Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Amos: SAMOZREJME ZE SA STAT MALO STARAL. Keby sa staral, tak by nelial peniaze do ciernej diery a hlavne by sa staral, ako ich DPB pouzije. A to iste plati aj pre Bratislavu. Strkat niekam nezmyselne peniaze je presne to iste, ako ich dat bezdomovkyni, co na Trnavskom myte vyvrskuje "na jedlo, na jedlo" a vzapäti ich preslope aj s nabijakom.
Reakcia na: petert #40991:
Čo to splietaš? Myslíš že doterajšie liatie takmer 1mld Sk do DPB - čiernej diery sa štát málo staral? Až keď si to toto mesto muselo začať platiť zo svojho tak zrazu sa staraju aj do toho ako DPB funguje. Dali spravit audit,...
Reakcia na: Jonny #40976:
Ma sa robit ten rozchod na 1435 mm. ? Pokial sa nepricinia k dielu a nezrekonstruluju ten rozchod hned , mozu sa ocakavat dalsie castejsie opravy kolajnic a tym peniaze zbytocne stratovo zasa nebudu. Bude tu jazdit nepohodlna historia a miesto toho aby sa vsetko dalo do spravnych kolaji, stale sa tu nieco udrziava a nebude to mat konca kraja. O com je to ake sa tu robia zmeny co ked to nema hlavu ani pätu. Treba razantne urobit prestavbu a nemusi sa tu dokola donekonecna diskutovat o niecom co sa nerobi, tak ako stara babka na slovensku povedala. Hlupost, peniaze su ale nie na spravnom mieste. Stat sa akosi nestara o kulturu cestovania a preto je tu tolko smradu od preplnenych ulic autami kde po jednom sa kazdy vyvaza, pretoze ktory hlupak vydrzi cakat na tie super metro intervali v Ba. Zasdtavky by vsak nemali byt na husto, a predlzit trasi kolajnic , vytvorit metro coje zeleznicou a zaroven elektrickou aby cim viac donutili cestujucich uvolnit stred mesta od pretazenych ciest a urobit kulturne pesie zony s parkami s prirodnym relaxom na oddych a zabavu. Kdesto tu vblave sa uz tieto volne priestranstva len zastavaju a zachvilu mame dialnicu vedla dialnice. Tak nech sa zobudia darmospaci na vedeni aby madari nekricali 100 rokov Budta Slovak
Reakcia na: Tess #40987:
klikni na Mapy a schemy a v dolnej mape si daj vyhladat Galvaniho. Tam je zakreslene kde je 2/A. Linka 63 stoji tusim hned oproti (na Galvaniho ulici)
Reakcia na: Tess #40987:
ku galvaniho 2/A je najblizsie zastavka Bojnicka. linky 63, 53.
Prosim Vas, poradte mi. Uz sa ty takmer hodinu trapim vyhladanim spojenia a uz som bezradna. Potrebujem sa dostat na Galvaniho 2A a za cely svet neviem najst spoj, lebo zastavky v mape mhd sa volaju inak ako ulice a na normalnej mape zase nie su vyznacene zastavky mhd.
Tie T6-ky vyzerajú chrumkavo, už sa nane teším ?
Tematicke video o MHD si mozte stiahnut z http://atsp.autobusy.org/MHD-Film.wmv
Reakcia na: ranny cestujuci #40982:
Nesmie, ale asi polovica vodicov to aj tak robi... 🙂
Reakcia na: Vševedko #40963:

Ty vies velmi dobre preco.
Mam otazocku: Moze vodic trolejbusu davat dole a znova nahadzovat palice pokial nema vypnutu elektriku vo voze (vravi sa tomu jazda?) ❓ Dnes rano som toho bol svedkom - nadherne zelene iskry ?
Môžem poprosiť šéfa stránky aby pridal odkaz do "Doprava na webe" www.mhdveslezsku.net Informace o dopravě Ve Slezsku (DP Ostrava, MDP Opava) obratom bude váš odkaz na stránku napísaný na našej stránke. Ďakujem
Reakcia na: Jonny #40973:
No bud som ja davno nebol v Bratislave, alebo ty davno v Prahe. Asi skor to prve. Heganie s elektrickami je normou aj tu, aj ked mozno na mensom % trati.
Reakcia na: Vševedko #40975:
No to určite áno. Jednoznačne by som medzi tie prostriedky zaradil rozchod 1435 mm, ALE KEDŽE VIEM, že nie sú na to teraz PENIAZE, respektíve viem si predstavit investície do dôležitejších oblastí, naordinoval by som LEPŠIU ÚDRŽBU a kratší interval aby neboli sústavne pretažene vozidla čo má za následok taktiež skrátenú životnosť zvršku ako takého ? ? ? ?
Jonny:Ak sú električky nepokojné,treba ordinovať upokojujúce prostriedky.
Reakcia na: Vrtacik #40964:
Sranda, že v pioritách je stavba uvedená na rok 2005. Kým nezačnú stavať a neuvidím 24Tr alebo 25Tr vo vozovni neuverím. To isté platí aj o reko tratí.

Čo tie peniaze nehávajú pracovať na úrokoch? Ja viem, že pri 4% na 3mld. je to ročne 120 miliónov, ale aj tak. Tender nemôže trvať tak dlho.
Jedine, že by to mafia z obecného úradu KV a magistrátu chcela posunúť otvorenie pred voľby. Asi tam bude pes zakopaný.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.