Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #46678:
Linku a-82 v úseku Hbf. - Mile Tyčova nahrádza t-201, v úseku Mile Tyčova - Šafaříkovo námestie a-50, v úseku Hbf. - Šafaříkovo námestie ju nahradí d-13.
Reakcia na: inTony #46685:
Ale aj tak jej je škoda, keďže nikdy nebola prázdna. A chcel som tým poukázať na to, že skutočnou obeťou sú obyvatelia ľavého brehu a nie Petržalky.
Reakcia na: AAA #46684:
Teraz mi napadol ešte lešpí názov: Redukcia na ľavom brehu a optimalizácia na pravom.
Reakcia na: AAA #46678:
Ľudia čo sa budú chcieť dostať na Hlavnú stanicu z oblasti Malej scény sa na HS dostanú L1, neskôr L13. Z oblati ASMN L210, z oblasti Miletičovej L201, a z Trnavského mýta je spojov neúrekom. Takže z tohto pohľadu nieje až taká potrebná.
Reakcia na: si #46683:
ale potom nech to nazvú redukcia v Ružinove + optimalizácia v Petržalke a nie optimalizácia v Petržalke. ?
Reakcia na: AAA #46678:
no ved niekde musia zredukovat vozokm, keby dosli len s tym bordelom v petrzalke a povedali ze tym nic neusetria (nebodaj este najazdia viac) tak by ich asi ukamenovali 🙂
Reakcia na: AAA #46678:
zo smeru od Malej scény nepôjde nič na Landereovu. Po Landererovej pôjde z ASMN po Landererovej a Most Apollo L88.

Dosť ťažké sa bude inak dostať na zastávku Prístav zo smeru od Malej scény. Tu pripadá do úvahy L70, potom prestup cez cestu na L88, potom ďalší prestup cez cestu na budúcej zastávke na Moste Apollo na L87. Dosť zložité...
Reakcia na: inTony #46680:
Nevadí, že fotky nie sú. No informovanie o X 43, by malo byť aj tak lepšie, predsa označník na 2 zastávkach je úboho malá informácia.
Reakcia na: AAA #46673:
označník X43 je aj na Železnej studničke, teda keď som tam ja bol, tak zastávka bola presunutá bližšie k bufetom

Fotku z ex-konečnej v Líšni nemám, vtedy som bol ešte bez digitálu ?
Reakcia na: milannco #46677:
Nepozornosť, jedna z mojich vlastností.
Inak neviem prečo mám taký dojem, že to nové linkovanie Petržalky zhorší dopravu najmä na ľavej strane Dunaja.(Zrušenie 71, zrušenie 82, ktorú v úseku Malá scéna-Hlavná stanica nič nenahrádza.) Inak bude vôbec niečo premávať v úseku Dostojevského rad - Košická po Landererovej?
A čo sa týka 50 k Matadoru, nebolo by to nič nové pod Slnkom, pred pár rokmi: 23, teraz 82: Šafárikovo nám.-Hlavná stanica, 38, teraz 50: OD Slimák - Kúpalisko Matador.
Reakcia na: AAA #46674:
nndro napísal niečo v zmysle:: OD SLIMÁK - Kúpalisko Matador, cez AUPARK, návrat na Viedenskú cestu a Rusovskou cestou a Kopčianskou ul. na matadorku. ?
inotony, ak máš z tej brnenskej podzemnej ex-konečnej foto pošli na mail. Vdik.
Reakcia na: nndro #46672:
pri TESCU Lamač to linke 63 robi asi +2 minúty, no, ak by linka 50 takto zachádzala k AUPARKu, tak by jej táto zachádzka trvala asi tak 6 minút. Jej predĺženie by vyriešilo to odrezanie od sveta Viedenskej cesty, ktoré nastane v septembri a navyše by to bola dokonalá náhrada za linku 82.
Reakcia na: nndro #46672:
A nechodí náhodou k auparku 50 už teraz?
Reakcia na: Tomi #46639:
Ja som ňou išiel tiež no s odchodom 16:05 z Koliby. Z Koliby cestovala som mnou a vodičom jedna pani, ktorá býva niekde pri konečnej v Lesoparku. So šoférom si rozprávali o tom, že ide vymeniť kuchynskú linku, o tom, akí sú cyklisti drzí, a ešte o tom, koho z ich rodiny ráno viezol na Kolibu a koho asi povezie ďaľším spojom.
V Lesoparku nastúpil nejaký dôchodca a ešte jeden muž, na Železnej pristúpili 3, alebo 4 dôchodkyne a pri Lanovke, smer Koliba, 2 mladí ľudia, , ktorí sa veľmi divili, že autobus nestojí na Kamzíku a ešte nejaký 1-2 cestujúci.
Inak neviem, ako vás, no mňa veľmi prekvapilo, že ako som pozeral na všetkých zastávkach, cez kt. linka išla, na žiadnej som zmienku o X 43 nezbadal, okrem Koliby, kde spočívala v tom, že na označníku bola tabuľka X 43. Nemal by DPB predsa len aspoň napísať, že niečo také existuje aspoň na svoju internetovú stránku, kde je iba oznam o zrušení linky od 14.7.2005.
Inak ked´ som doma mame hovoril o tejto ceste, ľutovala, že nešla so mnou, no bude mať ešte čas, keďže cestu majú podľa vodiča otvoriť až 13.8..
Nedala by sa spravit nejaka linka k auparku na sposob zachadzania k nemu , ,, myslim ze 63 tak zachadza k tescu ,,, cize predlzit 50 -ku ?? ( neviem , pytam sa ) ❓ ❓
Milý yale,
keďže vidím, že tvoje fantázie neutíchajú, chcem ti povedať toto:
Pokiaľ to tvoj mozog nepochopil, tak vybudovaním trate do Petržalky sa budú môcť vyradiť autobusy, v počte pár desiatok.
Keby aj do Petržalky hneď chodili K2S, T3 a T6, tak čo?
A ešte jedno, chcem ti povedať, že pri tvojich predpovediach o zlej električkovej trati, (z hľadiska údržby, vozidiel...), si nemysli, že metro bude na tom lepšie. Predsa trate a stanice metra tiež vyžadujú údržbu a dovolím si povedať ešte väčšiu ako električka. Zároveň, čo sa týka vozidiel metra, aspoň v Prahe, bývalom hl. meste ČSFR, dnes hl. meste ČR, s ktorou máme podobnú legislatívu, sú vozidlá metra po najazdení určitého počtu km bez diskusií buď odstavené, alebo idú na opravu a to pre tamojšiu legislatívu (pravdepodobne nejaká vyhláška) a tak pri mizérií, akú ty predpovedáš, by sa mohlo stať, že o x rokov by na tej trati nemalo, čo premávať.
V poslednej dobe (od schválenia nového nosného systému v MHD) ma kopec známych "terorizuje" ? otázkami, že ako sa kam dostanú. Tak pomaly vysvetľujem. Kľudne, pokojne.

