Muchomravec:Presne tak,je potrebné obnoviť trať po Štefánikovej a výhodnou príležitosťou by mohla byť výstavba toho Ámosom obdivovaného obchodného centra v predstaničnom priestore.
aNTI, pista : odpoved je taka, ze sa staci pozriet na tu fotografiu. Elektricka jazdi uz v pravostrannej premavke, pretoze vodic je vpredu. Linkova tabula je vsak na lavej strane a taka linkova tabula bola iba na jedinom vozidle - vozidle 31. To bolo totiz stavane este na lavostrannu premavku a s tabulou vlavo aj dojazdilo. Ostatne (32-45) mali tabule na streche vpravo. Dalej treba spomenut ze na elektricke nie je cislo 31 ani 34, ale 101. Najlepsie je to vidiet na fotke http://mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=36&image_id=155&expand=3,9,36
Dalsie podopretie toho, ze sa jedna o cislo 101 je v tom, ze linky Cd a Ck sa zlucili do linky C este pred rokom 1944. Rok 1944 spominam preto, lebo vtedy doslo k precislovaniu patokennakov na 31-42.
Nepomozem si, ale trvam na tom, ze to bola kacica. Neverim, ze by sa nasiel niekto, kto by chcel ZJEDNOKOLAJNIT Obchodnu ! Ono to zjednokolajnenie ani nedava ziadny zmysel logicky. Keby uz chceli, tak to zrusia cele. To by bol zufaly tah, ale... Nie, k ziadnemu zjednokolajneniu (kua, aj sa to pise zle) nedojde. Skor som za to, aby sa este navyse vratili elektricky na Stefanikovu.
Ja sa pamätám, ako sa na začiatku rokov 80-tych, keď ešte nebola Obchodná, vytvárali ráno kolóny električiek na Špitálskej, pretože priepustnosť križovatiek nestačila. 15-20 minútové meškanie bolo úplne bežné. Dnes by to vďaka redukcii intervalov nebolo až také zlé, ale na hrane by to bolo. Druhý dôvod popísal Vševedko v #39851. Domnievam sa, že zrušením trate na Obchodnej, hoci aj len jedným smerom, nastúpi mesto na šmykľavku, na konci ktorej je zrušenie električiek ako takých. Preto treba proti tomu protestovať. Hoci aj "vlastnými telami" - petíciou, či demonštráciou pred magorstrátom. Nadávať tu, či potom po krčmách, nemá nijaký význam.
Muchomravec:Veď ja verím,že to tam bolo.Teraz by bolo treba zistiť,kto je autorom toho nezmyslu a vyraziť mu to z hlavy. Martin:V prípade výluky Špitálskej ulice,či už chvíľkovej v pripade nejakej dopravnej nehody na koľajniciach,krátkodobej v prípade napr. nejakej havárie vodovodu alebo dlhodobej v pripade nejakej stavebnej činnosti na Špitálskej,napr. rekonštrukcie,by,prosím pekne,podľa teba mali električky chodiť kade?A či si ľudia zvykli,sa spýtaj ľudí,čo majú na Obchodnej obchody. d3ko:Máš nejaké presnejšie informácie o tejto dementnej aktivite?Odkiaľ to vzišlo,aký "odborník na dopravu" to splodil vo svojej chorej hlave,kto z vplyvných to podporuje atď.?
Vševědko:
Já Ámose znám moc dobře a je mi jedno, že tak žere růst HDP, reformy apod. Mně jenom vadí, že sem chodím, abych se dozvěděl něco z dopravy nebo sem napsal nějaké mé postřehy odjinud a za to se tady brodim sáhodlouhými příspěvky, které si každý může přečíst v novinách nebo na nějakém propagandistickém plátku politické strany. ALe nechme toho, to vážně nemá smysl.
Když se vrátím k tomu vozovému parku, komentoval jsem jen ten článek, že podobných článků jsem tu od J už četl asi 20. Ono je na tom nejhorší, že se od roku 1998 neuskutečnila žádná větší dodávka a i ty Ikarusy z toho roku 98 vypadají tak, jako by jim bylo 15 let, v jakém jsou stavu.... Vím, že se nakoupit něco musí, ale taky si moc dobře pamatuju, jak mi Juro tvrdil, že mu náměstek říkal jak je to hotová věc a jak se nakoupí několik desítek nízkopodlažních (nejspíše) Manů do konce roku. To se psalo léto roku 2003. Na začátku roku 2005 není vůbec jisté zda něco přijde. A zrona tak to bylo s 91 trolejbusy a tak bych mohl okračovat dál a dál.
Ak niekto vie, odkiaľ pramenia informácie o zjednokoľajnení trate na Obchodnej, tak nech to sem láskavo napíše. To, že to napísal v Bratislavských novinách akýsi (juh), nemusí ešte znamenať, že je to pravda. Najmä, ak neuvádza zdroj.
Ak je to pravda, treba proti tomu protestovať. Ale na to treba vedieť, odkiaľ vietor fúka.
No cele sa mi to nejako nezda. Preco ma ten vozen tridsiatkovy rad, ked ten mal podla knihy vzniknut az v roku 1942? Linku Cd ale zrusili uz v roku 1939... A okrem toho voz 34 (104?) bol postaveny v roku 1940... Hmm... niekde bude chyba, len je otazne, kde... Mozno to d-cko v linkovom oznaceni bolo nejako zle zamazane
A co sa tyka elektricky na Obchodnej - ak sa k tomu vsetci postavia tak, ze ide o chybu v novinach, tak sa potom vsetci budu divit, ked zistia, ze to chyba nebola... Ale uz bude neskoro...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek