Neviem preco sa rata v novom elektrickovom linkovom vedeni s obmedzenim spojov na Zlate piesky. Viem pochopit, ze ludia do Tesca necestuju MHD, ale v lete na Zlate piesky MHD vyuzivaju. Ved parkovat sa tam skoro nikde neda. A navyse som cital, ze po postaveni technologickeho parku CEPIT vo Vajnosroch sa rata s predlzenim trate az do Vajnor..Je ale otazne, ci ten park vobec postavia..
AAA
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.