Kami : v prvom rade sedel Si a ja. Po celej prezentacii sme si odchytili pana Mattosa a on povedal, ze ak by niekto iny spravil lacnejsi projekt... Vazeni, kto by mal zaujem na projekte spolupracovat, nech sa mi ozve. Spolu s DPB im (Metru) planujem vypalit rybnik alternativou s elektrickami
tr3mp
prezentovany projekt vyzeral asi nasledovne:
1. etapa z janikovho dvora hlbenym tunelom cez petrzalku, potom razenym tunelom na hl. stanicu (mozno 2005-8)
2. hl. stanica - malacky (po trati ZSR)
3. hl. stanica - trnavske myto - predmestie - trnava
4. tr. myto - predmestie galanta
5. tr.myto - as ml. nivy - kam. namestie - ml. dolina - kutiky
6. tr. myto - ruzinov
7. ruzinov - letisko
8. ruzinov - dun. streda
9. kutiky - dubravcice (koniec okolo 2030)
moznost rozsirenia smer vieden
vozidla: dvojsystemove (mhdzsr)
cena by mala byt polovicna ako pri povodnych variantoch
zaujimave je konecne vyuzitie zeleznice na jej integraciu s mhd, len som sa zabudol spytat, ci by bolo unosne, aby po zeleznici premavali este dalsie supravy - pri preplnenosti niektorych trati
bola spominana suma tusim 15mld Sk (v dnesnych cenach), len si nepamatam, ci to bolo za prvu etapu, alebo za cele
vo februari by mal ist navrh na vystavbu do vlady na schvalenie.
rozhodne vsak znie lakavo, ze sadnem v petrzalke pri dome na supravu a vystupim v zohore, alebo napr. dochadzajucu z trnavy sa zvezie az na kamenne nam.
->o dopravu by sa mohol starat aj novy bratislavsky region
niektori ludia si to vsak zmylili s predvolebnym mitingom, bolo tam asi 5 kandidatov na poslancov
najma isteho pana nicholsona nebudem volit - on by nastaval cesty a garaze a stat by neprispieval na verejnu dopravu len pre niektorych, ked ju uz on nepouziva... to ze dialnice (a ine cesty pre auta) sa tiez stavaju zo statneho a z penazi ludi, ktori auto nemaju, mu uz nejako uniklo.
dufam, ze to nebolo prilis dlhe
btw, toto je len report, tak mi nenadavajte, ze co to tu pisem a ze som zastancom metra, etc ...