Tazko spravis pre informacny web nejaky super look... a najma ak to ma byt v bratislavskych farbach Ale ako najvacsiu prekazku toho celeho vidim to, ze este stale musim robit web aj pre tych, ktori maju 800x600... Z toho vyplyva hodne limitujucich faktorov. Takze toto neber ako nejaky definitivny dizajn, akonahle pocet tych, ktori maju 800x600 klesne pod 5% (teraz je to okolo 15%), bude to lepsie - optimalizovane len pre 1024x768 a vyssie Hlavne bolo teraz zaviest niektore zmeny, ktore bezny uzivatel ani nemusi postrehnut Takze zmien v dizajne sa urcite este dockame
hroch, nndro: Určite, že sa môže z jednej IP zaregistrovať viac ľudí, to sa nemôže zakazovať, pretože mnoho ľudí používa zdieľané IP adresy (napr. GPRS, rôzne panelákové siete, podniky, školy atď.) a niektorí majú dynamické IP (najmä ADSL, chello). Od IP adresy to jednoducho nesmie závisieť.
nehnevaj sa, d3k0, ale musim sa pridat s kritikou. ten novy engine je super, ale graficky je to oproti minulemu dizajnu krok spat... ale na druhu stranu. vsetko chce zvyk...
ten new engine a HUD sa mne velice luubi ... CHVALA VSETCKYM IMHD-CKAROM !!!!
A mam otazocku na adminof tejto site... Moze sa niekto zaregistrovat 2 krat z tej istej IP-čky ??? ---moja prva diakrit.
Pod pojmom nosny system si ja okrem toho co si uz spomenul predstavil aj nieco, co sa da vzidelne pouzivat ako jedina MHDcka s tym, ze pesia dostupnost je vacsinou do 20 - 25 minut z akejkolvek casti mesta. Napriklad pesi od Zvaracaku po Trnavske myto, pripadne po Kriznu ulicu. Zalezi od rychlosti chodze. Cize idealne aj na nocnu dopravu, aj ked je pravda, ze NS zvycajne v noci nejazdi...
Metro a električka má spoločné to, že električka je doplnková doprava? Zaujímavá logika vyjadrovania
A k podstate obsahu Tvojho príspevku - mám nasledujúce výhrady. Ja si pod doplnkovým systémom MHD predstavujem taký systém, ktorý je doplnkom k systému nosnému, a ktorého sieť obsluhuje územie, ktoré nepokrýva nosný systém. Nosný systém je ten, ktorý preberá rozhodujúcu prepravnú záťaž (prácu) a zároveň Tvorí kostru MHD. Nosným systémom teda môže byť metro, ale aj električka, trolejbus či autobus. Závisí od veľkosti obsluhovaného územia a lokálnych pomerov. Alebo mi chceš tvrdiť, že napr. v Brne či Ostrave je električka doplnkovou dopravou? Čo je potom v týchto mestách nosným systémom?
Pokojne je možné mať aj metro aj električku v meste veľkosti Bratislavy, konkrétne Bratislava si to však ešte stále nemôže dovoliť zaplatiť.
Ake rozlisenie mas? Urcite to nebude 800x600, lebo potom by sa ti asi nezadalo, ze je tu nieco nevyuzite. A stale je dost takych, co zial maju 800x600, tak som to musel optimalizovat aj pre nich. Inak v tej hornej liste je aj reklama, takze nejaky ucel jej pritomnost ma
Ak si myslel len ten tenky 5-pixelovy cerveny pasik hore, tak myslim, ze 5 pixelov nikoho nezabije
Na novy design si budem musiet zvyknut, ale hned teraz vidim, ze negativnym posunom je velka horna lista, ktora iba zabera zbytocne miesto. Radsej si dajte logo uplne dolava hore, ale nech je horna lista co najmensia, takto je zbytocne prazdna.
Davam do pozornosti, ze pri pisani prispevku sa uz po stlaceni TAB "kurzor" nepremiestni na smajliky, ale priamo na tlacitko Pridat prispevok, potom staci stlacit Enter. Rovnako Enter staci stlacit aj v nasledujucom okne, ak ho chcete zavriet. Tolko pre tych, ktori neradi klikaju mysou ?
No jedna vec je co chceme, druha ako to bude v reale. Takze ta asfaltka co vedie za Umelkou bude zrusena a tiez cestny nadjazd na druhej strane, za stadionom Artmedie, hej ? Lebo podla mna by sa tam zmestili aj auta, aj eliny. Eliny by mali vyhradeny pas kde teraz je cesta a pokracovali by po nadjazde za stadionom k Chorvatskemu ramenu. Auta by mali "roztiahnuty" terajsi zeleznicky pruh s napojenim na cestu (a LEN na tu cestu!) za Umelkou a pokracovali by tiez nadjazdom za stadionom Artmedie, ale po casti, ktora je zatial postavena len z casti. Osobne si myslim, ze s autami s atam pocita, nakolko z nadjazdu za stadionom s aprave stavia dalsia rampa pre auta smerom dolu. Takze moc by som neveril, ze Stary most bude len pre eliny. Preto som sa pytal, ci si niekde videl nakresy (aj dopravne riesenie).
Neviem, nakresy som nejake videl, no len priecne rezy tusim, a uz neviem kde, ale... auta??? Apage... povodny projekt bol prave o tom, ze so ziadnymi gumenymi kolesami sa tam uz pocitat nebude... proste: chodnik - konstrukcia - 2 kolaje - konstrukcia - chodnik. Tot vsjo. Dufam ze nejakeko somara fakt nenapadne tam pchat este nejaky asfalt... Pan zu(m)pan sice nebude mat kade chodit do Au cafe, ale dufam ze zaujem jeho osoby a lobby okolo neho neprevazi nad zdravym rozumom...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Pod pojmom nosny system si ja okrem toho co si uz spomenul predstavil aj nieco, co sa da vzidelne pouzivat ako jedina MHDcka s tym, ze pesia dostupnost je vacsinou do 20 - 25 minut z akejkolvek casti mesta. Napriklad pesi od Zvaracaku po Trnavske myto, pripadne po Kriznu ulicu. Zalezi od rychlosti chodze. Cize idealne aj na nocnu dopravu, aj ked je pravda, ze NS zvycajne v noci nejazdi...