Fasa, takže docestujem do poslednej dediny pred krajskou hranicou a pešo prejdem do prvej dediny za hranicou... To už začína pripomínať znepriatelené ázijské krajiny.
Mám pre pána Romana návrh. Pán Roman dohodnite sa s TT krajom. Ak sa to nepodarí nechajte si určiť na každej ceste hranicu kraja a presne tam zriaďte konečnú zastávku všetkých BA liniek. Že je to v poli? Nevadí! Linka za hranicu kraja nepôjde a to je hlavné.
Apropo pán Roman, aspoň v SME písali, sa rozhodol veľkodušne zveriť jeho slávnu lanovku DPB. Síce cestujúci a možno aj pár turistov by sa viac potešilo pár nízkopodlažným autobusom, no chlapec Roman si zrejme musí splniť dlhoročný sen. ? ?
Nevie niekto ako bude X50 odbočovať zo Svätoplukovej na Mlynské nivy? Napadá ma jediné - že otvoria tú bránu, kde vychádzala X50 počas tej dlhej výluky a teda že bude jazdiť cez autobusovú stanicu..
Inak v JCDecaux vitrínach nejak hromadne miznú tie informácie o symboloch... Čo je však zvláštne, nič namiesto toho papiera ako náhradu nedávajú.
Tak tak... Akoby sme sa nechceli poucit chybami inych. Hlavne ze kompetentny maju plne usta toho, ako treba verejnu osobnu dopravu podporovat, ale ich kroky su pravym opakom. Samozrejme, pre nich je to racionalizacia, pre cestujuceho to ma od racionalizacie daleko... Vid DPB. Tento rok sa ide kupit az 9 autobusov SOR B9.5. Zaujima ma cim chcu nahradit tych 32 Ikarusov 280, kotre sa nam prisaham do dvoch rokov rozpadnu, pri sucasnej neudrzbe. A elektricka trakcia? Ziadne trolejbusy ani elektricky (mozno ta suprava prototypov T6A5 z Prahy) sa nekupia, to su teda ruzove vyhlady... A ak Ing. Kolada v tlaci spomina delbu IAD:MHD 30:70, (alebo 40:60) tak ake konkretne kroky podnikol, aby to dosiahol. Vsak uz dnes je pomer 50:50 ak nahodou uz nie je v prospech IAD. A to prosim iba na uzemi mesta!!!
Ach jo, už vám to taky začíná... My začli s likvidací ještě za federace, teď už ní skoro nic a kde nejezdí vlak, bývá dopravní obsluha 2-4 páry spojů v pracovní den a o víkendu vůbec nic. A zřejmě aby vám nepřišlo líto, že u vás už pár let nejezdí ani ty vlaky, tak je naše kraje rovněž odmítají platit a s největší pravděpodobností právě prožíváme poslední grafikon, kdy zas můžete v tomto ohledu závidět vy nám...
Prostě západní 60. léta se vším všudy!
Mňa zaujalo najmä toto: "Je to preto, aby sme vyhoveli občanom nášho kraja. Peniaze sú určené pre náš kraj a našich občanov," - čiže keď som niektoré z týchto liniek používal a som pritom občan bratislavského kraja na to aby som sa zviezol do Chteľnice alebo do Vojky, to nebola služba pre občana bratislavského kraja? To znie tak, ako keby sa obyvatelia kraj nepotrebovali dostať za jeho hranice ... ?
Na to nie je iná odpoveď ako konštatovanie, že vedenie BSK je banda slabomyseľných debilov. Nemali NAJPRV rokovať s TT krajom a POTOM obmezdzovať? Už vôbec nehovoriac o tom, že do Bratislavy tí ľudia dochádzajú nie preto, aby vysávali bratislavské dotácie do verejnej dopravy ale preto, aby tu pracovali a tvorili zisk, ktorý ostáva v BA.
Tu v ČR to už takto do*ebali pred pár rokmi, výsledkom je totálna degradácia autobusovej dopravy.
Zo začiatku originál (veľmi krátko, len prvé asi dve série) zahraničné riadenie (myslím, že ZF ale nie som si úplne istý), neskôr servoriadenie Technometra, rovnaké, ako mali prvé série 9TrH.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Apropo pán Roman, aspoň v SME písali, sa rozhodol veľkodušne zveriť jeho slávnu lanovku DPB. Síce cestujúci a možno aj pár turistov by sa viac potešilo pár nízkopodlažným autobusom, no chlapec Roman si zrejme musí splniť dlhoročný sen. ? ?