Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
KilRim:Áno,presne tak,som sviňa a zradca slovenského národa a radšej by som prijal 10 Bélov Bugárov než jednoho Jana z búdy. Jonny:Aký je rozdiel v spoľahlivosti medzi segregovanou električkovou traťou a metrom?
Reakcia na: si #41212:
polozapustene riešenie má určite väčšiu buducnost s prípadnym prechodom na metro, ale estakada je draha a navyše má svoje výrazné proti.
Inak, to akože poslanci rozhoduju o veciach, na ktoré nemajú ani odbornú sposobilost a súhlas 150 000 obyvatelov Petržalky ?Myslím, že toto je tak vážna vec, že by sa mali k tomu vyjadrit odbornici a navyše by mali brat do uvahy aj pripomienky obyvatelov mestskej časti, pretože vec takéhoto charakteru sa vymiká volebnému mandantu, mali by do toho určite okrem odborníkov prehovorit aj ludia ? Fajn, takže to potom možu mudrovat fakt do všetkého na čele so Supermanom futbalistom Bajanom
Reakcia na: Jonny #41211:
ten hlukovy argument im treba chrstnut do tvare (a cim viac ludi im to spravi, hadam sa uvedomia), tiez si myslim ze polozapustene riesenie je najidealnejsie...
Reakcia na: galiyosha #41210:
najsmutnejšie je na tom to, že ak im prejde táto varianta, tak je po všetkom. Ak by vyšla pozemná alebo polozapustena varianta, tak by tu bola ešte nadej, že niekedy v buducnosti by tadial mohlo fičat metro, ale ak sa raz postaví estakada tak to je definitíva navždy konec smrt hrôza ?, pretože estakada bude navrhnuta pre eliny, čiže na zátaž pre metro nebude vhodná. A inak, ak hovoríš o Černom moste alebo Rajskej záhrade - nebud naivný, také stanice a navyše krytý tubus by tu určite nebol.... ? ? ? ? ?

A ak niekto čital ten článok, tak musí uznat, že poslanci su trocha mimo a mali by sa dat liecit ? Hovoria, že estakadu preto, aby neboli pretažovane cestne prechody a cesta... ? ? ? Ale ved všetky varianty sú mimourovnové, to znamená, že nešla by trat nad cestou ale cesta nad tratou a žiadne že cez cestu!. Apropo asi sme fakt tak bohatí, že ked už máme na 80% uzemí vyhlbený koridor ideme zrazu do výšín stavat estakadu, nebolo by jednoduchšie postavit zopár cestných premostení ako niekolko kilometrovú estakadu ???A už nehovoriac o hluku, ktorý by bol pri polozapustenej variante určite nižší...
Reakcia na: m@rtin #41199:
Tá vysoká podlaha vyzerá ešte relatívne rozumne. Ak som dobre vyškúlil, na tých výkresoch je naznačený prechod šikmou rovinou, to by bolo optimálne riešenie. Mňa skôr desia tie pozdĺžne sedačky. Chápem, že inak by museli byť na podeste, ale toto sa mi do električky nezdá vhodné ani trochu...

Re #41200 Papyr: Úhony koho/čoho? Trate, cestujúcich, okoloidúcich či samotnej električky? ?

Re #41209 Jonny: O petržalskom mestskom zastupiteľstve som stratil aj posledné ilúzie. Najprv z mne neznámych príčin broja proti drátolezom, a teraz si idú vydupať najdrahší a najdebilnejší variant. Asi sa bol niekto pozrieť v Prahe na Rajskú zahradu a Černý most a povedal si, že sa nemôžeme nechať zahanbiť, veď aj u nás je čím plýtvať... ?

Dnes som sa po dlhom čase odviezol 7303. Veľmi výdatne som sa nasmial. Zadanie jazdy, nič, kravál regulácie, šklb, trhaný rozjazd, šklb, šklb, regulácia vypla, električka sa čoraz rýchlejšie gúľa dole briežkom, kolesá neodsávajú hluk, ale veselo rachotia, šklb, opäť kravál regulácie, šklb, trhané brzdenie, šklb, šklb, zástavka. Klobúk dole, vodič s tým bol schopný zastaviť takmer vždy presne pri označníku. Pri Technickej naňho oproti idúca jednotka začala blikať SOS. ? Ako to mohlo dostať preukaz spôsobilosti? Čo to bolo zahrnuté v Mečiarových amnestiách?
NOČNÁ MORA SA STÁVA SKUTOČNOSŤOU !

Petržalka chce estakádnu trať ? ? ?

http://www.ba.sme.sk/c/1933122/Petrzalka-chce-estakadnu-trat.html
Nick: ale elektricka ako dopravny system nemoze za to, ze akysi debil s autom vleti do kolajiska. To je vinou zlej organizacie riadenia.
Hanibal: ako dobre, ze aj Ty netrpis rozou. Cim intenzivnejsie som sa snazil spomenut si, tym viac sa to nedarilo. A to dejepis nepatril do portfolia mojich nenavidenych predmetov, skor naopak. Asi by som sa mal ist hambit do kuta. Ze by profesionalna deformacia vodica, osprostievanie..? Alebo vplyv celkovej inteligencie kolektivu? Pekne to zacina
Reakcia na: NICK #41205:
no, to by si mohli prečítat fanatici do električiek, toto je tiež jeden z miliona dovodou prečo by malo byt metro...
Reakcia na: razor #41187:
Aj o 8.15 nesli? Nesli totiz ani od 6.30 asi do 7.15 vsade zalahy ludi na zastavkach /vraj nejaka kolizia s autom zasa/ clovek pride do prace nasr... ale zaujimave ze vacsinou len z K.Vsi, je to peklo dennodenne si hovorit pred hodinovou cestou - pojdu dnes nepojdu ? Budem zrovna v tej vzacnej chvili ked elektricky chodia na tom pravom mieste ? A takouto kvalitnou dopravou chcu vyzbrojit aj Petrzalku len nastastie na estakade ? Nech si tiez uziju?
nemate novu linkovu schemu po dokonceni petr. eliny???
Reakcia na: Bigmac #41202:
Inveniemus viam aut faciemus
Papyr: ktorysi rimsky cisar, resp dobyvatel kdesi v severnej Afrike nechal seba sa pocut, ze ked cesty niet, tak ju treba vybudovat. Tak sa toho mozno aj konstrukcne oddelenie Skody Plzen drzi rovnakeho hesla...
Reakcia na: m@rtin #41199:
No, Bratislava by mala na novú rýchlodráhu tiež vyhlásit dáky tender, ja som však zvedavý, či tá super električka od Škody bude dosahovat kvalitu napríklad: Siemens Combino, SGP ULF, GT6N, Düwag NGT6DD. Som strašne zvedavý, nechajme sa prekvapit ale mám pocit...
Reakcia na: m@rtin #41199:
Me teda naprosto nejvic zajima, zda to projede bez uhony celou sit. Tj. vcetne useku typu Chotkova, Malostranske namesti, nabr.K.Jarose, Trojska, Barrandov a pod.
Ámos Keynes:
Bohužel nemám, taky luštim z těch fotek.

Galiyosha:
Vyvýšená podlaha nad podvozky bude, však je to kvůli tomu, že všechny podvozky budou hnací. To podélné sezení není podle mého názoru definitivní, ale to že v krajních článcích bude pouze jedna řada sedadel po obou stranách je kvůli nápravovému zatížení, aby nebyly přetěžovány zavěšené články a většina cestujících byla nad podvozky.

Oproti Vektře budou nové tramvaje pro Prahu vylepšeny řadou změn a to:
-každý z hnacích podvozků bude napájen vlastním trakčním měničem s cílem dosažení ještě vyšších výkonových parametrů, zejména pak při brzdění.
-bude zlepšen přenos tažných a brzdných sil mezi podvozkem a skříní vozidla a zvětšena pohyblivost neotočného podvozku s cílem omezit síly ve styku kolo-kolejnice
-bude použit systém monitorování prostoru cestujících i vnějšku vozidla kamerami
Zdroj MD 6/04
Reakcia na: razor #41187:
Takmer to iste sa stalo okolo 12 45 na obchodnej rovnako L5 bola to T6 , zial cislo som nepozrel. Najprv silno dupol na brzdu na zastavke a potom to nerozbehol a nakoniec vykopol cestujucich, posunul sa a na nasledujucej zastavke bral uz ludi, hoci vehementne tvrdil ze ide na poruchu ? ? ? ?
Nadchod na botanickej je stale neodhrnuty vratane schodov..stav k 13 00 hod ?
Re#41154 Vševedko : Bravo... potom sa nečuduj, že tu vládnu Maďari... Návrat Márie Terézie............hmmm....
Re#41161 mmmm: podľa seba súdim teba

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.