Takže 14 bude mať na transparente RUŽINOV, zatiaľ čo nejaká 97, čo na tej istej konečnej končí, niečo úplne iné? A keď turisti nepoznajú BA a aj tak sa musia spýtať a bratislavčania zase linkové vedenie poznajú, takže nemusia na transaprenty pozerať, nezrušíme okrem čísla linky všetko označovanie? ?
Re #46329 luky133: To čo je za nezmysly? Aj tú MHD používaš a rozmýšľaš pri tom, alebo len noviny čítaš, podľa možnosti najlepšie Nový Čas? Pár kontrolných otázok:
1) Záleží na počte liniek idúcich do Dúbravky alebo na intervale?
2) Záleží na tom, či je vozidlo po životńosti alebo na tom, v akom je stave? Technický stav trolejbusov je jednoznačne najlepší zo všetkých bratislavských trakcií.
3) Ten blud o tom, že "teraz sa električky len na večší rozchod vyrábajú" Ti kto do hlavy natlačil?
Re #46330 milannco: Ten príspevok od lukyho133 nie je pekný ale úplne dementný. Všetko vyčítané, nad ničím vlastnou hlavou nepremýšľané.
Inak v električkách v rakúskom Grazi je dosť veľký výskyt reklamy asi vo formáte 2xA3 na nejaké rádio, pričom ako pozadie reklamy je fotka podchodu na Trnavskom mýte, konkrétnejšie priestoru pred schodami pri výhode k linke 53. Ešte je aj na jednom stĺpe na fotke relatívne čitateľný papierik "hľadáme brigádnikov" A motto reklamy je niečo v zmysle "nie je všetko tak, ako je to inde" alebo niečo podobné..
Ja najradsej cestujem po Bratislave vlakom. Len teraz nemozem bo mi vlak kvoli vyluke zrusili (aspon dufam) Byvam v Prievoze a skolu mam na Halovej. Namiesto buducich prestupov budem chodit vlakom. Cesta trva 7 minut. Za 15 minut z domu som v skole a nemusim drbkat cez mesto Cestuje aj niekto z vas vlakom po meste? Je to lacne a hlavne rychle a pohodlne. A este som zabudol aj prazdne
Uniká mi pointa Tvojho príspevku, časť Lúčanka - Račianske mýto. Spojenie 93 + 31/39 zostáva predsa zachované aj v novom systéme. Alebo mi niečo uniklo???
Re1: 94 nechodi cez vikendy (okrem ineho bude skratena a pochybujem, ze zacne chodit cez vik.)
Modelova situacia zastavka petrzalka lucanka.
Pozrime si fakty:
93: Lúčanka - Zochova 16 m
31+39: Zochova - Račianske mýto 8 m
-- 24 minut --
navrh:
98: Lúčanka - Bajkalská 22 m
39/61/74/204: Bajkalská - Račianske mýto 7m
-- 29 minut --
alebo:
95: Lúčanka - Šafárikovo nám. 18 m
11: Šafárikovo nám. - Račianske mýto 9 m
-- 27 minut --
Je toto ta proklamovana uspora?
Re2: nie slovnaft, ale napr. siravska
v sucasnosti 'elegantnych' 37 m (97: Lúčanka - Šíravská)
navrh:
kedze sa bude musiet prestupovat, nemoze to byt menej ako v sucasnosti..imho
Re3: chodia - nechodia, nebudem rozputavat flamewar;o) ..len, prednedavnom som vecer stal na zoske asi 20 min (93 vynechala) a medzitym prisli dva sluzobaky 40x a v kazdom po jednom cloveku + sofer (a jeden z busov bol dokonca klbovy).. takze tak.. proste je to dobre pre ludi ktorych sa to netyka..
Caute, po dlhsej dobe by som chcel konecne zaplatit jednu pokutu, ktora sa so mnou vlecie uz nejaky ten rok. problem je vsak v tom ze nemam ziadnu adresu na ktoru sa mozem obratit. (pamatam si na nejaku advokatsku kancelariu JUDR chovanca a ze namiesto adresy bol uvedeny POBOX.)
Velmi by ste mi pomohli keby ste mi povedali adresu, kam mozem ist a urovnat to.
luky 133: Neboj, na Dlhé Diely nebudú premávať 14 Tr a 15 Tr, keďže sa tam musia kúpiť duobusy.
Čo sa týka transparentov:
1. MČ Staré Mesto: uvádzať len názov konečnej:
11 (Nám. Ľ. Štúra)
2. MČ Petržalka + MČ Nové Mesto a čiastočne MČ Ružinov: uvádzať namiesto MČ lokalitu, ktorá vzhľadom na rozsah územia povie viac (Koliba, Kramáre, Lúky, Háje, Prievoz, Trnávka): 93 Lúky/Jasovská, 49 Kramáre/NOÚ, 205 Trnávka/Rádiová...
3. Zvyšné MČ uvádzať MČ/názov zastávky: 1 Dúbravka/Pri kríži.
Treba to však robiť rozumne, aby nevzniklo niečo takéto: Vajnory/ŽST Vajnory, Ružinov/Letisko M. R. Štefánika.
Prosim ta, odkial beries ze najvacsi problem pri kupe novych elektriciek je uzka trat? Kde na take hovadiny chodis? A vsetky tie mesta v Svajciarsku a Nemecku, kde maju metrovy rozhcod a moderne nizkopodlazne elektricky ich dovazaju z inej planety? ?
ešte k predchádzajúcemu prispevku :: držím ale kompetentným palce, aby im tento nosný systém vyšiel, lebo ak nie, tak ľudia zoberú motyky a zmordujú ich ? ? ? Aj keď mne to kvalitu cestovania zhorší, hádam sa ostatným polepší. Ale okrem pár "veriacich" z imhd zatiaľ všetci nadávajú. Uvidíme.
