Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
uznavam ze to prebehlo pomerne rychlo, ale nie az tak hladko 😮
aha, uz viem co... inak som pridal niekolko clankov a zrazu tu nie su, hovorim si coze coze a zrazu vidim vlavo dole ze pi******ko.sk
co? a mohol si povedat, ze sa stahujeme...
COLOR: Aj ja som bol vtedy o 03.15 nastvany :)))
sorry deko, bol som dost (DOST!) nastvany... a aj tak si myslim ze niekto tu ma neslusnejsie prispefky ako ja 🙂 Trochu som chcel prispiet tymi rieseniami k tomu, aby sa to uz neopakovalo a aby ten text vyzeral menej emocionalne. Ak ti to teda vadi, sorry, no plne to vyjadruje moje stanovisko.
Dve veci pre diskutujucich: 1. niektorym by som odporucil precitat si text v uplne dole na tejto stranke. Je tam cosi o medziach slusnosti... 2. tym, ktori nam posielali maily, v ktorych boli virusy, bohuzial neodpovieme, nakolko som ich musel zmazat.
Zrebec: Co bolo na tej besede o metre? Bol som chory, nemohol som ist.
Maly postreh z 25.11.2001. Isiel som s Turbom odfotit 516ku o 03.20. Aj ked si o nocnej doprave v Bratislave myslim svoje, ocakaval som, ze aspon prestupy su spravene inteligentne. Ale hlboko som sa mylil. Nastupili sme na 515 pri Zvaracskom ustave, ktora mimochodom meskala 5 minut a nesvietil jej celny a prvy bocny transparent (c. 4823). Odhliadnuc od toho, ze DPB vypravil na nocnu linku vozidlo, na ktorom z dialky ani nie je vidiet, na akej linke vlastne je, sme sa potesili a odviezli sa na Mierko. Tam sme ocakavali, ze v pohode chytime nasu 516. Ale nie. Prisli sme tam 03.16 a 516ka odisla 03.15. Rad by som sa spytal, na co je potom komu takyto nocak, ktory odide este pred tym ako pridu ostatne? A to este nehovorim, ze niektore nocaky v smere na Hlavnu stanicu ani cez Hodzovo namestie nejdu. Potom su cestujuci liniek 501, 502, 505, 509, 514 a 518 pekne okaslani. Tak sme sa nazureni postavili na druhu stranu a cakali na 515, ktora mala ist spat. Kym prisla, tak sme si stihli vsimnut, ze ani 510 nesvietia transparenty, 512 sa ani neunuva zastavit na zastavke, ale rovno uprostred cesty a 511 neotvara cestujucim predne dvere. A este k tomu musim zobrat spat pochvaly, co som adresoval DPB, ze uz nocaky konecne ukazuju nasledujuce zastavky. Uz zase ich totiz neukazuju (cest vynimkam). A tak ma opat DPB hlboko sklamal.
COLOR : Nie, kedysi takto jazdilo i viac vozov... Na nu sa vsak zabudlo... Ostatne uz dostali odvtedy mozno i dve opravy s novym lakom (7078 dostala novy lak posledne v roku 1998)
370 000 pristupov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suhlas: 7078 je hrozne skareda. A ten kriklavy nater... co to robili zvyraznovackou??? 🙂
COLOR : Musis si uvedomit, ze v Bratislave nejde o zakaznikov, ale o peniaze. Preto su vozokilometre dolezitejsie ako cestujuci. Elektricka vypravena na linke cislo 7 najazdi menej kilometrov, ako patka, ktora okrem dvojnasobnej trate ma aj dlhsi cas premavky. Preto sa setri tym, ze na 5 a 9 nasadzuju kacice - v poslednej dobe az prilis casto vidim 7078 na linke cislo 5 a pritom je to ten najskaredsi vozen (vazeny... ide o 7046 po prepise... )... A co sa tyka tych odstavenych suprav... Uz sme sa na to pytali. Existuje nieco take ako povinna zaloha (je udavana v percentach ... myslim, ze okolo 30% vypravenych vozidiel, ale vazne som si nie je isty.... Preto tie vozy su tam. Ale co tak na zalozaky vypravit supravy ? To by az taky problem snad nebol...

