Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pista #41351:
Medzi zastávkami Borská a Lackova sa nejaké auto napasovalo zboku do 9/5.
Reakcia na: Vševedko #41335:

1. Kdeže majú v Žiline Tisovu sochu?
2. Ulica SNP bola v Žiline premenovaná na Masarykovu hneď v prvej vlne porevolučného nadšenia, keď sa vesla chopili vápenkári, nie až za Slotovej "hrôzovlády".
Reakcia na: Beus #41372:
... a este uvolnia jedno sedadlo 🙂
Reakcia na: Ámos Keynes #41364:
Posledna veta: Nuz, mas si ju posadit na kolena, a budete mat obaja po probleme - tvoje stehna nebudu trpiet, jej duplom (lebo bude na makkom), ty budes mat vyhrievanie obojstranne, a ona tiez aspon zospodu ?
Reakcia na: BMko #41369:
Jasnéé, dik.
Tak ma napadlo že to čo chcu spraviť v Petržalke môžu spraviť všade.Autobusové linky budú privážať cestujucich iba k električkovým zastávkam a odtial budu všetci chodiť električkou.(Napr z DNV autobusmi do Dubravky a odtial všetci električkou) ❓
Reakcia na: Ámos Keynes #41368:
7946-45
Reakcia na: Papyr #41366:
Á, také má aj jedna T6-tka u nás, myslím. A nie som si istý, ale zdá sa mi, že aj TAMbus 2400.
OT ale neodpustím si.
Dnes som po dlhom čase stretol známu. Rozprávali sme sa ako sa jej darí, dostali sme sa k práci a dozvedel som sa toto. Robí v IBM pri Poluse. IBM tu má cca 1400 zamestnancov. Časť je IBM Slovensko, časť ISC (International Servis Center). ISC robí servis pre polovicu Európy, tú druhú má ISC v Madride. Madrid robí južnú Európu a Škandináviu. Bratislava má Anglicko, Nemecko, Švajčiarko a celú strednú európu, balkán,... okrem Čechov, tí si to robia v Prahe. Takisto Francúzi si robia servis sami. A tak sa pýtam ďalej: "A centrála pre strednú Európu je v Prahe?" A ona: "Nie, to máš odkiaľ, tá je tu."
Takže by som to nazval ako lož má krátke nohy, či pražský syndróm. Po SONY, Philips ani IBM.
Reakcia na: Ámos Keynes #41364:
Toto su sedacky Arianne v prazskej T3P: http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayimage.php?pid=252&fullsize=1

Inak, system podprdelneho vykurovania je to jedine, co na laminatovych sedackach v T3 vysoko ocenujem. Akurat "podprdelne" vykurovanie ma v priemere kazdy stvrty voz T3, ktorym sa veziem, ostatne maju vykurovanie "prdelne" - sedadlo si musis ohriat vlastnym zadkom 🙂
Inak tie zmeny kvôli samitu sa mi zdajú byť dosť rozsiahle na to, že niekde okrem imhd a bratislava.sk som o nich nevidel ani zmienku...
Reakcia na: BMko #41328:
Ale aj tie kolesá tu sú už niekoľko rokov, vieme aké sú snimi problémy a zrejme niekto dostáva do vrecka za to, že ich DPB berie. Prečo tu to a teraz nepomenovať a nie zarkývať ľudí, ktorí nerobia veci tak ako majú.

Re #41350 Papyr: Neviem teda, ktoré sú sedačky Arianne, ale horšie ako náš T3 laminát sú sedačky v ULF-och. Na ničom horšom som nesedel. Po jednej zastávke som sa radšej postavil.

Re #41353 Vševedko: Mojej priateľke sa laminát v T3 začal páčiť, až keď som ju minulú zimu upozornil na vyhrievanie sedadiel. (teda ak funguje) Vtedy pripustila, že nie sú až také hrozné. A dokonca cez zimu skúša, ktorá kúri ☺ aby jej nebola zima.
Ja osobne keď cestujem sám tak mi to je jedno, ale keď idem s priateľkou tak pri usporiadaní 1+1 moje stehná trpia, ke´d sa k nej chcem otočiť bokom.
Reakcia na: Vševedko #41362:
Pozor na oblastné značenie! 😛 Takže napríklad 246 a 247. 🙂
Reakcia na: aaa #41359:
Cez deň tiež nezobrazujú linky kade to ide. Riešenie vidím vo vytvorení špeciálnych výjazdo-dojazdových liniek 231 a 232 vrátane vytvorenia BUSE softwaru a zverejnenia grafikonov. Prípadne by mohli cestou meniť čísla liniek:-P.
Reakcia na: SDF #41357:
Xexe, to je dobrý argument, musím sa ísť po robote zviezť na B a overiť to:-D.
Chlapi, kto z vas vie, kolko busov zimnej udrzby vlastni DPB? Dik. ?
Reakcia na: Andy #41358:
vies, BUSE nedokaze zobrazit vpredu ciele ako "Vozovna Hrobustovo cez Kramare" a "Vozovna Hrobustovo cez Palisady"
Netuší niekto, prečo dojazdy 201 sú označené "Amfiteáter" a dojazdy 202 "Vozovňa Hroboňova", keď obe idú na rovnaký cieľ? Nejako to nechápem. 🙂 A keď už, tak to mohli dať opačne, lebo 202 vyhodí ľudí bližšie k Amfiteátru a 201 bližšie k vozovni. 🙂
Reakcia na: Vševedko #41356:
Mam pocit, ze stare supravy metra nemaju stierace. ?
Reakcia na: m@rtin #41354:
Martine, piš buď Vševedko nebo Všeználek ale neprzni to na jakéhosi Vševědka:-P.
6e takový zákon není, vím, najdeš to v mé diskusi s Papyrem - já jsem se ho, právě naopak, ze srandy ptal, zda to nemá od Tebe:-P.
To metro na ČM bylo od začátku plánováno jako zadeklované, pak se na "vyřvání" obyvatel sídliště k tomu přidělala jen ta Kotasova okrasa. Ovšem v dobách, kdy se metro začínalo stavět, bylo jeho obalení zdůvodněno tím, že nesmí jezdit po povrchu kvůli neexistenci topení a náporovému větrání ruských souprav. Ty samé soupravy ovšem v Budapešti i třeba v Kyjevě jezdí v koncových úsecích po povrchu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.