Zevraj uz maju 3000 podpisov v peticii na linku na Kalvariu.
Jedna vec mi ohladne toho nie je jasna - preco neuvazuju napr. so Sorom, ale pletu tam stale ten Ikarus 405, ktory je zbytocne drahy (a ktovie, ci by ho vobec niekto dokazal vyrobit :)))
d3k0: nedalo by sa spravit nieco take, ze by ti ukazovalo, kolko fotiek je akualne pri kazdom type vozidla v menu po otvoreni galerie fotografii?
Napr.:
Solaris 18m
140 autobusov z rokov 2002-2003
aktualny pocet fotiek: 265
Dnes maju SADky zly den.... Na privozskej smerom z mesta opravuju(ali) v strede cesty ikarus 280 a stoji(ala) tam nejaka rakosa. Potom o dve zastavky dalej dostala v smere na nivy defekt... To tiez opravuju (ali)...
deko:
vsak ja netvrdim, ze polus nico pre to urobil, proste ma perfeknu polohu: prima pro trati. Keby bol k niecomu, prispeje na rekonstrukciu tej trate, ale vidno, ze vsetci na to kaslu. To ci je Aupark priekopnik mozno bude aj spravne, ale preco az teraz? Ta linka predtym (99) bola uboha. Ten osud som vopred predpovedal, ale preco to nenapadlo ich? Zacali s MHD "spolupracovat" az ked im doslo, ze ludia na nich kaslu, ne??
Turbo: Ale v tomto smere je priekopnik prave Aupark. Len sa pozri, kolko liniek tam chodi. POLUS na zakaznikov zvysoka kasle - on sa o nich stara iba ked prejdu cez dvere (ktore su vzdy z mne nepochopitelnych pricin otvorene na inom mieste), ale to, ze sa po odchode vsetci tlacia na zastavke ich uz nezaujima. Slovac nie je dost hrdy narod na to, aby si povedal, ze ked na nas tento hypervyber kasle, budeme kaslat aj my na neho a pojdeme radsej podporovat drobnych podnikatelov.
no, takze niekto tu spominal tu linku 50.
Zatial mozeme byt radi, ze to je "iba" rakovinabus. Dovod: Ked sa prestahuje AS Bajkalska k ZST Nove mesto, tak to bude nie len rakovinabus, ale aj sedlacbus. Si pamatam ake to bolo predtym nez postavali POLUS. Vylucne rakovinabus, dnes tam vidno aj mlade tvare. Ale pri mileticke to byva pravy rakovinabus. Teraz 50-tku predlzili do Auparku, cize tych rakovin postupne ubuda na ukor mladsich ludi, ale aj rakoviny dost cestuju do hypermarketov. No tesme sa ako to bude vyzerat, ked to bude brat aj ludi z AS ZST NM. Klbaky tam stale odmietaju nasadit, lebo "Pri OD Slimak by sa na obratisku neotocili". To je poriadna blbost, lebo osobne som videl tocit sa tu uz viacere klbaky. Jedna 280 to spravila na prvy krat, ta druha co som videl kusok cuvla. Ale to by si vyziadalo upravit cakania pri Slimaku, lebo dnes tu stavaju 2-3 vozy, vynimocne aj 4. A to sa uz pekne tlacia. Navrhojem, aby bolo pri Slimaku cakanie 5 minut (na dobehnnutie meskania) a hlavny oddych v Auparku. To by ale museli dat k dispozicii socialku atd... Ved pocul som take navrhy, ze vodici tam (Aupark) budu moct pouzivat zachody, ktore su aj pre verejnost. To uz co je? To si Aupark nemoze dovolit vybudovat socialky? HANBA! Kde by bol POLUs dnes, ak by nebol s mestom tak prefektne spojeny? Ved linky 2, 4 a 6 su naozaj natrieskane a pri POLUSE nastupi/vystupi aj 80 percenet cestujucich! Akeoze ti co prejektuju hypermarkety si naozaj myslia, ze vsetci maju auto? A co zsamestnanci v tych obchodoch? Vsetci pojdu do prece autami??? To by si mali premysliet a v prvom rade mysliet na to, ako napojit ten-ktory hypermarket na siet MHD. Az potom nech ich trapi, kolko aut asi budu mat navstevnici a aku kapacity ma mat garaz. Neveim, kedy sa ludia naucia mysliet....
Sorry, error...7835-36, nie 56 :)) A este doplnim, ze to som tusim s tym vozom siel prve kolecko, takze za tie 3 zastavky som si na to jeho krepe brzdenie este nestihol poriadne zvyknut
TBC: Heh..s tou Aeolus-kou 7835-56 to bolo asi tak, ze az na tej suprave som sa naucit rozoznavat dobry voz od zleho Abslutne krepo to brzdilo, totalne to bolo rozstelovane, zadny voz narazal do predneho, celuste sekali pri brzdeni, na kazdej zastavke to dost slusne hodilo, a este zrovna vtedy som tusim aj smyk chytil a kedze na Komisarkach nebol piesok v zasobniku, tak som mal aj ja prazdno Takze som brzdil zubami-nechtami a tusim trochu aj magnetkami, aby som tam zastal :)) A prve co som po zastaveni potreboval, bolo zrkadlo - cestujucim otvorim az vtedy, ked na nich budem vidiet, nie? ;))))
ferro: Posli mi na mail mail, aby som vedel tvoj mail
jumbo: Aj ked s tymi uradnikmi suhlasim, nesuhlasim celkom s niektorymi vecami. V Budapesti som sa rok a pol dozadu viezol rovnako natrieskanym Ikarusom ake v tom case chodili u nas. V USA maju mozno menej natrieskane vozy a su v lepsom stave, ale ich vybava je chaba a busy maju sedadla podobne tym v T3. Okrem toho smrad na niektorych staniciach metra je nevydrzatelny. A aj tam som mal taku skusenost, ze vlak metra bol rano na hranici plnosti a natrieskanosti. Ako priklad by sme si podla mna mali zobrat Brno alebo Prahu, kde je MHD ako lusk. Akurat tam sa MHD vzdy venovalo viac pozornosti - uz len pocet historickych vozidiel, ktore si uchovali hovori o tom, ze tam je dost ludi, ktorym MHD nie je lahostajna. A taki su evidentne aj na ich radnicach (na rozdiel od tej nasej)...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0
jumbo: Aj ked s tymi uradnikmi suhlasim, nesuhlasim celkom s niektorymi vecami. V Budapesti som sa rok a pol dozadu viezol rovnako natrieskanym Ikarusom ake v tom case chodili u nas. V USA maju mozno menej natrieskane vozy a su v lepsom stave, ale ich vybava je chaba a busy maju sedadla podobne tym v T3. Okrem toho smrad na niektorych staniciach metra je nevydrzatelny. A aj tam som mal taku skusenost, ze vlak metra bol rano na hranici plnosti a natrieskanosti. Ako priklad by sme si podla mna mali zobrat Brno alebo Prahu, kde je MHD ako lusk. Akurat tam sa MHD vzdy venovalo viac pozornosti - uz len pocet historickych vozidiel, ktore si uchovali hovori o tom, ze tam je dost ludi, ktorym MHD nie je lahostajna. A taki su evidentne aj na ich radnicach (na rozdiel od tej nasej)...