Z toho, čo novému systému vyčítali som si najviac všimol (sú to totiž všetko ľudia z okolia zast. Einsteinova, Kremnická, Záporožská) je rafinované vykynoženie linky 82 dopravným podnikom. Spomeňme si - bola veľmi slušne využívaná - špičkový interval 10 minút - pričom vozidlá boli plne obsadené. Potom sa DP vyhovoril na to, že do prístavu musí premávať nejaká linka, tak tam poslal práve 82 - ľudia sa teda prispôsobili a čakali, že po skončení výluky sa linka vráti do svojej pôvodnej trasy. Namiesto toho ju úplne zrušia a bez nejakej lepšej náhrady. Či pešibusové spojenie sídlisko Dvory - diaľnica Einsteinova - Aupark (10-20 minút chôdze) a l. 50 je to náhradné riešenie???

Ráno od Auparku predsa nikto nechodí. Ak by napr. každý druhý spoj l. 50 zachádzal na Kúpalisko Matador. Namiesto vzduchu na trati Aupark - Šafárikovo nám. by zobral ľudí z celého jedného sídliska. Toto považujem za dobré predložiť k zmenám, ktoré majú byť od januára 2006.
Reakcia na: yale #46645:
"je to dokument EIA, ale iný neexistuje (oficiálny ani neoficiálny)." - naozaj iný dokument neexistuje? Ty si zodpovedný pracovník magistrátu alebo volený člen mestského zastupiteľstva, že to s takou istotou tvrdíš? Pochybujem. Ja som od naozaj oprávnenej osoby videl aj iné materiály okrem posudzovania EIA, ktoré sa týkali nosného systému na báze električkovej rýchlodráhy (minimálne spadali do kategórie neoficiálne dokumenty ...)

"auto na rovnakej trase a voľnej ceste je typicky 2x rýchlejšie ako električka. Je to opäť len empíria, ale na jej základe predpokladám že tých 15 minút tam tá električka môže mať v grafikone úplne reálne." - áno, lenže chyba lávky, porovnávaš rýchlosť auta s bežnou električkovou traťou s cestovnou rýchl. okolo 15-20 km/h. Tento pomer (2x) už nebude platiť pri rýchlodrážnej trati, kde bude rýchlosť 30-35 km/h.


"Nie je mojou chybou, ak sa verejné informácie podávajú v štýle "Pat, Mat a kolektív"." - toto naozaj nie je Tvojou chybou a ak som dobre sledoval diskusiu, toto Ti ani nikto nevyčíta. Problém je v tom, že na základe chýb v prezentácii zámeru odsudzuješ celú podstatu zámeru, pričom zle spracovaná dokumentácia nezamená automaticky zlý princíp popisovaného systému. Minimálne mám pocit, že takýmto spôsobom Ťa vníma väčšina diskutérov na tomto fóre, na Tvoju škodu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.