Turbo: Ale v tomto smere je priekopnik prave Aupark. Len sa pozri, kolko liniek tam chodi. POLUS na zakaznikov zvysoka kasle - on sa o nich stara iba ked prejdu cez dvere (ktore su vzdy z mne nepochopitelnych pricin otvorene na inom mieste), ale to, ze sa po odchode vsetci tlacia na zastavke ich uz nezaujima. Slovac nie je dost hrdy narod na to, aby si povedal, ze ked na nas tento hypervyber kasle, budeme kaslat aj my na neho a pojdeme radsej podporovat drobnych podnikatelov.
d3k0
jumbo: Aj ked s tymi uradnikmi suhlasim, nesuhlasim celkom s niektorymi vecami. V Budapesti som sa rok a pol dozadu viezol rovnako natrieskanym Ikarusom ake v tom case chodili u nas. V USA maju mozno menej natrieskane vozy a su v lepsom stave, ale ich vybava je chaba a busy maju sedadla podobne tym v T3. Okrem toho smrad na niektorych staniciach metra je nevydrzatelny. A aj tam som mal taku skusenost, ze vlak metra bol rano na hranici plnosti a natrieskanosti. Ako priklad by sme si podla mna mali zobrat Brno alebo Prahu, kde je MHD ako lusk. Akurat tam sa MHD vzdy venovalo viac pozornosti - uz len pocet historickych vozidiel, ktore si uchovali hovori o tom, ze tam je dost ludi, ktorym MHD nie je lahostajna. A taki su evidentne aj na ich radnicach (na rozdiel od tej nasej)...