Neviem, ci konstrukcna chyba, ako vravis, ale po rekonstrukcii by som ocakaval hrdzu urcite omnoho neskor. Ktovie, o kolko by sa toto hrdzavenie urychlilo, keby vsetky vozy umyvali tak casto, ako treba. Ten cierny sajrajt, ktory produkuju zberace, tecie dole po oknach a niekedy je cez ne ozaj malo vidiet. ?
Viem, ze v Ziline na dolnom (okruhlom, Hlinkovom) namesti je Hlinka. Tisa tu spominal Vsevedko, nie ja. A to, ze Narodna bola Masarykova aj v kratkom obdobi po revolucii, som sa dozvedel v Ziline od rodenych Zilincanov, ked som tam studoval. Ak skutocne ihned po revolucii sa zacala nazyvat Narodna, tak sa ospravedlnujem.
Ani neviete, kto je na 1000 korunovej statnej bankovke Slovenskej republiky a na namesti v Ziline. Nie je to Tiso ale Hlinka. A Masarykova bola hned po uhorskej Rakoczyho premenovana za prvej republiky. Po revolucii bola premenovana na Narodnu.
a tiez by ma este zaujimalo, ked tak uz vsetko kvoli tym dementom uzatvaraju, ze ked sa v case ich prilezu niekomu nieco stane, ze ci tadial pustia aspon sanitku alebo hasicov, alebo normalnych obyvatelov nechaju aj skapat kvoli nim...
*****, ti *****i by zasluzili odbachnut uz len za tie obmedzenia v doprave co narobia... este ze ich neplatime my z nasich dani, lebo to by som si zanadaval este stavnatejsie... sorry za vulgarizmy, ale uz mi naozaj lezu ti vydrbani politici na nervy...
Domam mam komplet projekt v naskenovanej elektronickej podobe. Mozem napalit na CD, ak chces. Alebo si ho u KK vypytaj, ma ho v sufliku a rad ho poskytne. Dufam.
Ja si tiež myslím, že drátolez obczassmradlawy na Lange Teile nič nerieši, to len nejaký milovník drátolezov z DP zblbol nejakého politika. Mimochodom, prečo teda už dnes nejazdia tie smardobusy pod Nový most, nech vidia obyvatelia Veternej Hôrky, aké to budú mať geniálne?
Ja som jednoznačne za električku, len v troška pozmenenom trasovaní, tak, aby sa eliminovalo stúpanie na nejakých civilizovaných 45-50%o.
Myslim ze je to aj tak jedno, lebo uz sa rozhodlo o tom pseudoduobuse. Teda s pomocnym pohonom, ktory vonkoncom nic neriesi. Akurat odbura cast neekologickej autobusovej dopravy. Ak bude premavat kazde 4 minuty, tak kapacitne staci, ale ostava to iba vytah k elektricke.
Viem aký cirkus sa robil kvôli Burandovu, kde je 60%o v dľžke 1 km a viem, aké predpisy sú na Trojskej, kde je 80%o na kratučkom úseku, tak by som nebol taký optimista.
a potom sa zas bude niekto stazovat ze ho prichadzajuce vozidlo zasralo sajrajtom (spinavy sneh) odletujucim spod kolies, ktoreho je pri obrubniku v takuto dobu zvycajne viacej ako na ceste...
Linka Press z Incheby na Hurbanovo nam. premava v 30-min. intervaloch, su tam vozy 3508 a 3514. V noci bude interval 60 min. a voz 3524. Info by PePa ?
Myslim ze by to nebol problem. Da sa to vyriesit velmi jednoducho. Alebo sa spravi vynimka alebo sa to "vyrovna" aby to bolo "v norme". Nie je to az taky problem.
Maximálne povolené stúpanie podľa našich noriem je 79%o. Takže nerozhoduje, čo kde jazdí. Aj v Liberci jazdili dvojosáky na 120%o ale dnes už takýto sklon novo zriadiť nie je povolené.
Najvacsi sklon predstavuje 8.6 % a to iba na kratkom, stometrovom useku Molecovej ulice. Vsade inde je stupanie pod 7%. Ak by sa vykonala prekladka kanalizacie, resp. jej uprava, tak aj tento kratky usek by sa dal "vyhladit". Pokial viem, tak v Stuttgarte je max. stupanie tiez 8.6 % a v meste Nordhausen je stupanie 9,3 % na dlzke takmer jeden kilometer. A jazdia tam plne nizkopodlazne tramvaje, dokonca na metrovom rozchode. A dokonca s hybrydnym pohonom, su schopne jazdit aj na neelektrifikovanych tratiach. Su to Combina... ?
Manazment MHD by mal castejsie pripominat svojim
vodicom, aby pristavovali vozidlo tesne k nastupnemu ostrovceku. Nastupuju do vozidiel stari ludia, matky s kocikmi, ale aj handycapovani ludia pohybujuci sa na invalidnych vozikoch.Je velmi namahave nastupit tymto cestujucim do
vozidla,ked vodic zastavi takmer pol metra /aj viac/od ostrovceka !
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si