Ty si to zle pochopil..
Medzi vozovňou alebo centrom a Rivérou nebude vybudovaná trolejbusová trať.
Trolajbusová trať bude vytvárať uzavretý okruh od Riviéry po konečnú na Dlhých dieloch.
Práve preto sa kúpia duobusy a nie klasické trolejbusy aby v rannej špičke mohli určené spoje pokračovať pod Nový most. A aby sa mohol ten duobus resp. trolejbus dostať do vozovne na Hroboňovej. Čiže aby mohol ísť aj na úseku kde nieje trať.
Hej, bude začínať pod kopcom a končiť na kopci. Možna že to bude najkratšia trolejbusová trať na svete ? aspoň v niečom bude mať DPB rekord... ? Ale v budúcnosti by mal byť dobudovaný aj úsek medzi Molecovou a Patrónkou.
Som zvedavý, aj keď to nieje podstatné, aké bude mať označenie 33 keď to už bude trolejbus... Či sa zmení a bude mať rovnaké označenia ako ostané t-linky... možna napr. 223 ? Tá trojka tam asi bude ale 213 to nemôže byť lebo tá existuje ako posilová linka na Kolibu v zime, a 233 je moc ďaleko..
Da sa nieco take , par veci sa uz tak kupilo, myslim ze nejake zdravotnicke zariadenia...ale to by bolo ako s metrom, ludia by zacali nadavat ze zase vsetko len BA a inde nic. ?
Keď už som písal o tých nákupoch nových autobusov, tak nevie niekto, či existuje možnosť obstarať autobusy prostredníctvom deblokácií ruského dlhu? Oplatí sa vôbec kupovať z Ruska autobusy? ?
Hmm, a ko to vidíš s tou trolejbusovou tratou na Dlhé Diely? Tá trat bude vlastne začínat pod kopcom a končit na kopci? Nebude to rekordne najkratsia samostatna trat na svete ? Kolko bude mat 2 km? ?
možno 32 zachovajú, alebo budú duobusy stačiť nahradiť aj linku 32, aj tak má dlhé intervaly. Linku 32 určite celú nemôžu zrušiť, druhá vec je v akej bude podobe
Zaujala ma tá možnosť bezhotovostne si dobíjať čipovú kartu, teda predlžovať si platnosť električenky pomocou platobnej karty. Nápad nie je zlý, ale ako to bude v praxi? Lebo predpokladám, že to nebude fungovať tak, že strčím čipovú kartu do bankomatu a z účtu mi to strhne sumu. Chýba mi tam prepojenie platobná karta-čipová karta. To by museli byť spolu ako jeden produkt.
Tiez nechapem, preco by nemohli investovat 5-6 automatov na bankovky, hlavne na letisku, v pristave, na AS alebo na Hlavnej stanici ci na stanici v Petrzalke .. su pod kamerovym dohladom a su tam aj policajne zlozky .. [aspon dufam, ze sa tam aspon ukazu .. :D]
KiBEL: Lenže ono sa mieni kupiť iba 6!!!!! duobusov..A to je na 700 000 ľudí (ktorí sa nachádzajú cez prac. deň v BA) neskutočne málo!!!! Ako niekto napísal do diskusie na sme: v BA je strašná MHD!
Ad automaty na lístky: v tom článku v SME sa opäť DPB snaží vysvetliť ako sa to nedá, nikdy sa to nedalo a nikdy sa to tak nerobilo...
Aspoň v centre mesta tie automaty na bankovky spraviť mohli...
Veď aj vo Wien sú automaty na bankovky a EURO tam už majú!
Tak neviem o čom v DPB točia! Ešte nikto nevie čo bude v r.2009 a už sa na to vyhovárajú....
Nakoniec aj 5 alebo 10 EUR bankovkou by sa mohlo dať platiť v pohode..
Myslim, ze DPB z usetrenych penazi za vozokilometre by mohol zacal kupovat nove klbaky ... ale to je len dohad .. konec koncov kupuje nove kombinove trolejbusy ...
Kedy mieni DPB vyvesit informacie o zmene linkovania na zastavkach a vo vozidlach ? .. myslim, ze uz je najvyssi cas ..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony
Medzi vozovňou alebo centrom a Rivérou nebude vybudovaná trolejbusová trať.
Trolajbusová trať bude vytvárať uzavretý okruh od Riviéry po konečnú na Dlhých dieloch.
Práve preto sa kúpia duobusy a nie klasické trolejbusy aby v rannej špičke mohli určené spoje pokračovať pod Nový most. A aby sa mohol ten duobus resp. trolejbus dostať do vozovne na Hroboňovej. Čiže aby mohol ísť aj na úseku kde nieje trať.