ALL : Co bude s 8431 ? Ak ostane nadalej stat, rozpadne sa nam...
o5 minut sa hlasim o5: moj diar blbol, asi ho vratim:
-MRS ma skoro zrazil su supravou 794(do paze, co je ARDO? 7941+42?) na prechode pri Kominarskej.
-Spoluziakovi dnes spravila "bodicek" 7717. Vodic si to ani nevsimol.
-Pre nasich cestujucich by sa nemali robit plynove karosy, ani kupovat nizkopodlazaky. Zasluzia si jedine CHAVDAR!
Heh, tie plynofikovane karosy vyrabaju jak na beziacom pase teraz :o)) Alebo ich cely rok robili a teraz ked sa blizia vianoce tak nam ich setky daju ako darcek :o)
Kebyze uz mozem volit, (o take styri rocky), by som volil asi Benusku, ale jednine preto, ze sa narodil v Blawe :-(( ten vyber kandidatov je naozaj smiesny.


6604: KOKOS! TAK KONECNE VIEM ZE TIE HNUSNE STARE PONORKY (rozumej: Ik280) NEROBIA TAKY HLUK KVOLI MOTORU ALE KVOLI NAPRAVE! Lebo som fcera isiel s fotrikom po Americkom namesti, zrazu len pocujem Ik280 a si pomyslim ze co tu ten robi? Otocim sa a vidim 6604!
Vážení, celé je to NAHOVNO!
Idem si dnes po Račianskej do školičky, pozerám okolo seba na krásne zasnežené stromy, len zrazu sa obzriem a náhodou som kútikom oka zhliadol záložák sólo T3 na linke 5!!!. Niežeby bol napráskaný, vôôôôôôôbéééééééc niéééééé, ALE V PROTISMERE SI TO ŠINULA NA PÄŤKE KAČICA!, v najnapráskanejšom úseku o ktorom viem, teda Ursínyho - Račianske mýto, tí ľudia takmer trčali von z okien, stavím sa, že keby mohli, tak vylezú na strechu, alebo si zo zberača spravia hojdačku. Už som totiž bol na Račku na nástupnom ostrovčeku a tak som tie sardinky, och, pardón, tých ľudí, počul. Ešte aj jedno malé detsko asi taký prváčik-druháčik to bol, nadáva "do p**e", ľudia, to je už moc... sami si predstavte zmes najhorších slovenských a anglických nadávok! To by ale odo mňa ešte nebolo všetko, keby som neobjasnil príčinu: CELÝ TENTO SYSTÉM JE NA PAŽU! Pretože za tou poondiatou kačicou dohrmotala súprava T6-tiek a ĎALŠIA KAČICA! No a za ňou ešte jedna, no nie sme na SLovensku? Tá posledná ešte musela čakať pred zastávkou, lebo jednoducho nemala kde vyklopiť ľudí! A teraz mi vysvetlite, prečo chudáci cestujúci (niketorí možno aj platia) museli na Ursínyho čakať 8 minút, ak zmeškali tú púoslednú K2? LEBO JE TO NA ZADKOVÝ PLOD! (pardon, ale jemnejšie to nešlo :-|) Niekto to celé zle naplánoval a tak to aj vyzerá! Áno, priznávam, možno mal šofér prvej eliny nejaké problémy, ale to by asi tie posledné dve neboli skoro prázdne, však ?! Riešenia:
Nevypravovať K2 na linku 5! Linka 7, na ktorej premávajú súpravy sú tak prázdne, že by linku zvládla aj K2, v sedle možno aj sólo T3. Vozokilometre sú iná vec...
V Juráku stojí aj cez špičku niekoľko súprav, nech ich preradia do Krasňan, tam majú niekedy súprav málo. Bordel je iná vec 🙂
Linkám premávajúcim z Rače zmeniť grafikon (ak je to tak, sorry) na 3-minútové rozdiely medzi odchodmi, alebo 2(linka 3),3(5),2(11),3(7).
Prednostne vypravovať súpravy na linky 5 a 9.
