Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #48135:
SU 15 CNG sa mi nezda nejako lenivsi. Je o dost tichsi ako diesel a usporiadanie sedadiel je trosku ine aj medzi prednymi a strednymi dverami. Navyse, ma vacsiu cast nizkej podlahy.
Andy, InTony, 81-71: Nedá mi nezareagovať na vašu diskusiu ohľadne rozkúskovania linky 32. Prečo by sa mala 32 zmeniť len na základe tvrdenia, že nechceme mať linky odvšadiaľ všade??? Linka 32 nie je krátka linka, to je pravda, lenže je to linka, ktorá spája určité dôležité body v meste, prestupné uzly...
Kramáre, Hl.st., Patrónka..
Jasné že linka odvšiadiaľ všade nie je dobré riešenie, ale dobrým riešením nie je ani linka ODNIKADIAĽ NIKAM!
Aj v Petržalke sa linky skrátili, ale KAŽDÁ LINKA SPÁJA NEJAKÉ DôLEŽITÉ BODY! Dokonca aj linka 99, ktorá je iba lokálna.
V Petržalke bude možnosť dostať sa napr. do centra alebo do petržalskej nemocnice Antolská max. s jedným prestupom...
Obyvatelia Petržalky patria do nemocnice Antolská, obyvatelia DD zas na Kramáre... Preto by tam mali mať obyvatelia DD na Kramáre dobrý prístup, takisto ako Petržalčania na Antoslkú...To bol príklad.
A za to, že niektorí obyvatelia Petržalky nemajú na Antolskú priame spojenie, nemôžu mať ani Dlhé Diely priame spojenie na Kramáre??? TO JE OBYČAJNÁ ZÁVISŤ...
?
Reakcia na: fobust #48076:
A ten strasny prejazdovy profil v oblukoch... na tu sirku sa ani KT8 nechyta 🙂 Ved su to v podstate len dvojnapravaky s ultra kratkym rozvorom, dlhymi neskosenymi prevismi, pospajane zavesenymi priechodzimi medzikusmi 🙂 A co sa tyka interieru...tiez mi prislo z tej fotky troska divne, ako si tam sadnu dvaja oproti sebe nad podvozkom (este budu natoceni voci sedadlu) 🙂

Re #48014 Tomi: Solaris Urbino 15 CNG sa naozaj nachadza (a jazdi) v KE, viezol som sa nim 🙂 Normalny Solaris U15, len s trochu inak riesenym interierom (kvoli zastavbe CNG motora) a na prvy dojem mozno trocha lenivsi, s divnym spravanim prevodovky, ale to mohlo byt aj technikou jazdy vodica.
Inak, motivaciou vyrobcu pre ich vyvoj bolo prave ich potencialne umiestnenie v BA, kedze je siroko-daleko zname, ze BA bude chciet nove vozidla, a ze bude chciet len CNG vozidla. Bohuzial, BA sa zatial tvari, akoby tento vyrobca ani neexistoval...uvidime... ja osobne by som Solarisy v BA velmi privital, otazne je, ako sa k tomu postavia kompetentni...
Reakcia na: KLF #48132:
Ber to ako druh argumentačných a štylistických cvičení. ?
Reakcia na: 81-71 #48127:
Čo je na uvedenom spojení hubu? V súčasnosti je najrýchlejšie spojenie Malý Draždiak - Hlavná stanica:
198 + 93 (22 min., vrátane 2 min. prestup)
198 + 74 (23 min., vrátane 1 min. prestup)
až potom je:
198 + 81 (25 min., vrátane 1 min. prestup)

Cesta Kuklovská - Nemocnica Kramáre trvá teraz 17 min, s prestupmi cez mesto je to od 38 minút vyššie.
Reakcia na: 81-71 #48127:
Alebo v úplne najhoršom prípade keby sa ti to málilo tak pešo na zastávku Dostihová dráha (83) a na Dvoroch na 93. To je pešo tak do 5 minút. ?
Reakcia na: 81-71 #48127:
To vôbec nie je o hubu! Veď nastúpim na 98, zveziem sa na Prístavný most a tam priamo na zastávke prestúpim na 74. Alebo na Bajkalskú, prejdem asi 10 metrov a na 61, ani cez cestu nemusíš ísť. A nebude to ani trvať dlhšie ako teraz 198 + 81. Ak sa ti nechce cez Prístavný most, choď 98 na Smolenickú, prejdi cez prechod a na 93. Ak bývaš niekde tam na Kutlíkovej tak pešou chôdzou spravíš dokopy maximálne 50 metrov (a z toho 35 kým prejdeš z baraku na 98...). ?
Reakcia na: 81-71 #48127:
ale čoo, ale hovoríš aby šli až do centra a z centra zas na Kramáre alebo na HS, obklukou tak ako 98+74 alebo 98+61
Reakcia na: 81-71 #48124:
z trolíkov z Dlháčov bude prestup cez cestu ako je to s 33. Tak potom nieje problém nastúpiť na zast. Malý draždiak na 98 na vystúpiť na z. Smolenická, prejsť cez cestu na za. Smolenická a tam ti ide hneď 93.
Reakcia na: El Sergio #48126:
To je ale dost o hubu, ani ja som nepísal, aby obyvatelia DD chodili elinou do Dubravky a odtial 83 do Ovsišta
Reakcia na: 81-71 #48121:
98 + 74 napríklad, alebo aj 98 + 61 na Bajkalskej.
Re #48122 Andy, Re #48123 inTony: Vôbec v lese bývať nemusí, sú tam asi tri alebo štyri paneláky, ulica Kutlíkova, dva sú dokonca priamo pri zastávke Malý Draždiak. ?
Reakcia na: inTony #48123:
To možem potom povedat, že načo trolíky na DD ked možeš ist pešo ku eline a hned maš o jeden prestup menej ?
Reakcia na: inTony #48123:
Si OK ? To sa mam taký kus trieskat pešo ? Stačí, že musím prestupit 2 x !
Reakcia na: 81-71 #48121:
Andy má pravdu, musel by si bývať v lese ? ? ? A aj tak nie ? 98+93 s prestupom cez cestu na zast. Smolenická, je spojenie na Hlavnú stanicu takže zas nemáš pravdu
Reakcia na: 81-71 #48121:
Ty bývaš v lese? Alebo som si tam nevšimol nejakú budovu? 🙂
Reakcia na: inTony #48117:
Ak bývam nedaleko zastávky Malý Draždiak (L98) a chcem ist na Hl.stanicu, tak musím prestupit 2x
Reakcia na: Andy #48118:
nedá sa, najbližšie miesto kde by sa dalo prestúpiť z 32 na trolejbusy na DD je zastávka Molecova, na Molecovej, čiže musela by pokračovať hore.
Keď aj na Kramáre chodia aj autobusy aj trolejbusy aby bol zabezbečený prestup zo západnej časti BA na Patrónke, tak môžu aj na DD chodiť trolejbus a 32, prípadné kľudne aj kĺbový duobus, 32 je dosť využívaná linka po celej dĺžke.
Reakcia na: 81-71 #48115:
a aj keby, spojenie Dlhé diely - Hlavná stanica by bolo aj 40min. cestovania.
Reakcia na: inTony #48116:
Takže najlepšie by bolo asi 32 proste len skrátiť po Molecovu (ak sa teda dá po otočení zastaviť na zastávke Molecova, nepoznám to tam tak detailne). Ak by to nešlo, tak ju proste nechať na DD tak ako je, prípadne na ňu nasadiť Duobusy, na elektrinu by jazdili na DD a aj na Kramároch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.