Reakcia na: Sandra #43617:
Čo sa týka tých babiek a dedkov súhlasím. Myslím, že babky sú horšie. Keď vidím, že sa horšie pohybuje tak ju samozrejme pustím a poviem: teta, sadnite si. Keď nastúpi iný prípad: Tak sa opýtam: Chcete si sadnúť? Niektorá povie: Ó, áno, ďakujem, alebo: to má byť samozrejmosť, to sa ani nepýtaj, tá dnešná mládež. No najhoršie to je s takými, čo keď ju pustíš, povie ti: to som už taká stará ty drzáň jeden drzý. Ráno chodím do školy o 6:30. Napr. nechápem, kam sa vtedy trepe 10 babiek o palicách z Malej Scény v 50tke. Vari na Miletičku (to som si všimol, že to je hlavné dôchodcovské prestupisko). Minule som zazrel, ako jedna agresívna doslova vyhnala jedného zo sedadla a viezla sa dve zastávky. Ja som cestoval ďalej a sledoval som toho dotyčného. Cestoval ešte asi 10-15 minút.
Takže s babkami je to rôzne. Môj spolužiak preto radšej v MHD stojí, a keď si predsalen sadne tak pozerá von z okna a tvári sa, že žiadne babky nevidí.
Čo sa týka kúrenia, to je len nevydarený vtip o MHD. Samozrejme, že občas sa to stane, ale nie je to také časté, ako sa hovorí.
Nakoľko ma autobusy zaujímajú - som rád aj keď mi príde starý ikarus. Smrad až tak nevnímam.
No a k tym supom ľudí, čo sa tlačia do vozidiel. Minule som stál na zastávke Kremnická (spoj 6:32 82) a autobus pribrzdil tak, že som zostal presne pred dverami. Nikto nevystúpil, chcel som teda nastúpiť ja. No jedna pani sa mi votrela do cesty. Nenechal som to tak. Prešiel som druhou polovicou dverí, a keď som videl, kam si chce sadnúť, predbehol som ju a ona už nemohla sedieť sama, tak zostala stáť. Veľa ľudí je takých ako ona, preto niekedy nastupujúcich nenechajú vystupujúcich ani vystúpiť.
Vševedko samofandivý
1) Vo Viedni električky žiadne pravé spätné zrkadlá nemajú. A fakt majú také isté okienka, *****ik?
2) Vo všetkých mestách okrem Bratislavy, prevádzkujúcich vozidlá typu T, sa medzi prvými a druhými dverami po pravej strane vozidla nachádza súvislý rad sedadiel.
Vodiči električiek v BA vyraďujú z činnosti jedine prvé okno za prvými dverami na pravej strane vozidla a to výhradne kvôli tomu, že tupý bratislavský substrát (Hračka a spol.) je schponý z tohoto okna vystčiť celú hlavu a nechať si ju odraziť najbližším zastávkovým stĺpikom. U prvých troch sérií T3 bolo toto okno pevné, potom ho tupé ČKD v rámci unifikácie nahradilo otváracím.