Ešte sa vrátim k výstavbe firmou IPR Slovakia na Predstaničnom.
Podľa článku v BA novinách by mali prísť o pavilón "B" ale koľajové napojenie bude zachované. V súčasnosti rokujú s múzeom dopravy o náhrade priestorov.
Este raz a naposledy ti pisem, cisto LEDkove su len vnutorne transparenty od BUSE. Vonkajsie su DOTove a delia sa na dva druhy a to tie to- DOTled (Podsvietene LEDkami, to je to co ty tvrdis, ze su to ciste ledkove transparenty pricom to je maximalna blbost co pises)
Dalsi typ je DOT a ten je podsvietny Neonovou ziarivkou.
Dufam, ze si to konecne pochopil a nebudes tu uz vypisovat blbosti a presviedcat ludi o tliachaninach
Ja som zvedavý čo na to povedia obchodníci na Obchodnej keď sa to zjednokolajní. Lebo cez leto keď bola výluka tržby padli až o 70% a niektorý obchodníci zatvárali už o 16.00 iný na august zatvorili úplne. Ale možno je to len kačica bratislavských novín. Tak ako to oni vedia, že zase niečo nepochopili.
No však za to Rakúšania aj dostali pekne za uši, lebo toho Herkula si tam v podstate prepašovali - v zmluve mali napísané, že bude ťahaný zdochnutý a kúriť bude len pri odstavení.
(13.01.2005; Nový Čas; s. 10, 11; Marcel Lincényi)
BRATISLAVA -V bratislavskom dopravnom podniku (DPB) sa chystajú veľké zmeny. Primátor Andrej Ďurkovský nariadil vykonať v spoločnosti audit. Kontrolóri sa pokúsia nájsť spôsob, ako znížiť náklady na dopravu a zvýšiť efektivitu existujúcich spojov - skrátka, ako ušetriť!
Hlavné mesto ako akcionár dopravného podniku dalo vykonať v spoločnosti tri audity. Kontrolóri sa pozrú na využitie majetku spoločnosti, rozanalyzujú organizačnú štruktúru spoločnosti a spôsobu riadenia prevádzky, a prešetria aj vyťaženosť jednotlivých liniek mestskej dopravy. "Chceme zamedziť kríze vo verejnej" doprave po zrušení bezmála miliardovej účelovej štátnej dotácie, a preto potrebujeme zistiť, ako sú využívané vnútorné zdroje podniku," informoval hovorca primátora Milan Vajda.
Audit by mal povedať, či sa dá ešte hýbať s cenou cestovného smerom nahor, presmerovať, prípadne znížiť počet liniek, a či bude potrebné prepúšťať zamestnancov. Podľa Vajdu sú audítori motivovaní tým, že províziu dostanú len z toho, čo ušetria v spoločnosti. Definitívne výsledky auditu bude mať magistrát k dispozícii do konca januára. "Už 27. januára však námestník primátora Karol Kolada predloží do mestského zastupiteľstva návrh opatrení na zvýšenie efektívnosti dopravného podniku v roku 2005," dodáva Milan Vajda. Prípadné zvyšovanie cestovného sa v Bratislave zvykne robiť až v máji.
ANKETA: Ako by prijali Bratislavčania ďalšie zvyšovanie cestovného?
Marta Kurilová, dôchodkyňa (68):
- Ak plánujú zdražovanie a rušenie liniek, tak je to šialenstvo. Už teraz si kupujem trojmesačný lístok ako dôchodkyňa za 950 korún a ešte drahšie cestovné by už bolo naozaj neúnosné.
Jana Pospíšilová, vysokoškoláčka (18):
- Cestujem každé ráno do mesta autobusom číslo 88, ktorý je krátky a takmer vždy preplnený. Vôbec si neviem predstaviť, že by sa zrušili niektoré spoje či dokonca linky.
Štefan Nebeský, právnik (30):
- Na nič iné sme nečakali len na zvýšenie cien cestovných lístkov. Po zrušení niektorých spojov som strašne zvedavý, ako zvýšia dopraváci dlhodobo sľubovanú kvalitu cestovania.
