Reakcia na: Jonny #40405:
Trasovanie liniek a druh tarify so sebou suvisi, mozno viac, nez si myslis. Pisal som tu: http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea&id=0&odpoved=2236&na=2233Anti: aj tie intervaly s tym suvisia. Vid tamtiez.
Vševedko
Re #40354 Jonny: Jednak sú to štyri roky staré údaje, jednak je to Brno v CZK, jednak je tam dosť diametrálny rozdiel v počte prepravených cestujúcich = v tržbách.
Re #40357 Ámos:
Ad Re #40334 - no, v Petržalke určite žiadne električkové sedadlá nerozrezali.
Ad Re #40340 - lenže zastávky nepatria DPB a DPB nevydáva licencie na stánky. Okrem toho, keby som Tvoju zvrátenú logiku dovidelo do absurdna, nemal by napr. taký stánok v Carrefoure rozdávať noviny pracovníkom Carrefouru zadarmo? Však žije len vďaka nemu. A prekvapuje ma, že taký liberál ako Ty splodí niečo také, však stánok si platí svoje nájomné a svoje dane.
Ad Re #40343: DP Praha má zase všade okrem električiek doplnkový predja CL, tak čo ho núti? Nič ho nenúti, okrem snahy predávať CL na čo najviac miestach. VeĎ ak cestujúci, ktorý chce zaplatiť cestovné, nezoženie lístok, pôjde načierno.
Re #40358 Jonny: Trať v tomto úseku je nedávno rekonštruovaná.
Re #40377 Vrtacik: Životnosť moderných autobusov je DLHŠIA, prečo by asi tak mala byť kratšia?
Re #40380 Muchomravec: RAZ prestúpiť, nie 153-krát ani 17-krát. Ako dopadnú podniky s linkami odvšadiaľ všade, môžeme vidieť v Slotove.
Re #40384 MaTelKo: Som zvedavý, ako by doprava vyzeral BEZ dispečerských autíčok. A tiež, ako dlho by si takú linku prevádzkoval za jedno ušetrené dispečerské autíčko.
Re #40390 tr3mp: Áno, prosím, také zastávky Trnávka a Ružinov sa mi VEĽA páčia (kto vie, kde mám v BA občasné bydlisko, vie prečo:-D.