Čo sa pamätám tiež tie predne dvere pre vodiča( v polovičke) podaktorý mali zcaknuté, takže otvorené v staršich IK. Ja by som napr. otvoril kabinku a spravil ten vetrácí priestor a zbytočne nevaril cestujúcich ?
je to OR PZ BA IV na Sch. Trnavskeho 1/a v Dubravke...z ASMN sa tam da dostat linkou 70 s prestupom pod Novym mostom na elektricky c. 1 a 12 smer Dubravka, vystupit na zastavke Horne Krcace, ist kusok peso v smere jazdy, je to nalavo, taka biela viacposchodova budova
ahojte, prosim o help: daju sa na LETISKU kupit turisticke listky (3, 7-dnove) v nejakom kiosku alebo stanku alebo len v automate? Viem, ze tam nie je stanok DPB. dik moc! ?
Úplný súhlas. Večerník som kedysi kupoval, dal sa čítať. Hneď ako zmenili formát, som s tým prestal. Teraz je to brak. A ten článok je fakt povrchný a zavádzajúci. Redaktor je asi zástupcom tej skupiny ľudí, ktorým po novom nepôjde spred brány spoj do každej časti Bratislavy.
v tomto pripade si sa netrafil. Linka 84 je hlavne na spojenie Ekonomickej univerzity a Horskeho parku. A tiez sluzi ako posilova k 83. Vsimni si kedy premava. 83 ide sice 2 minuty neskor ako 84, ale ked sa opat dostanu na spolocnu trasu uz idu v preklade. Preklad je podla CP aj opacnym smerom.
Môžem len opäť potvrdiť opodstatnenosť nového linkového vedenia:
Dnes popri čakaní na bus 83 v Ovsišti som sa "zahľadel" do cestovného poriadku, resp. do trasy autobusov 83 a 84, keďže ma napadlo, že obidva autobusy majú niektoré spoločné zastávky: napr. Zochova a Aupark+ ešte nejaké v Petržalke...
Autobusom č. 83 to k Auparku trvá tuším 12 min
autobusom č. 84 to trvá 14 minút
Dospel som k záveru, že je hlúposť aby 2 autobusy ktoré vychádzajú z jednej zastávky(resp. konečnej) sa na trase rozdelili a potom opäť stretli, a ešte takmer v rovnakých časoch...
Potom ako cestujúci musíte riešiť úplne zbytočnú dilemu ktorým busom pôjdete, či 83-kou, ktorá ide o 2 minúty skôr, ale zas jej to trvá o tie 2 minúty menej, alebo 84...
A pritom nemáte možnosť sa dostať z tej vašej zastávky na viacero miest(resp. do rozlišných častí mesta), lebo obidva autobusy idú takmer na to isté miesto..
....Hneď mi je ľahšie na duši keď som to napísal.....
p.s. jediná vec čo mi na tom novom linkovom vedení vadí je jedna, ktorá sa ma priamo dotýka....Ide o terajšiu linku 180, budúcu 80........Ja nechcem, aby tento bus chodil z Kopčian(ani každý druhý!!!!!) Keď to bude chodiť z Kopčian, touto linkou v živote nepôjdem!!!! ? ?
Mam taky pocit ze slovenskym mediam sa uz neda doverovat. Je velmi pekne ze setkych cestujucich postval proti dpb. Inac je to velmi podobne ako aj televizia joj. pozeral nekdo z vas vcera vecer noviny? bol zaujimavy shot o parkouristoch. nazov reportaze bol: v namestove islo o zivot. jj musim jojku pochvalit ze sme z nej vysli ako absolutny debili ktori sa pokusaju o samovrazdu. podstata parkouru isla bokom. A to uz nam jojka zrobila druhy krat. Presne to iste ako teraz tento vecernik. dpb z neho vyslo ako debili ktori si hrabu len pre seba a cestujuci ich nezaujima.jak rychlo k nam prisla sloboda tlace tak rychlo sem prisiel bulvar a myslim ze sami redaktori uz nevedia rozlisit hranicu o tom co si mozu dovolit a co uz je privela a nehladia na dalsie nasledky.
poznámka redaktora Bratislavského Večerníku, vo vydaní z 28. júla ( z tohto vidieť aký sú niektorí redaktori nemlehetný a píšu o niečom, o čom vedia big hovno... ) ? Večerník mi začína pomaly pripomínať Nový Čas.. ?
POZNÁMKA
Dokatované MHD
Poslanci hlavného mesta začiatkom tohto mesiaca schválili, čo predtým sami najskôr zamietli - takzvanú optimalizáciu linkovania mestskej hromadnej dopravy. Prečo sa podujali na rozkmásanie, dokatovanie, halabala zmeny na trasách viacerých spojov najmä pod zámienkou šetrenia financií? Volení predstavitelia mesta patria medzi nadradený samosprávny estabilishment. Na cesty mestom využívajú zväčša osobné automobily. Nie sú odkázaní na pravidelné "haringové" presuny plebejskou hromadnou dopravou. Ale za takzvanou optimalizáciou MHD sa skrýva aj veľmi rafinovaná manipulácia, ekonomický diktát, ožobráčenie peňaženiek cestujúcich. Manažment dopravného podniku zápasí s množstvom problémov. Každý to uzná. Ak by však vedenie mesta a podniku chcelo úprimne šetriť, museli by realizovať komplexné ozdravné zmeny na základe všestranného poznania, dialógu s verejnosťou, analýzy. Azda by v takomto recepte nemali chýbať rozumné škrty v niektorých objednávkach, podujatiach, platoch a odmenách pre rang najvyšších funk-cionárov dopravného podniku. Lenže architekti reformy radšej vykopali vojnovú sekeru proti všetkým cestujúcim, ktorí využívajú monopolné postavenie podniku. Filozofia dopravného systému už dávno nie je o štandardoch v kvalite služieb alebo o kultúre cestovania. Filozofia sa zvrhla na ponižovanie cestujúcej verejnosti. Pre lepšiu názornosť, zoberme si modrú a červenú fixku. Zaznačme na mape mestských liniek pôvodné trasy so zastávkami a potom aj po "optimalizácii". Po bilancii odhalíme pravú tvár "optimalizácie". Jej skrytým cieľom je otvorené šikanovanie pasažiera. Reformátori mu strpčujú cestovanie - čím viac prestupov, tým viac minút. Nútia ho, aby pre časové straty v presunoch zanevrel na časové cestovné lístky, aby sa "rozhodol" pre zakúpenie električenky. Otcovia mesta, manažéri dopravného podniku nie sú trochári. Svoje peniaze chcú vypáčiť od nás efektívne, vo veľkom balíku.
Tak s tymi nic, ma ho ten spominany Ikarus
Re #46860 fobust: No myslim, ze mozes skusat mydla ake chces, tie okna otvori jedine kladivo. BTW teraz mi doslo preco sa hromadne stracaju so slovenskych busov tie kladivka na nudzove rozbitie skla... ? Ziadni vandali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe