Reakcia na: S499.1023 #45544:
pojazdny trabant aj s papiermi kupim za 5 - 7 tis., kym prejazdim ten rozdiel v cene na tu rakvicku za 100 tis., tak to prejde este hodne vela casu... (so starou skodovicou je to trocha lepsie, na druhej strane pyta uz viacej udrzby... a moja skusenost s 2taktami je taka, ze zvycajne jedina udrzba na nich je liat do nadrze olej s benzinom, poruchy na nich boli dost zriedkave...) A pri tej cene trabanta pokial nebude schopny o rok-dva ked mu skoncia papiere prejst STK, tak mi nebude ani prilis luto ho dakam odstavit a kupit si druheho (proste spotrebny material )Ze to je zufalo neekologicke mi je jasne, ale nebudem sa musiet mackat vo vozidlach MHD, prestupovat a vecer sa nebudem musiet prilis starat o to ze za chvilu pojde posledny spoj a potom sa nemam ako rozumne dostat domov...
PS: ked uz tolko navymyslali prestupy, som zvedavy ako to dopadne s poslednymi spojmi, ci to bude take iste ako to bolo este v dobach velmi nedavnych - cez tyzden mi staci odchadzat z holicskej o 23:00 78ckou, ale cez weekend musim ist na 97cku o 22:41, pretoze sice sla este potom dalsia o 23:07, ale z toho spoja uz nebol mozny prestup lebo uz nic neslo... (v sucasnosti odchadzaju 97ky z holicskej 22:51 a 23:11, je to uz teda kusok lepsie)
S499.1023
Moja nová Fóbia má zdvihový objem 1,9 litra a bude pri výkone 74 kW žrať PO MESTE maximálne 6 litrov ropného produktu, pričom sa bude pohybovať tak, že nebude spôsobovať zápchy, zatiaľ čo Trabant pri POKUSE o takýto štýl jazdy zožerie 10 litrov ropného produktu, ktorý sčasti vypustí do výfuku...
Každopádne by som prijal zákon, ktorý by vozidlám, ktoré už nespĺňajú dnešné normy, zakazoval prepis na iného majiteľa na iné než veteránske značky.