na autobusovej doprave nedohadame.
Matadorke zdar.
Ten Nový most tam bol myslený tak, že už nebude možné ísť odtiaľ do Rače z Nám. Ľ. Štúra. Kam sa dá ešte ísť pešou dochádzkou, ale minimálne 1 prestupom v sedle a cez weeekend.
Iba predĺženie následných intervalov cez víkend na Ružinovskej a Račianskej radiále z 6,3 na 7,5 min., toho že z Ružinova a Rače zostane v sedle a cez víkendy iba 1 linka do CMO (3 nerátam, keďže tá sa okolo CMO akurát ošuchne), zánik priameho spojenia z Obchodnej na Trnavské mýto a do Ružinova, z južnej časti CMO (Nový most, okolie Šafárikovho nám., Kamenného nám.) s Račou a mimo špičky aj s Račianskym mýtom a zavedenia nezmyselnej linky 13 so zbytočne krátkym intervalom, keďže by na ňu podľa vyťaženosti stačil asi aj interval 12/15/12//20 nič.
Tvoj záver je pravda. Lenže DPB nazýva každé zhoršenie zlepšením, resp. optimalizáciou, racionalizáciou a pod. Teda aj toto tebou spomínané pásmovanie, znamená skoro pre všetkých, čo bývajú v 2. pásme vyššie ceny, keďže skoro všetci cestujú do CMO, no DPB samozrejme musel utíšiť masy takouto propagandou. Rovnako aj totálne zhoršenie v električkovej doprave chystané od 1.1. sa volá optimalizácia (hoci je to de facto citeľné zhoršenie cesty do samotného centra CMO a ide DPB iba o šetrenie vozokm).
...Dnes tu tuším tých rozlúčok s linkami bude neúrekom ?
Dúfam že zajtra tu bude fotogaléria ? Už sa teším...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Ak chce niekto v Prahe spachat samovrazdu, skoci v stanici Kacerov pod vlak a paralizuje tym cele Prazske Cecko.
Autobusy nemaju sancu rovnomerne dodrzat trojminutovy interval uz len na zaklade stavu vozoveho parku a rozdielnych schopnostiach a odvahe vodicov. ?
Na kolajniciach je to jednoduchsie. To je fakt.
Uvaha smeruje tym smerom, ze by bolo vhodnejsie takto vytazenu linku rozdelit na dve. Mozno.