Podla teba je lepsie mat hrdost a holy zadok? Na svoje nemame, cudzie nechceme? Len preto, ze ste zhodou okolnosti hlavnym mestom jednej z najmenej podstatnych krajin EU?
Co sa tyka nakupu alebo nenakupu ojazdenych vozidiel z DPP a DPMP:
Ked mam hlboku reznu ranu, osetrovat ju leukoplastom nestaci. Ale lepsie je ju provizorne zlepit leukoplastom, ako ju nechat nasiroko otvorenu a dufat, ze sa zrastie sama. Tie presovske ci prazske vozy su len ten leukoplast. Ale v tejto situacii by sa aj tak hodili.
ja o ziadnom socialku na vratnici VW neviem. Vysvetli mi potom preco vodici z 21 chodia na socialko na Opletalovu, ked maju socialko na VW?
A tu dennu miestnost beriem, o tom som tiez nevedel. Dik. ?
Nic sa zatial nerozpredava, vsetko je iba odstavene, lebo je ich "nadbytok". Pravdu mas v tom, ze kto by ich kupil. Ak by sa dali do dobreho stavu mozno (s velkym "?").
Vlastne, toto je dost dobrá otázka. K čomu speju úpravy linkovania v bratislavskej MHD. Je to naozaj pre zefektívnenie a pre zvýšenie úrovne bratislavskej dopravy alebo ide len plátanie dier z dovodu nenakupovania nových vozov a oddialenie skutočnej obnovy vozoveho parku ? ?
vyradené pražské Karosy sú už všetky z 90-tych rokov (1994 aj novšie), zatiaľčo najmladšia BA Karosa má rok výroby 1993 (mladšie som v katalógu nenašiel)...
Re #47833 Sprectre: takže budeme stále "zefektívňovať" linkové vedenie len preto, aby sme nemuseli nič kupovať??? ?
Magistrát síce nepriznal, že by mienil riešiť investičný dlh, avšak z jeho počínania je zrejmé, že ho riešiť mieni, avšak zväčša len na verbálnej úrovni. Nové linkové vedenie je efektívnejšie, takže sa nákup nových vozidiel znova odložil, avšak na ako dlho?
Aj morálka ostane nedotknutá vďaka pravidelnej údržbe, nakoľko pre cestujúcich je po renovácií interiéru takáto Karosa rovnaká, ako B9xx (vaničku si rakoviny nevšimnú). U Bratislavskej Vrakosy onej morálke (nielen autobusu, ale aj pracovníkom DPB pri údržbe) nepômôže ani výhražný emblém draka, prípadne vyzývavý zeleno-žltý náter.
Hovorím, s Kinderkami spasíme svet. Z jednej strany budú nastupovať vlčáky, najlepšie v dávkach po 100ks a na druhej strane sa budú vysypávať nasraté vlčáky. Oni sa síce pomiešajú, ale to nebude vada, pretože v nasratom vlčákovi nie je rozdiel ?
(Kto bol na nedávnej imhd akcii, vie, ktoré dielo parafrázujem. Neprezrádzať! Bude to hádanka )
Oni by mozno aj chceli urobit cezpolny kanibalizmus, ale boja sa publicity na iMHD.
Ojazdeniny z DPP, ci DPMP su zaiste kvalitne, ale moralne a technicky nie su o nic lepsie. Ich nakupom by magistrat priznal ze nemieni riesit investicny dlh (5 miliard!!!) v DPB.
Napríklad taký dopravný podnik hlavného mesta štátu Európskej Únie Maďsrska netrpí nemiestnou hrdosťou a ojazdené električky z Hannoveru si kúpil.
Re #47817 81-71: To samozrejme nie je pravda, v ČR sú minimálne také isté rozdiely medzi regiónmi a Praha tak isto dotuje zaostalejšie regióny, rovnako, ako je tomu všade v civilizovanom svete. Ono totiž bez prerozdeľovania by sme tu štát vôbec nemuseli mať.
Re #47825 frenky: Nie? A sociálne zariadenia v dennej miestnosti vodičov SAD na jednom konci a na vrátnici VW na druhom konci sú čo?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
A tu dennu miestnost beriem, o tom som tiez nevedel. Dik. ?