Ďalej ma naštvalo, že na linke 5 bol záložák zo stanice a zo školy som videl, ako T3 zo stanice ťahal nejakú K2 z linky 3 (tiež zo stanice, so stiahnutým zberačom). Keďže jeden záložák bol na päťke, druhý ťahal K2, tretí na linku 3 už neostal. No čo je toto za systém, Slováci? Veď my nasadneme do tankoch a zrovnáme Olejkársku so zemou :-)))))))) Prečo nemôžu byť záložáky pripravené aj vo vozovniach? V Krasňanoch na linky 3,5,7,11,9 a 14 v prípade dostatku vozov, inak by 9 mohlabyť zálohovaná z Juráku. Ostatné linky 1,2,4,6,8,(9) a 12 by teda mohli byť zálohované z Juráku. Stanovištia ZV by mohli byť (niektoré aj sú) nasledovne: Hlavná Stanica, Zlaté Piesky, vozovne, odstavné koľaje v Ružinove a v Karlovke, Astronomická, ŽST Nové Mesto. V prípade mečnšej rekonštrukcie aj v Dúbravke (žeby sci-fi?). Snáď jediná vec, ktorá ma dnes potešila, je že CITY POINT 7837+38 dostal konečne normálnu tabuľu "7", na ktorej je číslo čiernym a nie ornamentálne vyrezané (vtedy prd vidieť). Oh, práve som zbadal ZV kačicu na 11! Chválim! Asi mi Dibusti čítajú myšlienky 🙂
---
Poznamka: toto bolo pisane v skole, ked som sa nedostal na net. Tusim to bolo v stredu, den po snehovej nadielke.
K tomu intervalu na elektrickovych tratiach: K tomuto by vedel dost vela povedat Ing.Vingalik a mozno aj Ing.Kajdi, raz sme s nimi aj o tejto teme rozpravali, a pamatam si ze interval vozidiel (nie liniek) ktory je schopna bezna elektrickova trat zvladnut, sa pohuboval radovo v desiatkach sekund...uz neviem ci to boo 90 alebo 50 ;-))
Este k nosnemu systemu. Pri predpokladanom naraste dopravy sa to inak ako dopravou mimo exitujucich ciest ani nebude dat vyriesit. Ci tam nasekaju elektricky, alebo ine "kolajnicovozy" je uplne jedno. Je to o peniazoch. A ci da peniaze stat alebo mesto nie je jedno. Ked tu bude kolaps, bude to stavba vacsieho vyznamu ako len pre mesto. Vsak rovnako dava stat peniaze aj na dialnice.
Ta myslienka dopytoveho otvarania moze byt dobra. Ved to funguje aj na vsetkych elektrickach. Ale neviem si predstavit babku, co si hned uvedomi, ze nejde v Tr po GO, ale v TrM a musi st;lacit tlacidlo.
Hlavne pri plnych vozidlach by vodic mohol miesto uvolnenia, tie dvere rovno otvorit. Alebo nech daju dopytove na vsetky Tr a bude po probleme. Ludia si budu musiet zvyknut.

Mam taku otazku. Co mam spravit aby mi na Hodzovom zastal nocak smer Hl. stanica. Mam pouzitcervene svetlo ako policajti, alebo sa mam rovno vrhnut pred vozidlo ??? V pondelok medzi 0.45 a 0.51 nikto nezastal. Ako som siel, videl som na zastavke cloveka a asi 3 busy co prefrcali okolo. Az 0.52 zastal jeden, lebo mu niekto vystupoval. O com to je ??? Na 516 mi vodic normalne zastal bez toho aby som musel zdvihnut ruku. Ved v oboch pripadoch bolo jasne, ze sa chcem zviest, ved ciel vsetkych spojov bol jeden!
Jan> Ja poznam jedneho idiota co jazdi na 6293 na 201 a stale nadava ked vystupim a nastupim kvoli tomu ze niekto iny nastupuje/vystupuje... Skoro mi raz zatvoril dvere.

tbc> Uz to tu niekto hovoril, ze pneumaticke dvere maju vyhodu ze sa nezasekavaju. Ale podla mna by to tiez mohli vylepsit..

kami> Na to otvaranie dvetri v 15TrM si ludia zvyknu. Uz som dlho nevidel cloveka ktry by t nepochopil...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.