Podľa predtsaveného projektu, by pod celou plochou súčasného priestoru od cca od bývalej staničnej budovy kde dnes sídli železničná polícia (nad zastávkou SAv smer Kramáre) až po historickú budovu hlavnej stanice priestory. Mal by tam byť teda aj terminál pre autobusy a električky. Prístvba z 80 rokov by sa mala zbúrať a staničná budova by sa mala zaskvieť opäť v plnej kráse historickej budovy. Ak sa pozrieš na ten obrázok čo je na http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/06.html tak sa to dá dobre predstaviť.
MHD by do terminálu pre busy, T busy a električky mala vstupovať niekde zo žabotovej. Ale nepochopil som, či budú mať Tbusy a busy svoje nástupištia a električky svoje alebo to bude dohromady.
petert: A to si na L93 prestupoval alebo si išiel len v nej. Lebo ak si si ho cvakol 14:44 tak cesta L93 z konečnej na konečnú trvá 27 minút.
Ale aj tak sa mi to zdá byť nejaké divné. A ak si električenku platíš, tak na čo cvakáš lístky?
Dna 5.1.2005 bol okradnuty v dopravnom prostriedku 204 o penazenku v ktorej bolo 2500sk+oznaceny cestovny listok ale ked nastupil revizor 8 na racianskom myte som zistil ze nemozem najst penazenku aj s listkami,ktore som mal zasunute a s tym ma vyzval,aby som vystupil.Na kolko som mohol mat padnutu penazenku v trolejbuse som nemohol sa dostat dalej s dokazom ze ta penazenka je v trolejbuse a on od mna vypytal doklady.Vytiahol som obciansky.V ten den som musel zablokovat kreditky.Pokuta 069738.Nato dna 6.1.05 o 15.25 ma zastavil v autobuse 93 revizor,kde som mal vystupit na zastavke SAV a mal som listok .14.44 on ma prichitil 15.24.S tym ze som listok pretiahol o 5 min viacej a nehal ma vystupit az na hlavnej stanicii s 5 rocnou dcerou a tam mi po 5 min vystavil pokutu 091685 s casom 15.30 co je vlastne 45 min platnost listka.Neviem preco kontroluju hlavnu stanicu s tym ze ja som isiel normalne a cvakol som normalne .Okolie trnavky,kde najviac chodi najviac ciernych pasazierov.Kde je potom je spravodlivost,ked utocia na nespravnych ludi-slusnych.Elektricenku si plaim.
Práveže ja mám pocit, že je to tak akurát, že časť váhy sa prenáša do prdele a teda do sedačky a časť váhy chrbta a hlavy sa prenáša do opierky. Veď Papyr by nám vedel povedať čo je pre naše správne tvarovanie chrbtice a vôbec postavy najlepšie.
Re #39482 Ike:
Tak teraz ktorá. Tá pod NBS kúsok od kefiarne alebo ex. Starohorská.
Inak ale už to mohli spraviť celé. Od Šancovej po Floriánske a Kollárko. Ten kúsok ku stanici nie, ve´d keď sa tam bude staviať to veľké čudo, tak na čo.
no vidis, mne sa zas lepsie sedi v tych novych (radsej prenasam vahu tela do podlozky ako ju musim celu drzat chrbticou, co mi tie stare neumoznuju), jedinou vyhodou tych starych je to, ze dlhsie vydrzia bez udrzby (ale na to su najlepsie tie drevene v tambusoch )
Ja som rád, že nevyšlo na nové sedačky. Mne sú najpohodlnejšie tie staré koženkové. A úplne najlepšie sa sedí v tej sérii kam patrí aj 6241. Tie sedadlá majú dobrý sklon a tak prdel do nich sadne ako uliata. A tiež ťa to núti sedieť s vystretým chrbátom čo ja veľmo oceňujem.
Inak aj mňa by zaujímalo, ktoré vozy sú na tom tak zle, že im budú meniť skelety. A koľko tých skeletov vlastne je?
Nové skelety sú M-kové. 6612 bola rekonštruovaná v DPB, 6611 v BB. 6612 dostala sedačky ešte pred niekoľkými rokmi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
MHD by do terminálu pre busy, T busy a električky mala vstupovať niekde zo žabotovej. Ale nepochopil som, či budú mať Tbusy a busy svoje nástupištia a električky svoje alebo to bude dohromady.