Reakcia na: Peon #46253:
to zobrazovanie na transparentoch na električkách je fajn, ale na autobusoch a trolejbusoch by to nebolo bohviečo keby ukazovali len mestskú časť, bo oni majú v tej danej onej MČ viac konečných a nielen jednu ako električky.Najlepšie by bolo keby 95 chodila striedavo na Vyšehradskú a Dolnozemskú.
Na nové linkovanie električiek je nutných viacero úprav na tratiach.
Ja pokladám za dôležité vybudovať aj trolejbusovú trať Vlárska - Koliba a cestou...
Ale mám taký pocit, že v najbližšom období bude vybudovaná trať na Dlháče. ?
Tá 66 by mohla radšej chodiť od Miletičky trhoviska.. takto od nemocnice to vytvára taký slimák, a fakt to vypadá jak zachádzka...
Peon
TROLEJBUSOVÁ TRAŤ NA PATRÓNKE
No ale myslím, že omnoho dôležitejšie (a možno aj lacnejšie) je už konečne vybudovať trolejbusovú trať na Patrónke aj v smere na Kramáre pre 212-ku. Už sa to dlho plánuje, kedy to už konečne začnú robiť?
TRANSPARENTY PO NOVOM
Aj ja chválim vonkajšie transparenty električiek (napr. 5 DÚBRAVKA) aj vnútorné (napr. 5 DÚBRAVKA / Pri kríži). Už dávno to tak mohlo byť! A nemôžu to zaviesť aj na autobusoch a trolejbusoch?
AKO ÍSŤ V SEPTEMBRI Z DÚBRAVKY DO PRIEVOZU?
Nepáči sa mi, že nové trasy električiek začnú platiť až od januára 2006. ? Takto totiž neviem, ako bude môcť moja babka cestovať (podľa možnosti s čo najmenším počtom prestupov) z Dúbravky do Prievozu (teraz cestuje 83 - 86 alebo 83 - 212 - 86 alebo 1/5/12 - 9 - 86). Keď pôjdu električky po novom, zrejme bude najvýhodnejšie použiť spojenie 9 - 66.
A ešte som zvedavý, ako tie linky budú v septembri naozaj jazdiť. Napr. či tá 66-ka bude mať naozaj takú zvláštu trasu (Nemocnica Ružinov - Drieňová - Tomášikova - Prievoz). Cez tú Drieňovu mi to pripadá ako obchádzka...
TOTOŽNÉ TRASY LINIEK V NOVOM SYSTÉME
A stále sa čudujem, že nové linky č. 82 a č. 83 budú mať takú podobnú trasu. V novom vedení liniek by také čosi malo byť predsa výnimočné, nie? Podobnosť 31 s 39 a 91 s 191 chápem.
A fakt si myslím, že 95-ka mohla byť po novom z Vyšehradskej presmerovaná na Dolnozemskú alebo Antolskú. Od Braníka hádam nie je až taký obrovský rozdiel vo vzdialenosti. Načo sú na Vyšehradksej podobné obe linky?
No ak sa aj toto má odôvodniť nedostatkom peňazí, tak najlepšie by hádam bolo, keby 93-ka alebo 95-ka teda končila pri novom kostole a Lídl na bývalom obratisku linky č. 117 (tak to tu už tuším niekto navrhoval).