Dobre, v Bratislave jazdia v bežnej premávke, bez Ik280 a 283 by nebolo možné zabezpečiť dennú výpravu ?
aj keď o ich technickom stave radšej pomlčím...
re #44403 S499.1023: Mám pocit, že o tých pozdĺžnych sedačkách, že to platí aj pre autobusy MHD.
Re #44408 Papyr: Ale, čo ja viem, tak v busoch sú pásy, také, že ti držia iba oblasť pásu aby si práve tú hlavu medzi kolená mohol dať, keď bude treba.
Re #44430 81-71: Vrchný išpán a jeho synovia sa dohodli, že keď pôjdu prominentní obyvatelia starého mesta do Au café na cafíčko za 69,- aj s daňou aby sa aspoň v smere do Petržalky cez Starý most mohli previesť. Ževraj župa aj finančnú injekciu dodá a šušká sa až o pol miliardy SKK čo by mala byť polovica na reko mosta.
Re #44440 S499.1023: A to ty nevieš, že to budeme mať také moderné, že to elektriku bude zo vzduchu ťahať. Aspoň minule som také videl. Po dlhých dieloch behalo, palice malo ale dráty žiadne. (Prečo by inak chceli tých kĺbových trolejbusov s pomocným pohonom 15? 6 na DD a 9 do Osvišťa z dolných honov)
Re #44448 81-71: Hej na DD sú tie stĺpy už tak dlho, že ich zrjme budú musieť vymieňať. Radšej dať neskôr ako zbytočne.
Re #44458 S499.1023: Okrem toho SR už teraz vyrába 18% elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Hlavne voda a tuším máme tri vrtule a jednu lelktráreň na biomasu. (Taká ČR sa píši s 3% vo výrobe el. energie z obnoviteľných zdrojov.) Ak zoberieme do úvahy ešte Mochovce s 1400Megawatt a ďalšie dva blky sú na ceste (Bohumice nerátam, tie sa idú zatvárať)
Re #44460 trepko: trepeš. Áno vyprodukuje ale nevypúšťa to do okolia. Keď sa merala radiácia okolo tepelnej elektrárni vo Vojanoch alebo Novákoch a okolo Bohuníc hádaj, kto bol na tom vďaka popolčeku horšie? Správne vyššia rádioaktivita bola nameraná v lesoch okolo tepelnej elektrárne.
No ja som dnes išiel cez južnú Košickú, ale na most som radšej nešiel, hoci som tam nikoho nevidel. Ale tuším aj keď stavali diaľnicu Mierová - Senecká, tak si to tam niekto bol prejsť a nebol problém.
no, asi by som tu nepísal, keby ma roztrhali psi, alebo zmlátili strážnici... ?
(iba tak medzi nami - mohol som sa dostať aj pod most (nemyslím dole pod most, ale priamo pod cestu na moste, je tam taká mriežkovaná konštrukcia) aj do oblúka dnu (sú tam schody), len baterku a ani foťák som nemal ? ? )
Však OK, ale mne tie stĺpy čo zatiaľ sú na Košickej a kúsok na moste pripadajú asi tak hrubé ako inde.. Či sú hlbšie ukotvené, to neviem. Chcem dôkaz, že nie sú..
Ja som v tých Bohuniciach videl velín V2 a majú tam celkom ftipnú kombináciu zariadení. Popri paneloch vyzerajúcich jak z roku 1950 (originál z Ruska) tak majú aj kopec monitorov a malých plazmoidných grafoidných vecičiek. No proste tam prebehol nejaký upgrade. Neviem kedy presne ho SE robili, ale tuším kolo 2000. Jediné, čo ma na tej V2 znesťovalo bolo trasenie sa celej strojovne. Možno majú krivé turbíny ala Temelín:-).
jadrové elektrárne spolu vyprodukujú ročne tolko čo Černobil v ďeň keď buchol. Viem nevyzerá to byť moc, ale počkaj pár rokov. Uznávam, že J-elektrárne sú už omnoho bezpečnejšie, ale J. Bohunice s tým kedy boli uvedené do prevádzky (1972) ma moc neuistujú.
ufo: Hej a cez Most Demencie pôjdu na pomocný pohon:-D. Trepko: Tak sa skús zamyslieť, koľko splodín vytvorí taká elektráreň na vytvorenie energie pre trolejbus a koľko ich vytvorí spaľovací motor. Jadrová elektráreň okrem toho žiadne splodiny nevytvára. Fámy o nebezpečnosti jadrových elektrární šíria akurát ekoteroristi za peniaze ropných a uhoľných firiem.
Nejde mi do hlavy,že čo je na tej troflovej doprave také ekologické. Asi len to, že nesmradí v meste ako autobusy. Ale to z čoho sa vyrába energia na to aby mohly T-busy jazdiť mi ekologické a obvzlášť bezpečné nepripadá ?, aj keď ja osobne mám jadrovú energiu rád.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy