Prečo niektorí vodiči na B732 zaradujú jednotku na zuby ako by ju tam nakopávali keď sa to dá potichu (najprv dvojku potom jednotku) ? Hlavne v 3. kolóne sú takí dementný típci - česť výnimkám. Asi si myslia veď to nie je moje načo to budem šetriť keď sa rozbije možno dostanem sorku. Minule jeden jazdil s vypadnutym vysuvnym sklom na okne. Iní zase jednotku ani nepoznajú miesto toho to roztočia naprázdno akoby išli v autoškole a potom pomaly púšťajú spojku až smrdí obloženie - ale chlapci! plyňák nie je diesel zvlášť keď Vám nezapína čidlo prídavného chladiču teplota je 90stupňov neviem kde máte oči že sito nevšimnete a nezanete ho. A motor vynecháva a striela. Normálne by som Vás vyfackal. Potom keď sa uvarí a veď pojde na generalku. Tomu sa hovorí šetrenie peniazmi.
Beus
63-ka bola odjakziva expresny spoj, a doteraz ten vyznam myslim ma...aspon ciastocne... no zda sa ze takymito "vylepseniami" sa z nej stane obycajny obsluzak.. este nech ju nechaju stat na Mokrohajskej, Dubovej, Sokolskej a Karpatskej, a dielo bude dokonane.
Ved uz do tresca zachadza smerom do mesta (podla mna by ani to nemala, a stacila by zastavka na hlavnej ceste niekde pobliz tych uzasnych semaforov), a opacnym smerom stoji pri nom na hlavnej ceste. To kvoli tym par metrom pesi co na nu treba prejst, cim sa usetri pol minuty chodze, musia zdrzovat ten autobus dalsie 3 minuty na tych semaforoch? Dakujem...koncepcia jak podme na jahody... dufam ze im tuto somarinu DPB neschvali... alebo nech s tym idu na DPMB, ako pisu, aj za p. Vaiglom, ak nejakeho takeho najdu, mozno pochodia tam...:)