Jana Sobolíková, študentka (16):
- Chodím zo Stupavy do Bratislavy do gymnázia mestskou hromadnou dopravou. Zrušenie liniek by sa ma veľmi dotklo. A kategoricky nesúhlasím ani s ďalším zdražovaním cestovného.
Miroslav Bahúl, gymnazista (14):
- Električenku na hromadnú dopravu mi kupuje mama a vyššia cena lístka ju zaťaží. Cesta do školy mi trvá trištvrte hodiny. Ak zrušia linky, tak to bude ešte horšie.
---
Zaujimave, s tou proviziou.. Len aby nezrusili cely DPB ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vrtacik
(13.01.2005; Nový Čas; s. 10, 11; Marcel Lincényi)
BRATISLAVA -V bratislavskom dopravnom podniku (DPB) sa chystajú veľké zmeny. Primátor Andrej Ďurkovský nariadil vykonať v spoločnosti audit. Kontrolóri sa pokúsia nájsť spôsob, ako znížiť náklady na dopravu a zvýšiť efektivitu existujúcich spojov - skrátka, ako ušetriť!
Hlavné mesto ako akcionár dopravného podniku dalo vykonať v spoločnosti tri audity. Kontrolóri sa pozrú na využitie majetku spoločnosti, rozanalyzujú organizačnú štruktúru spoločnosti a spôsobu riadenia prevádzky, a prešetria aj vyťaženosť jednotlivých liniek mestskej dopravy. "Chceme zamedziť kríze vo verejnej" doprave po zrušení bezmála miliardovej účelovej štátnej dotácie, a preto potrebujeme zistiť, ako sú využívané vnútorné zdroje podniku," informoval hovorca primátora Milan Vajda.
Audit by mal povedať, či sa dá ešte hýbať s cenou cestovného smerom nahor, presmerovať, prípadne znížiť počet liniek, a či bude potrebné prepúšťať zamestnancov. Podľa Vajdu sú audítori motivovaní tým, že províziu dostanú len z toho, čo ušetria v spoločnosti. Definitívne výsledky auditu bude mať magistrát k dispozícii do konca januára. "Už 27. januára však námestník primátora Karol Kolada predloží do mestského zastupiteľstva návrh opatrení na zvýšenie efektívnosti dopravného podniku v roku 2005," dodáva Milan Vajda. Prípadné zvyšovanie cestovného sa v Bratislave zvykne robiť až v máji.
ANKETA: Ako by prijali Bratislavčania ďalšie zvyšovanie cestovného?
Marta Kurilová, dôchodkyňa (68):
- Ak plánujú zdražovanie a rušenie liniek, tak je to šialenstvo. Už teraz si kupujem trojmesačný lístok ako dôchodkyňa za 950 korún a ešte drahšie cestovné by už bolo naozaj neúnosné.
Jana Pospíšilová, vysokoškoláčka (18):
- Cestujem každé ráno do mesta autobusom číslo 88, ktorý je krátky a takmer vždy preplnený. Vôbec si neviem predstaviť, že by sa zrušili niektoré spoje či dokonca linky.
Štefan Nebeský, právnik (30):
- Na nič iné sme nečakali len na zvýšenie cien cestovných lístkov. Po zrušení niektorých spojov som strašne zvedavý, ako zvýšia dopraváci dlhodobo sľubovanú kvalitu cestovania.
Jana Sobolíková, študentka (16):
- Chodím zo Stupavy do Bratislavy do gymnázia mestskou hromadnou dopravou. Zrušenie liniek by sa ma veľmi dotklo. A kategoricky nesúhlasím ani s ďalším zdražovaním cestovného.
Miroslav Bahúl, gymnazista (14):
- Električenku na hromadnú dopravu mi kupuje mama a vyššia cena lístka ju zaťaží. Cesta do školy mi trvá trištvrte hodiny. Ak zrušia linky, tak to bude ešte horšie.
---
Zaujimave, s tou proviziou.. Len aby nezrusili cely DPB ?