Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: frenky #42733:
Ja viem, len som tým chcel povedať, že keby aspoň na označník zastávky dali oznam (o zrušení), bolo by to lepšie. Pretože tie malé žlté papieriky si málo kto všimne (vlastná skúsenosť)... ☺
Reakcia na: Dopravák #42732:
vcera som s MAXom siel kuknut vylukovu L6. Isli sme z Vazky smerom na HLST.. Na Vazke bola salina plna Slovanistov.. Akonahle sme na Florianovi odbocili doprava, zacali sa ozyvat ludia: "Kam to ide?" "Co to je?" "Toto nieje 6tka?" atd.
Na Technickej univerzite uz sme boli prazdny... ? Iba jednej pani som sa snazil vysvetlit, ze je vyluka a, ze treba citat oznamy. Ona na to, ze "Vidite, a ja som si ten oznam neprecitala. A kde su nejake oznamy? Ahaaa, tam vpredu jeden visi."

Tym chcem demonstrovat iba to, ze aj keby DP vytlacil oznamy na zastavky o tom, ze "Zastavka je docasne zrusena" Co myslis, kolko ludi si ten oznam precita? ?
Dosť ma prekvapuje, že DP nevie zabezpečiť tlačivo "Táto zastávka je dočasne zrušená"... Je komické sledavať ľudí, ako čakajú na zastávkach na električku a pritom tam žiadna nepremáva... ?
Bigmacwagen-Si atraktívna?Máš plné zuby jazdenia v preplnenej MHD a snívaš o svojom aute?Staň sa internetovou kurvou... Pozerám,že ten ***nutý DP sa už za pár tisíc zapredá hocikomu...
Faceliftovaný Citybus = Citelis
http://www.transbus.org/construc/irisbus_citelis12.html
Ámos Keynes:
#42705
Cejlonský čaj předcházela káva. Srí Lanka byla do poloviny 19. století pěstitelem kávovníku, který však zahubila cizopasná houba. Proto se pěstitelé přeorientovali na čaj.
Reakcia na: QUAKEMAN #42723:

Ja som si tiez myslel ze to su tie "mechy" cez ktore ide chladiaci vzduch ci co. Aspon u T3 ucite. T6 maju sice trakcaky s vlastnym chladenim, ale odniekal tam ten vzduch prijst musi. Tipujem ze to je tymi malymi rebrami pri kazdom podvozku. Cize iba akysi "kanal", motor si sam cuca podla otacok (cim viac sa vrti, tym viac sa chladi).
Reakcia na: D@y #42727:
Bolo to oznamenee vodicovi hned ako sa to stalo?...Bola privolana zachranna sluzba?..UZ teraz sa to bude asi tazko dokazovat ked neboli splnene tie podmienky! Pretoze aj ja mozem povedat, ze "Vcera som bol v egypte na slnku"! ?
Viem ze toto nie su stranky mhd a preto sa nestazujem ale pytam sa.
Je mozne od DP vymahad odskodne za to, ze sofer jazdil neprimerane a pri nahlom brzdeni urcitej osobe vznikla nasledkom padu komplikovana zlomenina? Svedkovia su, lekarska sprava tiez...
Reakcia na: maciatko #42725:
nehaj tak
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42649:
musím uznať, že tu mi tie nadávky nejako nevadili. Proti niektorým ľuďom sú aj všetky nadávky sveta slušné.

