Reakcia na: 81-71 #44688:
Zrejme si nečítal môj príspevok dôkladne, hovoril som o porovnávaní v DOHĽADNEJ DOBE. A v dohľadnej dobe (čo sú v bratislavských podmienkach roky až desiatky rokov) budeme radi, v prípade stavby metra, ak postavíme úsek z Petržalky na hlavnú stanicu. Takže nemožno hovoriť o zavádzaní z mojej strany.
AAA
Metro do Petržalky je strašne neefektívne. Ľudia by museli prísť autobusom k stanici, zísť eskalátorom, čakať (predpokladám, že víkendový interval by bol aj 10 min), 10 minuty by sa viezli, vystúpili by zase cez eskalátory na Šafárikovom nám. A vzhľadom k tomu čo som vyššie napísal si myslím, že minimálne obyvatelia Hájov by na metro zvysoka ... .
Trasa B Praha:Provnanie Černý most-Petržalka: Treba si uvedomiť, že je lacnejšie postaviť iba trať, ktorá je predĺžením systému, bez zázemia, zaškolenia, kúpy súprav teda toho, čo by bolo pre Petržalské metro nevyhnutné. Stanica Kolbenova mimochodom pôvodne mala slúžiť, hlavne zamestnancom ČKD, ktoré medzitým skrachovalo.