Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter #43100:
Z Rače do Ružinova je treba použiť tangenciálne linky ako 75, resp. Električky na Račianskej s prestupom na zastávke "Riazanská" na linku 50 ? O električkovú linku v relácii Rača - Ružinov by bol iba minimálny záujem, nakoľko z tejto linky by väčšina cestujúcich (ak nie všetci) vystúpili na zastávkach Račianske Mýto (pri jazde z/do Rače), resp. Vazovova, resp. Trnavské Mýto (pri jazde do/z Ružinova). Vami navrhovaná električková linka linka by mala opodstatnenie iba po sprevádzkovaní trate po Bajkalskej, alebo Tomášikovej, kde existujú návrhy aj na trolejbusovú trať.
Od 9.4.2005 je z dôvodu výluky električkovej trate presmerovaná linka č.8 ( z Rače do Ružinova a opačne ).
Zaujímalo by ma, či nie je možné ponechať túto trasu aj po
skončení výluky. Z Rače je totiž problém dostať sa v krátkom čase do oblastí ( ružinovská nemocnica, Ružinov atď) a naopak, z Račianského mýta nie je žiaden problém dostať sa
promtne na hlavnú stanicu nakoľko je tam nespočetne mnoho
spojov.
Reakcia na: Martin Fundárek #43093:
A z Rajskej je preklad s 202 ?
Prosim Vás ako sa dostanem z Trnavského do hotela Bôrik?pište dik:-) ?
Reakcia na: Martin Fundárek #43090:
Eee. Myslíš, že by to boli skutočne efektívne využité peniaze ?
A myslíš, že tager checkuje, že sa vyzabával v takej 7787 alebo 7112 či čokoľvek iné a či to v tej 7787 alebo 7112 zostalo deň alebo týždeň prípadne pol roka ? Ako často sa odvezie v tej istej ? Je mu to úplne jedno.
Snažím sa ti povedať, že mu ide o ako to post-puberťáci nazývajú adrenalín... Aspoň dúfam. A je mu jedno kedy sa to zlikviduje. Rád to totiž robí na čisté a nepoškvrnené plochy, kde ešte nikto pred ním nebol. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #43093:
Logika mi hovorí, že interval 8-9 je tak kvôli tomu, aby tam tá linka vôbec mohla premávať. Lebo ak by to tak nebolo, potom by bola 210 konfliktná aj s 202 aj s 205 a neviem ako by prechádzala cez Rajskú.
Markus:

http://www.wien-bratislava.at/185332.3

Falls es dich interessiert...

To plati aj pre ostatnych, je to aj po Slovensky. ?
Reakcia na: Markus #43089:

Ich hoffe deine Begeisterung hält lange an. Bratislava und Wien sind wirklich sehr nah aneinnader. Wenn wir in einingen Jahren im Schengen sind, dann wird es noch besser. Bis dahin werden auch die Preise, auch für dienste (wie z.B. Öffentlicher Personenverkehr) auf der selben Ebene sein, was eine Integrazion ermöglicht. Heute ist es Zunkunftsmusik, aber bis 2015 kann ich es mir gut Vorstellen.

ufo:
Tie topanky som kupil na Mariahilferstraße v obchodiku, okolo ktoreho sa kruti tramvaj linky 5. Topanky su Josef Seidel, neviem ci sa tak volala aj predajna. Kazdopadne boli zlacnene najprv zo 100 na 80, potom na 50. A to som bol ochotny zaplatit. Je to presne na rohu, ako je zastavka Kaiserstraße. Ak tam pojdes, tak odporucam vystuput uz na Simmeringu a odtial metrom U3. Ak si fanda povrchovej dopravy, tak samozrejme na Südbahnhof a odtial Tram 18 - ale pozor, aj ta ide pod zemou, ako U-Strab. ?
A ešte jedna poznámka k výluke - na linke 210 je v prac.dňoch zavedený pseudointerval 8-9 minút. Znamená to síce preklad s linkou 201, ale odchody sa nedajú zapamätať. Zdá sa, že kvalitu grafikonov som pred časom chválil predčasne.
Reakcia na: Martin Fundárek #43090:

Absolutny suhlas!
Dnes som si na linke 9 všimol, že výlukové smerové tabule majú modré písmo na bielom podklade. Opäť jedno malé zlepšenie služieb MHD. Zato na emteste na hlavnej stanici svietilo naďalej 210 - AS Mlynské nivy.
Reakcia na: sommelier #43080:
Ja si naopak myslím, že pokiaľ ide o sprejerov, keby sa investovalo viac peňazí a ich výlevy by sa odstraňovali ihneď (po príchode do vozovne), tak by ich to tagovanie na vozidlá rýchlo prestalo baviť.
Reakcia na: fobust #43071:
Irgendwie bin ich im Moment total von Bratislava begeistert. Ich habe bis vor kurzem nicht wahr genommen, wie nahe wir uns eigentlich sind. Hoffe die guten Beziehungen zwischen Wien und Bratislava werden weiter ausgebaut - ich finde unsere Region hat viel zu bieten!
Reakcia na: si #43086:
No jo. Kreténi. A že sa už absolútne nedivím, že teraz, keď sa KONEČNE hľadajú ľudkovia na obsadenie Úradu hlavného architekta žiadnemu Architektovi do toho nechce. Keď sa tu už v tomto meste po všetko čo sa po dalo.
Reakcia na: Andy #43075:
Neni to problem a prave preto si myslim, ze ta vyhybka tam ma byt tak, ako je - v dostatocnej vzdialenosti pred krizovatkou.
Reakcia na: sommelier #43085:
bohuzial nerealne vzhladom na to ze v danom koridore v nedavnej dobe uz vyrastli budovy s ktorymi len tak nepohnes (a evidentne sa chysta vystavba dalsich)
Veľkú časť Dopravného systému by som videl v obnove koľajnív Starý most - Trnavské mýto. Bolo by to dobré, napojené na ostatný koľajový systém. Z DS, PK, Záhorí aj Rakúska jedným vlakoelektričkovometrových prostriedkom priamo do centra mesta, to by bolo dosť dobré... Čo si o tom myslíte ?
Aspoň by si to nikto začal všímať. Prečo by sa malo platiť za to, že neexistuje dostatok aktivít pre detičky, že musia v agresivite svojej pôsobiť úľavychtivo na zariadenie, ktoré má slúžiť všetkým.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #43082:
Som nesmierne poctený, že si presne a do posledného detailu pochopil, čo som tým chcel povedať. Gratulujem ti a skladám ti najhlbšiu úctu. Určite sú všetci okolo teba nadšení, že ich vždy a za všetkých okolností pochopíš.
Reakcia na: sommelier #43080:
Potom v tom môžeš jazdiť sám.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.