Avšak v smere do centra mesta je len od prvých troch zastávok, keďže ostatné sú určené len na výstup.
Keďže je na www.imhd.sk CP Avion Busu a dokonca aj kompy Vojka nad Dunajom - Kyselica, tak ak sa bude d3k0-vi alebo Tebece-mu chcieť, môžu to sem pridať. ?
hmm ale to sa podla vyjadreni niektorych kompetentnych ma ten kosican dovtipit z cisla linky a toho superoblastneho oznacovania liniek, ze napriklad taka linka 59 ide do petrzalky ? ? ? ? ? ? ?
o foto mám záujem, údaje o spomínanej Karose sú takéto: Evidenčné číslo: 1708 (od 2005), ex. 1114
Typ: Karosa B 732 NGS (od 2005), ex. Karosa B 732.40
Výrobca: Karosa n.p., Vysoké Mýto
Rok výroby: 1989
Výrobné číslo: 25448
Začiatok prevádzky: júl 1989
Vozovňa: Trnávka (od 2005), ex. Petržalka (2002 - 2005), ex. Trnávka
Štátne evidenčné číslo vozidla (ŠPZ): BA-623LB (od 2004), ex. BAA 92-01
Rekonštrukcie:
GO a modernizácia v Starku a prestavanie na pohon zemným plynom v SPP
Domovská linka: ex. 51 (špička)
Ďalšie údaje:
Autobus slúžil v rokoch 2002 - 2004 ako pracovné vozidlo a zimná pohotovosť vo vozovni Petržalka.
Áno, bola v Starku. Potom prišla do Košíc, na plničku na VŠA (to je garáž) a potom sa vidala na cestu k Vám domov do. Musela u Vás už byť, a určite mala aj prepis.
Re #46282 hoppusmark:nie, prezentácia určite nie, u nás sa má čo prezentovať, máme toho dosť ?
TeBeCe & hoppusmark : neviete aké má evidenčné číslo u Vás?a nemáte záujem o fotky z nej?
Komu treba posielať fotky z BA MHD na foto updaty v BA iMHD?
v ktorej novinke to je?? No neviem, 8 min. interval je dosť dlhý v pomere k počtu liniek... To by bol potom v Ružinove, Dúbravke, Rači interval dokopy 4 minúty. A to sa mi nezá, lebo v niektorých častiach sa má hodinová kapacita zvýšiť.
Nevie niekto ake intervaly maju mat nosne elektrickove linky? Vsade sa pise iba o autobusoch.Nebudu uz asi rovnake ako doteraz pri vsetkych el. linkach.
Dnes bola na návšteve v Košiciach Vaša Karosa B732 CNG. Ja som ju stretol na Moldavskej ceste pri HM Hornbach smerom od Moldavy nad Bodvou. Neskôr sa nachádzala v garáži VŠA, kde sa pravdepodobne naplnila plynom. Vozidlo bolo ešte bez evidenčného čísla , na display-i mala nahodenú linku č. 17, cieľ Dopravný podnik Bratislava. Ešpézetka: BA-623 LB. Na prvý pohľad vizerala úplne ako naša, no až keď som sa na ňu lepšie pozrel, líšila sa v vo veľkosti otváracích okien, vovnútri mala označovače R&G a vo fonte čísel transparentu BUSE.
Mám to zfotené, takže ak má niekto záujem, pošlem fotky na mail.
Nevie niekto aké má evidenčné číslo? Zujíma ma to, dík!
s tým :: aj mestská časť aj konečná úplne súhlasím. Veď pri prvých mesiacoch premávky Ikarusov boli vydieť aj:
50 Petržalka Jasovská ...
a v súčasnosti sa mi nepáči keď je tam veľkým 93 Jasovská
bolo by to lepšie napr. pre návštevníkov, ktorí sa nevyznajú - napr. z Hlavnej stanice - by videli, že to ide do Petržalky, tak by mali aký taký šajn. Veď, vie nejaký košičan, či Jasovská je v Petržalke??? ?
Nieco pre cestujucich ludi z oblasti Prievozu a Ruzinova do Petrzalky. Ak by podla noveho chodila 66 tak by podla mna mali spravit aspon moznost prestupu na zastavke Drienova pri gymnaziu (tam ako L74). L66 by za krizovatkou zastavila a na tej istej zastavke by stala aj L68. Zda sa mi to ako celkom vhodne riesenie pre obidve strany. Ked uz nic tak aspon toto jednosmerne riesenie by aspon ciastocne mohlo vyriesit napojenie Ruzinova na Petrzalku.
Ale Ikarusy majú väčší predný vonkajší displej. Ideálne by bolo, aby všetky (nielen niektoré) ukazovali mestskú časť aj konečnú zastávku (napr. Petržalka a pod tým je napr. Antolská). Niektoré vozy to tak ukazujú, ale 83-ka len Ovsište).
A čo sa vnútorných transparentov týka, tam by to kľudne mohlo byť tak ako v električkách, napr. 83 DÚBRAVKA / Pri kríži, no nie?
Papyr: no Košice sú v tomto naozaj špička... V ktorých mestách platí systém všetci všetkými?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky