aj som ti na to chcel cosi odpisat kym som si neprecital "(SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!", asi by to nemalo zmysel niekomu kto napise nieco taketo, btw. bol si uz niekedy v BA?
Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.
Preco zachovat 81?
-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!
he? vsak 81tku by na lavom brehu plne zastali linky 83 a 84 z ktorych by sa dalo prestupit na petrzalsku 81tku na Halova(83/84)/Jungmannova(83/84)/Nam.Hraniciarov(83) a na tie kolecka po petrzke by stacilo aj menej busov pre 81 ktore by mohli prilepsit na intervaloch 83 a 84 takze cez most by bola lepsia preprava a na novom moste narozdiel od stareho problemy nie su
vlastne ako to tak po sebe citam, tak nenavrhujem nic tak vzdialene navrhovanej realite po otvoreni mosta apollo :-)) kratsie intervaly pre 83/84 na ukor zrusenej 81tky a nahradenie petrzalskou linkou
"Z dovodu prepadnutia sa vozovky na Einsteinovej ulici su od 29. juna 2005 13.00 hod. presmerovane linky 81, 90, 92, 180 a 506 nasledovne:
Linky 81, 180, 506 v smere do Petrzalky premavaju zo zastavky Zochova cez Razusovo nabrezie, Vajanskeho nabrezie, Stary most a Viedensku cestu a od zastavky Kremnicka sa napoja na svoju trasu. V opacnom premavaju bez zmeny."
linky 180 a 506 nepoznam, ale k 81tke maly navrh nebolo by jednoduchsie proste zrusit ju na lavom brehu dunaja kde ju kompletne zastane 83tka (tych par metrov z hl.st. na SAV snad ludia zvladnu), kde by ludia v petrzke mohli presadnut na 81tku na zastavkach Jungmannova/Halova/Nam.hraniciarov s tym, ze 81 by premavala len po petrzke a vyhla sa tak prechadzaniu cez dunaj a vzhladom k prestupom medzi 83 a 81 by robila kolecka:
Technopol, Bradáčova, Romanova, Hrobákova, Nám. hraničiarov, Jungmannova, Hálova, Záporožská, Kremnická, Einsteinova, Hálova, Jungmannova, Nám. hraničiarov, Hrobákova, Romanova, Bradáčova
kto chce ist do mesta by nikdy nemal problem prestupit na 83, kto ide z mesta akurat by prestupil na 81tku na 3 zastavkach podla svojho vyberu
pride mi to daleko schodnejsie riesenie nez pustat 81tku cez kolabujuci upchaty Stary most po ktorom sa ani neda rychlo jazdit
Vdaka, ten napad 91/191+94 sa mi celkom pozdava Len intervaly 91 mimo spicky su (a zrejme aj budu) dost biedne... Ale co uz. To s tou 98 ma moc nenadchlo, najma ked jej to ma na Bajkalsku trvat podla mojich odhadov 25 minut. (pesovanie na Antolsku = 10' + cakanie 0-10' + cesta 25' + prestup 5-10' + Bajkalska-Racko 5' = spolu 45-60', teraz cca 20-35')
Ja som už na začiatku mal tušenie, že to bude asi kvôli nedostatku kĺbových vozidiel (tie 3 minútové intervaly by zodpovedali krátkym vozidlám. V praxi si však pri terajšej disciplíne a aj zápcham nedokážem predstaviť dodržiavanie takéhoto CP). Na druhej strane mi toto pripadá ako riešenie z prvej alebo druhej iterácie. Ja osobne by som sa s tým ešte trochu ,,pohral''...
re d3k0: v každom prípade si myslím, že toto mesto má na to aby našlo 300miliónov na nákup 30 NP busov, ktoré sú tak potrebné. (hlavne keď sa príjmová zložka vyvýja lepšie ako sa očakávalo). So zmenami úplne súhlasím, na zasadanie MZ sa chystám a ak bude treba tak im aj porozprávam ako som vďaka 20min. intervalom prišiel neskoro do práce a čo by som dal zato keby som mohol prestúpiť aj 5krát len aby som prišiel včas.
Bohužial myslím si, že to nebude schválené.
Inak aj tak nechápem, prečo sa k tomuto majú vyjadrovať poslanci. Vláda tiež nežiada parlament aby sa vyjardil ako sa má rozdeliť SPP, tak nerozumiem prečo sa MZ vyjarduje ku zmenám v DPB. To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB.
Fakt je ten, že tie svetlá sú otrasné a keby boli v tom tvare ale z číreho skla a pod ním svetlá vyzeralo by to podľa mňa oveľa lepšie. Na druhej strane je mi jedno čo tam bude jazdiť, keď to bude mať o 50% vyššiu kapacitu ako súčasný stav, väčšinu dňa to nebude spalovať naftu a bude to NP.
Re #45905 d3k0: Vo vyjadrení mhd.sk je, že bude chýbať/treba vyradiť 30 busov, ale v skutočnsoti má byť úbytok iba 10 vozov. Znamená to, že L50 ostane sólo?
Re #45931 drink: Čo sa Polusu týka, celá Petržalka bude teraz miesto prepravy električky do centra + bus využívať L98 čo zvýši prepravnú kapacitu.
Možno je to aj nepriami tlak vyvolaný na Polus aby si za MHD začali prilácať tak ako to robí Aupark pri L50 a na tejto linke by mali premávať kĺbové busy čo taktiež zvyšuje kapacitu.
Navrhované zmeny sa mi páčia tak na 80%. Nepáčia sa mi napríklad navrhované intervaly cez víkend, alebo zníženie kapacity k Polusu (pričom v audite sa píše, že je už teraz nedostatočná).
Namiesto tlaku proti zmenám liniek by som privítal tlak na nákup nových vozidiel.
PS: Teší ma, že diskutujúci v imhd sú (väčšinou) ľudia rozmýšľajúci (myslím to vážne).
Tú diskusiu na Sme som tiež čítal a až sa mi rozum zastavoval. Ešteže na diskusii sme.sk musí byť človek zaregistrovaný (na to som moc lenivý), inak by som sa nezdržal a každému druhému vynadal do orgánov (to je teraz populárne), prípadne do iných mentálnych narušení. ?
nič, len si zbytočne zdvíham tlak.. ale pred pár dňami bola aj diskusia na sme.sk a podobné sprosté názory boli aj tam. Ludia si prečítajú alebo začujú nekompletnú informáciu a robia si potom nekompletné názory ako sú oni sami nekompletní... Boja sa akejkoľvek zmeny. ble...
Periodikum rukami pracujucej, ale o to menej hlavu pouzivajucej verejnosti v Cechach je dennik Blesk. To su take noviny, ze aj Novy Cas je popri nich seriozny dennik, a Plus 7 dni je voci tomu hotovy intelektualny skvost. Mam dojem, ze bleskovky.sk su slovenskou filialkou Blesku.
Tie noviny nikdy nenapisali nic, kde by sa hlbsie zamyslali nad temou. Nie su totiz urcene pre mysliacich ludi a ani ich mysliaci ludia nepisu. Ziadnej napravy sa nedomozete, pretoze v honbe za sekundovymi senzaciami predsa nebudu tlacit clanok, kde by sami seba opravili.
Yo a 93+39 aj cez vikend. Nepopieram vsak jedno - obyvatelom konca Luk sa cestovanie zhorsi - ved jasne, ze im bude smutno za tymi prazdnymi busmi, ktore sa tam teraz prehanaju.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
Re #45905 d3k0: Vo vyjadrení mhd.sk je, že bude chýbať/treba vyradiť 30 busov, ale v skutočnsoti má byť úbytok iba 10 vozov. Znamená to, že L50 ostane sólo?
Re #45931 drink: Čo sa Polusu týka, celá Petržalka bude teraz miesto prepravy električky do centra + bus využívať L98 čo zvýši prepravnú kapacitu.
Možno je to aj nepriami tlak vyvolaný na Polus aby si za MHD začali prilácať tak ako to robí Aupark pri L50 a na tejto linke by mali premávať kĺbové busy čo taktiež zvyšuje kapacitu.