Tomi: ako v ktorom, ale väčšina má obyčajné drevené sedáky a la TAM BUS potiahnuté látkou a to je v spojení s dodávkovým vypružením hotová katastrofa...
Nehovorím, že zrovna tieto Mercedesy by tu mali jazdiť, ale na spomínaných linkách by takýto typ vozidla bohate postačoval, veď aj SOR-ov je tam škoda, často vozia len vzduch.
myslím, že sa zabúda pri týchto zmenách zdôrazniť jeden fakt - že bola požiadavka znížiť vozokilometrické výkony, čiže zhoršenie by nastalo nezávisle od týchto zmien! Ale vďaka týmto zmenám sa prepravná kapacita cez mosty naopak ZLEPŠUJE!
Mas pravdu, ubrat, pribrat.. Len tak ma to napadlo stou 94kou.. chcem sa spytat, na zaklade coho sa urcila zmena 59ky, kedze podla noveho pojde od Smolenickej?? Pytam sa, lebo snou chodievam, a pomerne casto sa mi stavalo, ze na zastavke Lubovnianska uz bol pomerne naplneny.. ( cez skol. rok ) Ozaj ako sa bude rozlysovat 80ka?? Dakde som tam cital, ze jedna pojde Od Matadorky a druha si nepametam uz presne.. Bude to znacene napr. 80A a 80B ( to A a B podobne ako vo Wien ).. Asi som moc zvedavy co..
Pravo nadavat na nove spoje budem moct, az ked ich "otestujem" ale ta 99ka, podla papierov sa mi zda jej trat taka komplikovana.. Moc klukata.. Ale to je len papierovy dojem..
A keby si tam mal 20 autobusovych liniek s intervalom od 47 do 183 minuty, bolo by to lepsie? Mimochodom, ako daleko je to na Nam. hraniciarov, kde ta 95ka stat bude?
Re #47561 juro:
1. Iste sa vsetci obyvatelia Luk tesili, ze sa museli motat vyhliadkou v 95 cez Sustekovu...
2. Co myslis, tak kolecko okolo tvojho sidliska by bolo kratsie ako ukoncenie 83 pri Dostihovke? Naco by potom bola 6-minutova 88ka? Mno a podotykam, ze pri takej linke nemoze byt priebezna konecna -> kolektivna zmluva....
Re #47572 Mopy: Ak niekto hovori, aby sa pridalo, musi zaroven povedat aj to, kde ubrat Kazdopadne si nemyslim, ze tam nieco este treba pridavat, dost casto sa v tychto koncinach vyskytujem a viem, kolko ludi sa tam vozi... Ved tam bude 98 a 99 spolocne v cca. 4-minutovom intervale, z toho sa uz bude pomerne dobre prestupovat na rovnako 4-minutovu 93...
Re #47574 Sommelier: Ktory spoj ide odnikadial nikam? A mozes rovno aj napisat, preco si myslis, ze dane miesto je "nic"... Uz sa tesim, ako mi zdovodnis Jasovsku, Holicsku, Novy most, Hlavnu stanicu, Kopcany, OD Slimak, ... - same diery, ze?
Re #47576 Sommelier: Niet nad spajanie liniek s roznymi intervalmi... Okrem toho by ma zaujimalo, ako pravidelne by take superpriebezne linky jazdili Akosik uz nie je komunizmus, ze su cesty prazdne, uz su tu aj zapchy
No jasne. Ale ja som prave bol za este prehlbenejsie dalekonosne linky typu 97+39, 207+209, 31+53, atd. Ale ked je raz tak, nech je raz tak, vsak sa este dozijeme tych linkovani a vedeni.
Aj tak budeme musiet este medzi Pristavnym a Lafranconi stavat este jeden most.
A kto vie, ci sa este dlho budem pozerat na tych kapitalistov a nezabalim to tu uplne. ?
Urcite to tu uz odznelo, ale pridavam sa k nazoru, ze ako sa DP snazil v rokoch minulych o zredukovanie spojov (co sa v celku a s uspechom podarilo) teraz vytvoril linky veduce odnikial nikam a ich pocet zvysil. Uplne zbytocne, horucou ihlou usite, dok..ene a do..ane. A tak stale dokola. Myslim, ze optimalny bratislavsky spoj by mal mat 5 zastavok, aby kazdy mohol aspon 55 krat prestupit a kratit cas.
Zdravim Vas. No pozrel som si novu schemu autobusov.. Teda neviem,zmeny su zmeny,uvidi sa v praxi, ake to bude, ale mal by som dotaz to ze kedze sa zrusila L93 na useku Jasovska - Budatinska, moc toho priamo do mesta nechodi.. Myslim si, ze by nebolo na skodu, keby pridali L94 5 zastavok.. Zeby koncila na Antolskej.. (zastavky - Antolska, nemocnica, lubovnianska, lucanka,strecnianska, sintavska a uz by sla jak je planovane). Podla mna by bola takto viac vyuzita.. Lepsie spojenie do mesta ( ak bude stat na Nam 1. maja ako stoji doteraz )
To sa ti nezda. Kukni si tot http://www.sao.sk/vario-foto.html tam na fotkach dole je taky modry mercedes. to je nas skolsky busz. strach a hroza. to je tak nekvalitne zrobeny autobus ako som este nevidel. neustale sa to kazi, ked je chvila volna uz aj sa snim leti do servisu. v poslednej dobe sa zablokuje diferak ale uz sa neodblokuje. minule ho dali na hraniciach na vahu. policajt kuka a vravi:chodte s tym do predele ved to ma 700kg nadvahu! do vnutra tam tecie, ked s tym ides do zatacky tag sa vylieva voda s vyklopnych ventilacii atd. hlavne ze je to mercedes za 3 325 000sk. a este musim spomenut naraznik ktory neustale klepe o kysnu a robi neuveritelny rachot.
Novoplan, jo jo. Neviem či sa to iba mne zdá, ale ked som sa pozrel na hociktorý detail v tom buse, vždy mi prišlo, ách, ako je to nedokonale spravené alebo aký nekvalitný matarial je tam použitý. Celkovo sa mi to zdá také dost divné.
Novoplan nepoznas? je to nas slovensky busz a vyraba sa v Lucenci v SAO. inac je o ne dobry zaujem nakolko v roku 2003 nepredali ani jeden kus. inac jazdia aj v Kesicoch maju tam aj dake fotoz z nich. kukni si na www.novoplan.sk abo www.sao.sk myslim ze to by mali byt ix stranky
Ťažko povedať, lebo neviem či už je v evidencii muzeálnych kusov aj Vrakosa na plyn, ale pravdepodobne je, takže áno ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomi