Reakcia na: Ámos Keynes #46355:
No myslim, ze by to neslo vzhladom na komplikovanie vybudovania najazdov do tohto priestor. Koridor pre zeleznicnu trat je podstatne uzsi... A okrem toho vedie popri lavkach pre pesich, ktore by ceste padli za obet. Tato moznost sa mi zda nerealna. By the way, Pristavnemu mostu sa dost odlahci spustenim Apolla a odlahci sa aj Novy most do znacnej miery. Pristavny zacne dufajme konecne plnit svoju hlavnu funkciu - tazky tranzit. Mam ale velku obavu z toho uzla na petrzalskej strane - Pristavny most - Most Apollo - dost citlive miesto pre dopravu v Petrzalke.
A okrem toho, siesty most poza slovnaft odbremeni Pristavny most o dalsie auta (zaujimave je, ze nejaky kreten sa nechal pocut, ze sa este nevie, ci budu peniaze na stvorprudovy (pritom to ma byt sucast dalsieho dialnicneho okruhu - Zahorie - Karpaty - Raca - Biskupice - Petrzalka)). Taky je dopravny zivot. Niesme tak bohati, aby sme kupovali lacne veci.
Ámos Keynes
Re #38199 si: L78 verzus L202 + L68 - nie je možné aby sa ti návýšil počet prejazdených kilomterov. Okrem iného teraz budeš môcť používať vždy jednu trasu. A nemusíš ísť len L202 na Košickú ale aj L201 ale na tú si akoby zázrakom zabudol hlavne ak ide o spojenie s prestupom na hrane pri ceste do Petržalky. Taktiež ako spojenie L78 + L68 s prestupom pri ST Aréne, ktorá bude najvýhodnejšia pri ceste z Petržlaky na Čiližskú, samozrejme s prestupom na hrane.
Myslel som, že s tebou sa dá diskutovať na úrovni bez snahy zavádzať. Niekedy by možno stačilo si nad tú mapu sadnúť a pozrieť si dopodrobna ako sa to D Á a nerozmýšľať ako sa to nedá.