Spectre, Beus: Nebol by to problem prerobit. Podla mna sa to nepouziva preto, lebo darmo budes dochodcovi (aj radovemu cestujucemu) vysvetlovat, ze v 280 a B7XX sa nic nestlaca a v 435, TrM a SORoch ano. Kazdopadne, vodici, ktori maju zo svojho povolania radost robia niekedy (len vecer) taku vec, ze otvaraju len tie dvere, pri ktorych niekto stoji.
Tento system by mimochodom fungoval efektivne len vtedy, ak by sa dopyt pouzival uz pred vjazdom do zastavky (aby sa zabranilo zbytocnym brzdeniam a rozjazdom).
Zasa raz musim "pochvalit" DPB za chronometraze na linke 83. 17 hod. 15 min. a voz 2811 dosiel do Dubravky s 9´ meskanim. A to nesiel niak zvlast pomaly - proste bolo vela ludi.
Tento system by mimochodom fungoval efektivne len vtedy, ak by sa dopyt pouzival uz pred vjazdom do zastavky (aby sa zabranilo zbytocnym brzdeniam a rozjazdom).
Zasa raz musim "pochvalit" DPB za chronometraze na linke 83. 17 hod. 15 min. a voz 2811 dosiel do Dubravky s 9´ meskanim. A to nesiel niak zvlast pomaly - proste bolo vela ludi.
tbc
Co je na tej 2204 ine ako bolo??
color&ini> mozte dat uz pokoj tej 3163 (dnes na 33) a 3168 ?? Ak to okno zatial nevypadlo, tak sa da predpokladat ze ani nevypadne...to by sme sa tu potom mohli bavit o X elektrickach, na ktorych tiez zadne okno vyzera ze vypadne, ale zatial nevypadlo...
Kami> tu ziadne napisy nepomahaju u nas...to by si tym cestujucim musel zahucat do usi na kazdej zastavke ze to maju stacit...este aj dnes v elektrickach vidim ludi ktori nevedia co maju stlacit, a ked im niekto povie ze "treba stlacit", tak idu tlacit setko mozne (znamenie vodicovi..), len nie dopyt :))
Maki> lebo ked ho do muzea nedame tak nebudeme mat potom nijaky historicky Ikarus280, tu nejde o to ze by uz nebol schopny prevadzky...potom o par rokov by sme zistili ze sa nam nic nezachovalo...ako napr. trolejbus T11...