A ešte jedna oprava: (z predchádzajúceho príspevku) nie "zvyknutý", ale "zvyknutí".
Len aby sa vedelo. ?
Ešte k Ikarusom 435 - posledná séria je z roku ´96 a nie ´98, takže tie busy sú staré už 9 rokov.
Však dopravný podnik takéto problémy rieši už dobrých pár rokov zvyšovaním cestovného...
A cestujúci štrajkovať akosi nemôžu, takže vydieranie zákazníkov bude pokračovať aj naďalej.
Ale na zválštny prístup DPB sme už dávno zvyknutý.
Pozri - od 5. 9. 2005 mi zrušia 81
- zo zastávok Kremnická, Záporožská mi nepôjde žiadna nosná linka a z "mojej" zastávky Einsteinova jedna kvázinosná no. 82 na Patrónku a Vojenskú nemocnicu. No ďakujem pekne za nosnú linku ktorá elegantne obchádza centrum mesta a končí na fakt zaujímavo zvolenej konečnej. To ju radšej mohli poslať cez Kramáre na Hlavnú stanicu - ale to by potom určite zrušili ? ? linku 32, alebo z Patrónky až k Pri kríži, no to by zrušili 83 atď. Tieto výzie berte iba vrámci srandy.
To je hrozné s tím linkovým vedením. Mna sa to až tak nedotkne lebo bývam na DD ale zase ked budem chcieť ísť do Dúbravky tak 12 len pôjde do do Karlovky.?. Ale najhoršie je to ,že dopravný podnik má nehorázne ceny za cestovanie ale dopravný podnik má starý vozový park!! ? Najhoršie sú trolejbusy už sú poživotnosti a jazdia!! A to máme v Bratislave len jeden novší trolejbus!! Našťastie do roku 2006 nakúpia nové duobusy ale to len 15 ks a to na trať na DD. Aj to som zvedaví či ich vôbec kúpia a nebudú tam jazdiť staré 15Tr alebo 14Tr. Potom idú na rad autobusy najnovší autobus v BA je Novoplan ale ten je len prenajatý!! Jediné autobusy ktoré sa kupujú sú SORy 9.5!! ? Ale zabúdajú na krátke autobusy!! Najmodernejšie autobusy okrem SORou sú Ikarusy a to 415 a 412 napr. 415 sú až z roku 1998 a 412 z roku 2001!! A pozrime sa na Niru nové autobusy ekologické SORy 12, Mercedesy...... A čo kĺbové autobusy tiež sú u nás najmodernejšie autobusy len Ikarusy 435 a to z roku 1998!! A potom ani jeden kĺbový autobus nebol dodaný......... ? A teraz električky dopravný podnik len opravuje električky v Parse a vo svojich dielňach!! Aspoň ,že sa konečne ide stavať tá trať v Petržalke. Kúpia nové električky ale len na tú trať!! Najväčší problém s kúpov električiek je naša trať lebo je úzka a dnes sa len vyrábajú električky na večší rozchod napr. v BA nemali jazdiť T6A5 mali tu jazdiť ich kĺbové prevedenia ale nevedeli ich vyrobiť na taký úzky rozchod!! Tento rok by mala prísť do BA ešte jedna T6A5 aspoň niečo... Ale teraz uvažujme keď to pôjde takto ešte pár rokov tak v BA nebude MHD!! ?
ja by som mala iba taku jednu mensiu otazku..doteraz mi isla na vazovovu do skolyzo zastavky ZST Petrzalka priamo 94ka a ked som ju nestihla tak som mohla ist 93kou na zochovu a potom prestupit..a teraz mi chcete povedat ze ani jeden s tychto autobusov nebude pri mne stat ? ako sa dostanem do skoly ? a potom ze deti vzdelavajte sa ked ani do skoly sa nedostanete ?
Ja som len reaogoval na voxa a text "mam pocit, ze cela tato zmena ma byt len k lepsiemu pre Petrzalcanov". Možno niektorým, ale všeobecne to nie je tak.
Aj ja chcem! Ja sa tiez chcem dostat z pred baraku k Novemu Mostu, na Safko, do Dubravky, do Race, k rodicom na Kramare. Samozrejme jednou priamou linkou, najlepsie nejakou expresnou. A este som zabudol na kamosa co byva na Kriznej. Aj k nemu sa chcem dostat co najrychlejsie, bez prestupu. A ziadam aby posunuli zastavku priamo pred moj vchod. Nebudem predsa chodit tych 50 metrov. Vzdy ked vyjdem z brany kym pridem na zastavku, utecie mi spoj!
mirec: prestahuj sa do centra a mozes chodit pesi!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Re #46329 luky133: To čo je za nezmysly? Aj tú MHD používaš a rozmýšľaš pri tom, alebo len noviny čítaš, podľa možnosti najlepšie Nový Čas? Pár kontrolných otázok:
1) Záleží na počte liniek idúcich do Dúbravky alebo na intervale?
2) Záleží na tom, či je vozidlo po životńosti alebo na tom, v akom je stave? Technický stav trolejbusov je jednoznačne najlepší zo všetkých bratislavských trakcií.
3) Ten blud o tom, že "teraz sa električky len na večší rozchod vyrábajú" Ti kto do hlavy natlačil?
Re #46330 milannco: Ten príspevok od lukyho133 nie je pekný ale úplne dementný. Všetko vyčítané, nad ničím vlastnou hlavou nepremýšľané.