81-71: vrelo ti odporucam navstevu Sofie (vid clanok na transport.imhd.sk).
- maju 81-71
- metro zacali budovat komunisti (vratane kratkeho useku)
- vystavba sa neskor obnovila
- maju "uzasny" interval
- maju 81-71
- metro zacali budovat komunisti (vratane kratkeho useku)
- vystavba sa neskor obnovila
- maju "uzasny" interval
S499.1023
Re #44633 fobust: S pochvalou určite súhlasím, ale že dopravcu prakticky nič nestála? Spočítaj si náklady. Lacnejšie by bolo tých 6 vlkä odviezť taxametrami.
Re #44635 Kuku: Plácáš strašlivé hovadiny. Centrem chodím denně a češtinu slyším stále. Ono centrum města není jen Václavák a Zlatý kříž a stačí zajít o sto metrů mimo a ceny jsou přijatelné i pro Pražáka. Komu se nelíbí, může samozřejmě lemtat někde v Libni.
Re #44636 petert: To čo je zase za zmesku nezrozumiteľných dyslektických ideologických nezmyslov? Aké relevantné prepojenie? A Aká častejšia účinnejšia návštevnosť? Aká zisková regionálna nosná doprava? Keď nakopíš bez ladu a skladu na jednu hromadu veľa populárnych a moderných slov, príspevok tým zmysel nezíska.
Re #44637 81-71: Úžasné bludy. Aké obrovské peniaze? Aká projektová dokumentácia? A ak by aj bola, čo z nej by bolo použiteľné dnes? Čo trepeš a porovnávaš takmer dokončený most Apollo s metrom, okolo ktorého bolo akurát veľa papiera popísaného a pokresleného a veľa peňazí rozkradnutých?
Re #44638 81-71: Ak má v jednej vetve pozbierať čo najviac zmysluplnej frekvencie, tak sa musí oblúkom vyhýbať ÚP žst. Engerau.
Re #44643 galiyosha: Ospravedlňujem sa, volá sa to LZA, LZB je líniový zabezpečovací systém pre VRT v Nemecku. Nákup Matray PA 135 pre dieru "C" bol jednoznačne politickou záležitosťou, LZA samozrejme mohlo byť aj vtedy, stačilo zadať požiadavku a vypísať regulárne výberové konanie. Veď to, čo sa ešte aj dnes o Matre na kriedových papieroch hlása, sú len bohapusté lži.
Re #44648 81-71: Bludy hlásaš? Žiadna stavba sa nezastavila, lebo okrem Potemkinových dedín sa žiadna ani nezačala.
Re #44650 81-71: V Bratislave NIKDY nebudú také prepravné nároky ako v Prahe, Bratislava VŽDY bude prinajlepšom o polovicu menšia ako Praha. Bratislava má úplne iné topografické aj urbanistické usporiadanie ako Praha. A tak ďalej, ale Ty aj tak na rozumné argumenty reaguješ len omieľaním svoich vymyslenín. Na to, aby diera mohla Petržalku ZMYSLUPLNE obslúžiť, by sa musela v Engerau vetviť. A na to peniaze nie sú ani nebudú.
Re #44651 si: A čo ešte taká trať Plavecký Mikuláš - Jablonica, kde bol spodok hotový a bolo treba len koľajnice položiť ale súdruhovia sa rozhodli, že by nebolo politicky vhodné dokončovať prácu po Nemcoch a SK štáte. Takže miesto zmysluplnej trate Zohor - Brezová pod Bradlom máme dve lokálky odnikiaľ nikam, odsúdené na zánik (okrem nákladnej dopravy v úseku Zohor - Rohožník).
Re #44657 Max: Hehe, článok z toho odkazu jednoznačne svedčí o intelektuálnej úrovni tzv. topmanagera DPB:-D.
Re #44666 m@rtin: Víš, m@rtine, největší svinstva ve světě se stala, když někdo začal dělit lidi na "domácí" a "cizince"...
Re #44668 m@rtin: m@rtine, nekecej, velmi dobře víš, že třeba výstavba metra se platí z úplně jiných peněz. Mám Tě za rozumného člověka, pokud není potřeba obhajovat PRahu nebo Karosu, to pak úplně ulítáváš.
Re #44670 petert: Človeče, netrep debility, fakt. MHD si nezarobý ani nezarobí v Prahe ani v Bratislave.
Re #44687 m@rtin: Dopravní podnik Praha nikdy nepřestane být ztrátový a Ty to moc dobře víš, tak si nemysli, že když se tady objevili noví lidé, že je oblbneš svými omletými písničkami.
Re #44688 81-71: To čo je za imbecilný spôsob počítania? Keď postavíme metro z BA cez NR do BB, odtiaľ do ZA a ďalej do KE, tak bude úžsane efektívne a zmysluplné, lebo bude spájať za poldruhého milióna ľudí? A ešte diery po ceste k tomu? Sa spamätaj!
Re #44692 81-71: My máme na Trnavsko mýte prestupný terminál pre osminu Slovenska? Ak si nikdy na Černom moste v Prahe nebol a poznáš ho len z knižiek, tak netrep!