Peter: ak si na všetkých miestach, ktorými sa oháňaš použil takýto postup, tak sa vôbec nečudujem, že ti nikto neodpovedal. Pochop už konečne, že takto sa veci neriešia. Zvolil si nesprávny postup. Nie je nič ľahšie ako vyhlásiť "ja som síce laik, ale vy s tým niečo robte", ťažšie je začať sa o danú vec hlbšie zaujímať a keď ju pochopím, prísť s nejakým riešením. Keby všetci z tohoto fóra takto otravovali, nevzišlo by z toho nič lepšie ako jeden veľký chaos. Zažila som nastupovanie prednými dverami v Mníchove. Dá sa to, ale autobusy jazdia takmer prázdne a veľké množstvo Mníchovčanov sa skoro všade vyváža autami. Za celý polrok, čo som tam bola, sme išli autobusom dva razy a autom nespočetne-krát. Asi preto je to tam také jednoduché a asi preto je tam toľko smogu, zavše vznikne nejaká tá zápcha, ktorá sa potom rieši prestavbou ciest a pomaly - kam sa pozrieš, všade samý asfalt, asfalt, asfalt nad tým nejaký ten most a zase asfalt. A čo sa toho nastupovania týka. Nemysli si, že nastupovaním cez predné dvere získaš viac peňazí. Kopa ľudí mhd jednoducho prestane používať a do autobusu už nevopcháš toľko ľudí, ako by sa tam vošlo všetkými dverami ani keď sa na hlavu postavíš. Vidím to v Bystrici. Keď sa ti v strede autobusu postaví nejaká tetuška ku dverám a zablokuje tak celú zadnú časť a bojí sa pohnúť ďalej, lebo o sedem zastávok bude vystupovať a chce mať istotu, že sa dostane k dverám, tak na ňu môže hučať celý autobus aj s vodičom a nehne sa ani o centimeter. A ak má taký metrák a pár tašiek, tak ju ani neobídu. Takýchto cestujúcich je v špičke v jednom dopravnom prostriedku viac, čo si jednoducho niekde vyhliadnu miesto a nevytiahneš ich ani kliešťami a spoje potom odchádzajú a je v nich ešte kopa miesta. Používala som mhd aj v KE a garantujem ti, že viacerými dverami sa do dopravného prostriedku mhd vojde podstatne viac ľudí ako prednými dverami. A čo sa tých čiernych pasažierov týka, veď existujú revízori. Už zleť z toho tvojho Dublinského neba a obzri sa po Slovensku. V Bratislave by to po zavedení nástupu len prednými dverami nevyzeralo ako v Írsku, ale ako v Banskej Bystrici. Vitaj doma, SLOVÁK! A prosím ťa, nereaguj na tento príspevok, alebo ešte lepšie, vôbec nereaguj.
Reakcia na: QUAKEMAN #42723:
Takto mi to dakto vysvetloval, a prave o tych vzduchovych kanaloch mi hovoril ze tie nie su pricinou toho vrzgania, a ze vela ludi (v dielnach) si mysli ze su to ony, a nie su...tak teraz fakt neviem 🙂
Re #42720 Beus:To vrzganie je sposobene trenim a opotrebovanim kovovych platni, prostrednictvom ktorych sedi karoseria na podvozkoch, a ktore sa voci sebe posuvaju pri natacani podvozkov-to čo popisuješ je nezmisel,to čo tam vŕzga pri natáčaní podvozkov je vzduchový kanál chladenia trakčných motorov ktorý sa pritláča pružinami ku karosérii a pri otáčaní podvozkov sa klzné plochy s pertinaxu ktoré sa po sebe kĺžu vydávaju vŕzgavé zvuky.Ináč máš pravdu že v Krasňanoch nemažú,tam sa nemažú aj iné veci a naopak čo sa nemá mazať to namažu napr.spojky motorov pohonov dverí a pod.
Reakcia na: Beus #42720:
to su riesenia jak stara mater ?
Reakcia na: petert #42706:
IQ sa meria v IQ bodoch !!!
Reakcia na: Mikimaus #42714:
To vrzganie je sposobene trenim a opotrebovanim kovovych platni, prostrednictvom ktorych sedi karoseria na podvozkoch, a ktore sa voci sebe posuvaju pri natacani podvozkov. Bohuzial (1), v manuali od CKD je vraj napisane NEMAZAT (co je samozrejme blbost), a bohuzial (2) sa tento technologicky postup na KP v Krasnanoch aj dodrziava. Takze preto nam T6 vrzgaju pri natacani podvozkov, akoby im sli uz-uz odpadnut 🙂

A Zabicku 7933-34 som minule mal - ten hlasic ma zapojeny tak nejak krepo, ze pri hlaseni zastavky sa zapnu repraky az v momente zavretia kotucov, nerozumiem z akeho dovodu 🙂 Takze ked vodic stlaci dopyt skor, tak hlasic najprv hlasi do odpojenych reprakov, a az ked zavru kotuce, dopocuvas si ten zvysok hlasenia 🙂
no nie som sice uplne triezvy momentalne ?

ale som ochotny tipovat, ze mnou hladana osoba sa nachadza tu:

http://www.imhd.sk/ba/clanky/metro_space/04.jpg

ak je to tak ozvi sa!!!
Vazeni!

iMhd je jedna z mojich najoblubenejsich stranok na .sk nete! Proste vidiet ze to robite s vasnou a to je spravne. Drzim palec! Viacej veci do sekcie SCI-FI! A bolo by dobre aj viac info o motoroch, ja mam napr strasne rad piskajuce turba na ikarusoch, tak dajte nejake info aj pre takych uchylakov ako som ja.

d.

dr k.


P.S.
Tymto by som chcel oslovit mojho stareho znameho - ULTRAFANATIKA do elektriciek, M. Sviteka. Ozvi sa!
Reakcia na: Guri #42697:
Len aby to niekto nevzal vazne ?
Reakcia na: marika 326 #42708:
Taxík.
Reakcia na: Mikimaus #42714:
Infikovane integrace, cotak skusit resetnut ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement