83 nie je byvala 104 ale 27!!! 104 bola prizivnicka. 27 bola ta prava linka Hlavna Stanica - Ovsiste. Co na tom, ze teraz 83 premava az do Dubravky? 104 chodila kedysi na Dunajsku...
prispevok 43650 som pisal ja, DPB. Ale prispevok 43641 som nepisal ja, ale asi hracka. neviem, kto to je, ale asi chce poskodit moj nick. Ja som len povedal vcera ze Gumokol samofandivi skvrnity, lebo som sa chcel pobavit. ale to je vsetko. dufam, ze som nikoho neurazil. ak ano, tak sa ospravedlnujem a beriem spat.
A do dispecerskeho fora pisem haluze, lebo neviem, co znamenaju.
nemyslim si... zalezi, aky je moj naozajstny postoj k dochodcom. a to s tym cintorinom, - to su slova mojej babky, jej kamosiek a pod. takze kto to ako cita, tak tomu aj rozumie. a dpb by malo komunikovat aj s dochodcami a napr. fakt spravit rozdiel v cenach mimo a v spicke a tak motivovat dochodcov k tomu, aby nezatazovali mhd v case, ked sa ini pokusaju dostat do prace. som kazdy den svedkom boja dochodcov s tymi, co ponahlaju do prace.
moja lekarka vyhradila jeden den iba na ostrenie pracujucich a akutnych pripadov. dochodcovia sa tam totiz stale chceli predbiehat (samozrejme, nie je dochodca ako dochodca, aby sme boli objektivni.)
Nrozumiem tomu, ked už v BA nieje metro, prečo aspon niesu vytíčené základne tahy, po ktorých by jazdili prostriedky MHD vždy z jedeho konca na druhy, napr. kedysi linka č. 54, z konca Petržalky až do Vrakune, ked už niet metro tak aspon takýto dáky systém 2-3 liniek, ktoré by mali dobrý interval. Proste napríklad v Prahe sadnem na metro a odveziem sa na druhý koniec bez prestupu a zbytočného krúženia. Takže 3 linky z jedeho konca na druhý, niekde v strede by bol jeden alebo dva prestupné body a bolo by. To sa ale asi nezhoduje s myšlienkou rušenia spojov, skracovania a kuskovania spojov a predlžovania intervalov..................................aj to čo tu bolo posrali...........jediné čo zostalo je linka č. 5, ale dokedy ??? Namiesto toho tu vznika x-milion spojov vratane nezmzslov ako je linka 17 alebo autobus 94 či linka 210...............
Inak, za chvilu bude aj taxík lacnejší a omnoho kulturnejší, vlastne to bude jedine čím sa bude moct človek odviezť pretože už možno zrušia všetko, poskracuju a spoje budu chodit raz za den...........................................
Tak toto je presne to, a teraz vlastne rušia aj 43-ku, teda kým neopravia cestu, ale o náhrade nič, napr. zhustenie trolejbusov na Kolibu, ludia by to zbehli...
Proste čím dalej, tým za viac penazí menej muziky, za chvilu už možno ani žiadna muzika nebude a ludia sa uplne vyseru na celu MHD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne že by se mi takový přístup líbil, ale nepřekvapuje mě to- ve Škodě Ostro neblahé paměti dělali v posledních letech přesně totéž- po technické stránce sice inovovali v jednom kuse (a prý dobře- nerozumím tomu), ale cpali to do pořád stejného hnusu Tr21/22, takže z toho cestující měl ho...!
A tedy se nedivme, že i DP Bratislava zastává takový čistě technokratický přístup, když po těch 80-ti společných letech patříme všichni do jednoho kulturního okruhu- ať se nám to líbí, nebo ne!
Počuj, ty malý smrad, ty do vševeda nerýp, dobre? Ty prd vieš ako má vševed doma. Električka má 12 okien a 3 strešné vetráky, z toho bolo zablokované jedno okno, ktoré u iných sérií aj tak nebolo otváracie. Bež do riti, kým ti pekne hovorím!
babky a dedkovia - harmonogram dna:
rano: spicka - cesta na mileticku, prip. ine nahananie sa za o 50h lacnejsim chlebom (lebo o 10.hod uz urcite nebude).
mimo spicky - cesta za vnucatkami (lebo cas nakupu mozno robili pre svoje deti)
obed: spicka - cesta na cintorin za kamosmi a kamoskami
mimo spicky - ine aktivity (klub dochodcov atd.)
vecer: - to uz vacsinou necestuju, lebo treba spat...rano je predsa potrebne zasa skoro utekat na mileticku.
chapem, ze je dobre, ze su v tak vysokom veku aktivni a je to aj zdrave, ale... to zvysenie cestovneho pre dochodcov v case spicky by som privital asi...
Rekonštukcia ano alebo nie vôbec nesúvisí so zrušením či nezrušením. Trat sice nerobia, ale to iba preto, že onedlho sa bude prerabat celý priestor na Hl. nádraží, pričom trat pojde do podzemia, takže asi preto. No ja tiež všetkému nerozumiem, napríklad, prečo chudobný DPB vrazí 2 000 000 SKK do podchodu na Hl. nádraží a onedlho aj tak padne za obet, proste niektoré veci nie sú uplne logické. Alebo že by boli ??? Že by išlo o to len za každú cenu preinvestovat peniaze pri ktorých sa určite dačo "stratí" ??? Alebo šéfov bratranec alebo známi potreboval dáku zákazku ???
Okna: Presne moj nazor.
Trat na HLST: Tiez som si myslel ze to nechali tak kvoli volnemu jazdnemu pruhu. No len aby to nedopadlo tak, ze to nerekonstruuju preto, lebo tu trat na HLST chcu za par rokov zrusit. A neprekvapovalo by ma to, oni su toho schopny, takze bacha...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas