SU 15 CNG sa mi nezda nejako lenivsi. Je o dost tichsi ako diesel a usporiadanie sedadiel je trosku ine aj medzi prednymi a strednymi dverami. Navyse, ma vacsiu cast nizkej podlahy.
Andy, InTony, 81-71: Nedá mi nezareagovať na vašu diskusiu ohľadne rozkúskovania linky 32. Prečo by sa mala 32 zmeniť len na základe tvrdenia, že nechceme mať linky odvšadiaľ všade??? Linka 32 nie je krátka linka, to je pravda, lenže je to linka, ktorá spája určité dôležité body v meste, prestupné uzly...
Kramáre, Hl.st., Patrónka..
Jasné že linka odvšiadiaľ všade nie je dobré riešenie, ale dobrým riešením nie je ani linka ODNIKADIAĽ NIKAM!
Aj v Petržalke sa linky skrátili, ale KAŽDÁ LINKA SPÁJA NEJAKÉ DôLEŽITÉ BODY! Dokonca aj linka 99, ktorá je iba lokálna.
V Petržalke bude možnosť dostať sa napr. do centra alebo do petržalskej nemocnice Antolská max. s jedným prestupom...
Obyvatelia Petržalky patria do nemocnice Antolská, obyvatelia DD zas na Kramáre... Preto by tam mali mať obyvatelia DD na Kramáre dobrý prístup, takisto ako Petržalčania na Antoslkú...To bol príklad.
A za to, že niektorí obyvatelia Petržalky nemajú na Antolskú priame spojenie, nemôžu mať ani Dlhé Diely priame spojenie na Kramáre??? TO JE OBYČAJNÁ ZÁVISŤ...
?
A ten strasny prejazdovy profil v oblukoch... na tu sirku sa ani KT8 nechyta Ved su to v podstate len dvojnapravaky s ultra kratkym rozvorom, dlhymi neskosenymi prevismi, pospajane zavesenymi priechodzimi medzikusmi A co sa tyka interieru...tiez mi prislo z tej fotky troska divne, ako si tam sadnu dvaja oproti sebe nad podvozkom (este budu natoceni voci sedadlu)
Re #48014 Tomi: Solaris Urbino 15 CNG sa naozaj nachadza (a jazdi) v KE, viezol som sa nim Normalny Solaris U15, len s trochu inak riesenym interierom (kvoli zastavbe CNG motora) a na prvy dojem mozno trocha lenivsi, s divnym spravanim prevodovky, ale to mohlo byt aj technikou jazdy vodica.
Inak, motivaciou vyrobcu pre ich vyvoj bolo prave ich potencialne umiestnenie v BA, kedze je siroko-daleko zname, ze BA bude chciet nove vozidla, a ze bude chciet len CNG vozidla. Bohuzial, BA sa zatial tvari, akoby tento vyrobca ani neexistoval...uvidime... ja osobne by som Solarisy v BA velmi privital, otazne je, ako sa k tomu postavia kompetentni...
Čo je na uvedenom spojení hubu? V súčasnosti je najrýchlejšie spojenie Malý Draždiak - Hlavná stanica:
198 + 93 (22 min., vrátane 2 min. prestup)
198 + 74 (23 min., vrátane 1 min. prestup)
až potom je:
198 + 81 (25 min., vrátane 1 min. prestup)
Cesta Kuklovská - Nemocnica Kramáre trvá teraz 17 min, s prestupmi cez mesto je to od 38 minút vyššie.
To vôbec nie je o hubu! Veď nastúpim na 98, zveziem sa na Prístavný most a tam priamo na zastávke prestúpim na 74. Alebo na Bajkalskú, prejdem asi 10 metrov a na 61, ani cez cestu nemusíš ísť. A nebude to ani trvať dlhšie ako teraz 198 + 81. Ak sa ti nechce cez Prístavný most, choď 98 na Smolenickú, prejdi cez prechod a na 93. Ak bývaš niekde tam na Kutlíkovej tak pešou chôdzou spravíš dokopy maximálne 50 metrov (a z toho 35 kým prejdeš z baraku na 98...). ?
z trolíkov z Dlháčov bude prestup cez cestu ako je to s 33. Tak potom nieje problém nastúpiť na zast. Malý draždiak na 98 na vystúpiť na z. Smolenická, prejsť cez cestu na za. Smolenická a tam ti ide hneď 93.
98 + 74 napríklad, alebo aj 98 + 61 na Bajkalskej.
Re #48122 Andy, Re #48123 inTony: Vôbec v lese bývať nemusí, sú tam asi tri alebo štyri paneláky, ulica Kutlíkova, dva sú dokonca priamo pri zastávke Malý Draždiak. ?
Andy má pravdu, musel by si bývať v lese ? ? ? A aj tak nie ? 98+93 s prestupom cez cestu na zast. Smolenická, je spojenie na Hlavnú stanicu takže zas nemáš pravdu
nedá sa, najbližšie miesto kde by sa dalo prestúpiť z 32 na trolejbusy na DD je zastávka Molecova, na Molecovej, čiže musela by pokračovať hore.
Keď aj na Kramáre chodia aj autobusy aj trolejbusy aby bol zabezbečený prestup zo západnej časti BA na Patrónke, tak môžu aj na DD chodiť trolejbus a 32, prípadné kľudne aj kĺbový duobus, 32 je dosť využívaná linka po celej dĺžke.
Takže najlepšie by bolo asi 32 proste len skrátiť po Molecovu (ak sa teda dá po otočení zastaviť na zastávke Molecova, nepoznám to tam tak detailne). Ak by to nešlo, tak ju proste nechať na DD tak ako je, prípadne na ňu nasadiť Duobusy, na elektrinu by jazdili na DD a aj na Kramároch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Kramáre, Hl.st., Patrónka..
Jasné že linka odvšiadiaľ všade nie je dobré riešenie, ale dobrým riešením nie je ani linka ODNIKADIAĽ NIKAM!
Aj v Petržalke sa linky skrátili, ale KAŽDÁ LINKA SPÁJA NEJAKÉ DôLEŽITÉ BODY! Dokonca aj linka 99, ktorá je iba lokálna.
V Petržalke bude možnosť dostať sa napr. do centra alebo do petržalskej nemocnice Antolská max. s jedným prestupom...
Obyvatelia Petržalky patria do nemocnice Antolská, obyvatelia DD zas na Kramáre... Preto by tam mali mať obyvatelia DD na Kramáre dobrý prístup, takisto ako Petržalčania na Antoslkú...To bol príklad.
A za to, že niektorí obyvatelia Petržalky nemajú na Antolskú priame spojenie, nemôžu mať ani Dlhé Diely priame spojenie na Kramáre??? TO JE OBYČAJNÁ ZÁVISŤ...
?