Pytali sa ho, odkial berie podklady pre zmeny liniek. Wow, vraj uz az v desiatich! vozidlach su nainstalovane napravove vahy! Super, nie? V Presove su na vsetkych vozidlach
V poslednom vstupe preberal p. Weigl zmeny linkovania od septembra. Snazil sa vysvetlit lepsiu dostupnost z Petrzalky aj za cenu viacerych prestupov. Spomenul, ze zavedenim linky 98 celotyzdenne sa usetri pri cestovani do oblasti Slimaka a Race asi 30 minut a linkou 95 na Safko asi o 10 minut. Samozrejme, vobec nevysvetlil, ze zavedenie viacerych prestupov umozni na tych nosnych linkach kratucke intervaly. Cize pekne vymenoval vsetky nedostatky noveho linkoveho vedenia a nespomenul tu hlavnu vyhodu, pre ktoru sa to robilo.
Ikarus280: chcel si napisat Bílek, nie? A on tam uz nejaky ten priekak na konte ma. Ja viem aspon o dvoch. Teda minimalne o dvoch... Nemaj obavy, od septembra bude vylepsovat statistiju nehodovosti prazskeho metra. Rovnako ako v Bratislave a Brne. U autobusov DPP, Kacerov vraj poslucha, avsak nemam to overene spolahlivym zdrojom, ale vieme vyzistit... Mozno panboh dal a aj motyka vystrelila.
Prajem mu vsetko najlepsie k 30. narodeninam a nech konecne dostane rozum! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enge2